Overschrijving met memodatum verwijderen (deutsche bank)
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Overschrijving met memodatum verwijderen (deutsche bank)
Ik zou enkele overschrijvingen met memodatum willen verwijderen op 1 van mijn deutsche bank rekeningen.
Bij mijn toekomstige transacties kan ik de details van mijn overschrijvingen met memodatum wel opvragen, maar zie ik nergens een optie om deze te verwijderen.
Weet iemand hoe dit kan?
Bij mijn toekomstige transacties kan ik de details van mijn overschrijvingen met memodatum wel opvragen, maar zie ik nergens een optie om deze te verwijderen.
Weet iemand hoe dit kan?
Re: Overschrijving met memodatum verwijderen (deutsche bank)
Kan niet online, wel via telefoon.azirtoo schreef:Ik zou enkele overschrijvingen met memodatum willen verwijderen op 1 van mijn deutsche bank rekeningen.
Weet iemand hoe dit kan?
Gevonden in de FAQ
Kan ik een reeds doorgegeven betaling nog annuleren?
Het is onmogelijk gewone betalingsopdrachten zonder memo-datum te annuleren. Voor betalingsopdrachten met memo-datum kan dit (tot 2 werkdagen vóór de voorziene datum van uitvoering) wel. Contacteer hiervoor Uw Financial Center.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- WebsterMC
- Sr. Member

- Contacteer:
Ik heb ooit eens per ongeluk een dubbele betaling uitgevoerd. Na een telefoontje hebben ze deze foutieve overschrijving meteen verwijderd.Peet schreef: Kan niet online, wel via telefoon.
Inderdaad een telefoontje heeft dit snel opgelost.
Toch hoop ik dat ze dit binnenkort mogelijk maken via internet, iets wat zelfs bij argenta mogelijk is
Toch hoop ik dat ze dit binnenkort mogelijk maken via internet, iets wat zelfs bij argenta mogelijk is
Ja, dat betekent dat ze op dat vlak toch wel heel primitief bezig zijn.azirtoo schreef:Inderdaad een telefoontje heeft dit snel opgelost.