Overschrijving van BNP naar Fintro
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Overschrijving van BNP naar Fintro
Hallo
Gisteren heeft iemand om 17u20 via BNP een bedrag naar mij overgeschreven. Zelf zit ik bij Fintro. Is het normaal dat ik dat tot op heden nog niet ontvangen heb?
Gisteren heeft iemand om 17u20 via BNP een bedrag naar mij overgeschreven. Zelf zit ik bij Fintro. Is het normaal dat ik dat tot op heden nog niet ontvangen heb?
Re: Overschrijving van BNP naar Fintro
ja, want hun bank-exchange moment is om 16h
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
mockingbird
- Jr. Member

- Contacteer:
BNP doet nog steeds niet mee met instant payments, als een van de enigen. Dit is dus normaal.
Maar BNP en Fintro is van dezelfde groep, ik dacht daarom dat dat wel een pak sneller zou gaan, quasi meteen zelfs.
Ik zet hier ook even een printscreen van de betaling
Ik zet hier ook even een printscreen van de betaling
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik weet niet juist wat dat concreet inhoudt die 'instant betalingen', ik bedoel, hebben ze daar speciale software voor nodig of zo? Waarom kan de éne bank dat wél, en de andere niet. Zou ik wel eens wilen weten! Iemand?
Vraag van TS : niet echt normaal.
Morgen moet het er zeker zijn.
Ik heb al vertraging ondervonden van een Fortis rekening naar hello bank (ook dezelfde bank) of vice versa. Bij BNP is er nog een en ander normaal dat bij een andere bank al voorbijgestreefd is.
In het betalingsverkeer en met hun apps zijn ze niet bij de snelsten.
Voorbeeld : overschrijving van Axa naar ING doorgegeven gedurende de nacht arriveert dezelfde dag voor 10 uur. Dat is ook geen instant overschrijving..
Morgen moet het er zeker zijn.
Ik heb al vertraging ondervonden van een Fortis rekening naar hello bank (ook dezelfde bank) of vice versa. Bij BNP is er nog een en ander normaal dat bij een andere bank al voorbijgestreefd is.
In het betalingsverkeer en met hun apps zijn ze niet bij de snelsten.
Voorbeeld : overschrijving van Axa naar ING doorgegeven gedurende de nacht arriveert dezelfde dag voor 10 uur. Dat is ook geen instant overschrijving..
Tegenwoordig is het naar het schijnt wat beter, maar een paar jaar geleden, toen ik nog klant was bij Fintro, kon een overschrijving van Fintro naar Fintro 6 dagen duren