Overzicht
Overzicht
Vroeger kon je bij MeDirect elk kwartaal een overzicht van je portefeuille verkrijgen in PDF-formaat. Dat stak toen in je berichtenbox.
Tegenwoordig doet MeDirect dat niet meer, komt dit ooit nog terug?
Tegenwoordig doet MeDirect dat niet meer, komt dit ooit nog terug?
Re: Overzicht
Beste,
Het kwartaalrapport betreffende de Vermogensbeheer portefeuilles wordt nog steeds elke 3 maanden verzonden naar de Vermogensbeheer klanten. U kunt hier de online versie vinden: https://www.medirect.be/docs/default-so ... beheer.pdf
De versie voor klanten werd per mail bezorgd aan alle Vermogensbeheer klanten.
Met vriendelijke groeten,
Het MeDirect team
Het kwartaalrapport betreffende de Vermogensbeheer portefeuilles wordt nog steeds elke 3 maanden verzonden naar de Vermogensbeheer klanten. U kunt hier de online versie vinden: https://www.medirect.be/docs/default-so ... beheer.pdf
De versie voor klanten werd per mail bezorgd aan alle Vermogensbeheer klanten.
Met vriendelijke groeten,
Het MeDirect team
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Is met een maand vertraging nog steeds te downladen.
Mijn transacties , rekening afschriften.
Estate Guru believer.
^^
Dat gaat om alle verrichtingen.
Vroeger kreeg je in je inbox een bericht met titel 'Overzicht van uw Beleggingsrekening(en) op DD/MM/JJJJ'. Als je dit dan opendeed kon je een PDF-bestand downloaden per effectenrekening. Daar staan grafieken in, verdeling tussen aandelen, fondsen, geldrekening, ...
Aan vermogensbeheer doe ik niet bij MD.
Vroeger kreeg je in je inbox een bericht met titel 'Overzicht van uw Beleggingsrekening(en) op DD/MM/JJJJ'. Als je dit dan opendeed kon je een PDF-bestand downloaden per effectenrekening. Daar staan grafieken in, verdeling tussen aandelen, fondsen, geldrekening, ...
Beste, het PDF rapport met het overzicht van uw beleggingsrekeningen vindt u op het einde van elke kwartaal ook terug onder ‘Mijn transacties’ en vervolgens ‘rekeningafschriften’. Voor het voobije vierde kwartaal zijn er echter verschillende rekeningafschriften omdat er daar ook de jaarlijkse overzichten per rekening tussen zitten. In de benaming van de link kijkt u best naar het beleggingsrekeningnummer.Kevva schreef: ↑13 maart 2019, 23:05 ^^