Palladium Securities 1 ( Lu ) Italy 2023 - Iemand analyse !
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Palladium Securities 1 ( Lu ) Italy 2023 - Iemand analyse !
Mijn adviseur van DB stelde mij volgende belegging /obligatie voor in € .
Palladium Securities 1 ( Lu ) Italy 2023 - isin - XS0991673434 . Onderliggende obligatie IT0004243512 .
Lijkt mij wel iets , onafgezien van de onderliggende obligatie IT rating BBB , maar Italie is nu toch ook niet Griekenland , Cyprus
Heeft iemand soms advies / analyse van deze belegging .
Palladium Securities 1 ( Lu ) Italy 2023 - isin - XS0991673434 . Onderliggende obligatie IT0004243512 .
Lijkt mij wel iets , onafgezien van de onderliggende obligatie IT rating BBB , maar Italie is nu toch ook niet Griekenland , Cyprus
Heeft iemand soms advies / analyse van deze belegging .
Re: Palladium Securities 1 ( Lu ) Italy 2023 - Iemand analy
De eerste 5 jaar 2.625% netto, nadien is het variabel van 2.25% tot maximum 5.25% netto.
Gezien de rating en de magere opbrengst, zou ik toch niet veel geld erin stoppen.
Daarentegen is er ook geen zekerheid op het einde van de rit, want Palladium zelf is, net zoals DB, enkel tussenpersoon, dus mocht Italië het ingelegde geld niet kunnen ophoesten is er geen backup, want ze hebben zelf geen activa.
Gezien de rating en de magere opbrengst, zou ik toch niet veel geld erin stoppen.
Daarentegen is er ook geen zekerheid op het einde van de rit, want Palladium zelf is, net zoals DB, enkel tussenpersoon, dus mocht Italië het ingelegde geld niet kunnen ophoesten is er geen backup, want ze hebben zelf geen activa.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.