Particuliere lening
TIP
Op zoek naar de laagste rente? Vergelijk alle aanbieders van kredieten
Re: Particuliere lening
De openbare sector wordt ook de publieke sector genoemd.
De werknemers binnen de openbare sector zijn ambtenaren.
De openbare sector is de verzamelnaam voor overheidsdiensten en parastatalen (semi- overheidsorganisaties) die zorg dragen voor essentiële voorzieningen voor de burgers en die te maken hebben met de bescherming van de inwoners.
De taken en de diensten van de overheden (federale, Vlaamse,...) zijn zeer breed.
Zowel gemeentebesturen, politie, brandweer, OCMW's, onderwijs, De Lijn, Kind & Gezin... behoren tot de openbare sector.
Maar evengoed de NMBS, de Post, de ziekenhuizen en bibliotheken... .
Soms hebben ambtenaren die werkzaam zijn in deze diensten rechtstreeks contact met de klant, soms leveren ze uitsluitend diensten aan andere afdelingen.
https://www.onderwijskiezer.be/v2/beroe ... ?sector=35
Allemaal goed en wel. Maar ik dacht dat arbeidsovereenkomsten maximaal 2jaar konden bevatten of gelijkgesteld werden aan vast contract. Nog nooit van 8-jarig contract gehoord.
6jaar als bestuurder ok dat wel. 9 jaar voor handelshuur dat ook
6jaar als bestuurder ok dat wel. 9 jaar voor handelshuur dat ook
Heb mij daar ook een vraag bij gesteld of je een 8 jarig ambtenaar kontrakt met 3 x verlenging zo maar kan loskrijgen.
Maar wat ik niet weet, of kan googlen kan ik niets over zeggen.
Maar wat ik niet weet, of kan googlen kan ik niets over zeggen.
Ondertussen ook nog eens 3400€ loon ontvangen en geen kosten, had al op weg kunnen zijn met een okkasie...
Bij het leger de verlening is van 1 jaar 3x
Ik benjong beetje zot maar je vindt betere auto’s Ron de 10 000
Geloven of niet geloven als het op neer komt en ik toon de papieren dan weet u wat ik doe
Niemand die kan helpen
Via ouders zou het gemakkelijkste lijken
Maar Niet in mijn geval
Niemand die mij kan helpen
Via ouders zou het gemakkelijkste lijken
Maar Niet in mijn geval
Niemand die mij kan helpen
Ik ben bloedserieus. Doe maar gewoon openbaar, mike, dan kan je de aanbieders tegen mekaar uitspelen.
Jij wil 10.000€, geen probleem, ik wil een onderpand van minstens 15.000€. Is dat een probleem? Indien niet kunnen we beginnen praten. Ik schat mijn risico dat ik je onderpand moet gaan proberen te verkopen op 15 à 20% per jaar in. Je moet me dus 2000€ intrest per jaar betalen op 10.000, of 167 per maand als je geen kapitaalaflossing doet. Maar je wil aflossen op 3 jaar. Dus net boven 370€ per maand met kapitaalaflossing. Zegt je dat wat?
Jij wil 10.000€, geen probleem, ik wil een onderpand van minstens 15.000€. Is dat een probleem? Indien niet kunnen we beginnen praten. Ik schat mijn risico dat ik je onderpand moet gaan proberen te verkopen op 15 à 20% per jaar in. Je moet me dus 2000€ intrest per jaar betalen op 10.000, of 167 per maand als je geen kapitaalaflossing doet. Maar je wil aflossen op 3 jaar. Dus net boven 370€ per maand met kapitaalaflossing. Zegt je dat wat?
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Pas op, België heeft regels die woekerintresten verbieden! Als je zo'n lening aanbiedt, dan kan die je geld aannemen en hoeft die geen intrest te betalen.GreenDean schreef: ↑2 augustus 2019, 19:10 Ik ben bloedserieus. Doe maar gewoon openbaar, mike, dan kan je de aanbieders tegen mekaar uitspelen.
https://economie.fgov.be/nl/themas/fina ... e-tarieven
Dat zegt me wel wat omdat per maand te betalen voor 3 jaarGreenDean schreef: ↑2 augustus 2019, 19:10 Ik ben bloedserieus. Doe maar gewoon openbaar, mike, dan kan je de aanbieders tegen mekaar uitspelen.
-
- VIP member
- Contacteer:
Dit is een klassiek voorbeeld van online oplichting onder het mom van een "onschuldige" trol
Geen enkele bank gaat je een lening weigeren als je op de zwarte lijst staat voor 70 euro met de reden die jij aanhaalt.
Zeker niet als ambtenaar. Dat is gegarandeerd loonbeslag voor hun (zelfs bij contractuelen). Je moet al heel vies doen om ontslagen te worden of geen contractverlenging te krijgen als ambtenaar.

Zeker niet als ambtenaar. Dat is gegarandeerd loonbeslag voor hun (zelfs bij contractuelen). Je moet al heel vies doen om ontslagen te worden of geen contractverlenging te krijgen als ambtenaar.
Als de banken zo zouden redeneren zou ik hier nu niet zittenSebastiaan1985 schreef: ↑2 augustus 2019, 20:33 Dit is een klassiek voorbeeld van online oplichting onder het mom van een "onschuldige" trolGeen enkele bank gaat je een lening weigeren als je op de zwarte lijst staat voor 70 euro met de reden die jij aanhaalt.
Als u mij eraan kan helpen om bij de bank mijn lening te accepteren graag
Ik zie niet wrm ik voor de fun 6000 euro extra moe betalen op een lening
Wat geef je als onderpand?
En heb je gelezen wat Fropskottel schreef:
Dat wil zeggen dat ik mijn risico in België wettelijk niet behoorlijk mag indekken. Ja, wat nu gedaan? Ik zou mijn intrest moeten halveren om wettelijk in orde te zijn, dan zal jij je onderpand moeten verdubbelen. Dus: wat geef je als onderpand?fropskottel schreef: Pas op, België heeft regels die woekerintresten verbieden! Als je zo'n lening aanbiedt, dan kan die je geld aannemen en hoeft die geen intrest te betalen.
https://economie.fgov.be/nl/themas/fina ... e-tarieven
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
-
- VIP member
- Contacteer:
Ben ik de enigste die een gigantisch google translate gevoel krijgt bij die zinsconstructie/woordkeuze?
Mijn zinsconstructies is nooit echt goed geweest. Ik heb wat moeite om correcte zinnen te maken soms.Sebastiaan1985 schreef: ↑2 augustus 2019, 21:10 Ben ik de enigste die een gigantisch google translate gevoel krijgt bij die zinsconstructie/woordkeuze?
Excuses