Patrick, hier kunnen we nog wat van leren :)
Patrick, hier kunnen we nog wat van leren :)
http://vtm.be/telefacts/het-groenste-gezin-van-belgie" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Patrick, hier kunnen we nog wat van leren :)
Back to the "middeleuwen" zou ik zo zeggen; ook bijna niets consummeren, dat zal de economie geweten hebben.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
@paul: de hedendaagse economie is dan ook gebaseerd op overconsumptie. De helft van wat we kopen hebben we eigenlijk niet nodig.... (een tweede auto, nieuwste GSM of notepad, de laatste nieuwe gadgets, etc..)
-
Coike
Vorige maandag de laatste aflevering van ' beroepen zonder grenzen ' niet gezien op Eén ? Het ging over bejaardenhulp in Moldavië .Veel mensen leven daar werkelijk nog in de Middeleeuwen . Sommigen moeten toekomen met een loontje van 6 euro per maand .Dit is ook Europa ,maar wel het armste land van Europa .
Het een heeft ook niet noodzakelijk het ander tot gevolg. Wanneer je bvb erg veel geld bespaart op energie, verwarming en water heb je juist meer geld over om te spenderen aan andere dingen die ook weer de economie vooruithelpen.
Die ongelijkheid is de reden waarom de aarde nog bestaat. Moest iedereen leven zoals wij dan was het hier al direct gedaan.
gij die pleit dat iedereen het evengoed moet hebben als hier is misschien wel goed van hart maar is daarmee oook pleitbezorger voor het einde van onze "way of life"
En zoals gewoonlijk zal het de ander zijn die eerst moet inleveren....
gij die pleit dat iedereen het evengoed moet hebben als hier is misschien wel goed van hart maar is daarmee oook pleitbezorger voor het einde van onze "way of life"
En zoals gewoonlijk zal het de ander zijn die eerst moet inleveren....
Iemand die op spaargids zit?
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 9_00450652" onclick="window.open(this.href);return false;
Met wat ik hier de laatste maanden allemaal lees, zou ik er niet van verschieten
Met wat ik hier de laatste maanden allemaal lees, zou ik er niet van verschieten
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Het heeft er direkt niets mee te maken, maar ik vind niet dat ik een aparte draad voor moet opzetten.
Mijn vraag is : hoeveel spruiten/man rekenen jullie als je spruiten gaat maken? Bij ons is het 3 spruiten voor de vrouwen, 6 voor de mannen, en 10 voor mij. De bedoeling is dat er niets moet weggegooid worden. Vraag 2 : bereiden jullie de spuiten ook in een zure mosterdsaus, of liever een zoete chocolademousse? Ik persoonlijk prefereer de passieve pindanootjespasta.
Graag jullie mening.
Mijn vraag is : hoeveel spruiten/man rekenen jullie als je spruiten gaat maken? Bij ons is het 3 spruiten voor de vrouwen, 6 voor de mannen, en 10 voor mij. De bedoeling is dat er niets moet weggegooid worden. Vraag 2 : bereiden jullie de spuiten ook in een zure mosterdsaus, of liever een zoete chocolademousse? Ik persoonlijk prefereer de passieve pindanootjespasta.
Graag jullie mening.
-
Coike
En welk geslacht heeft u ?Marc M schreef: Mijn vraag is : hoeveel spruiten/man rekenen jullie als je spruiten gaat maken? Bij ons is het 3 spruiten voor de vrouwen, 6 voor de mannen, en 10 voor mij.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Bij ons zeker 400g spruiten pp. We eten dan ook graag spruiten, het is bovendien héél gezond.
Wij eten wekelijks min. 3 keer spruiten. Het is iets dat zowel bij vlees als vis past, hetzij met natuuraardappelen, puree of stamppot.
Mijn absolute topper is stamppot van spruiten met spekjes en worst. Ik krijg al het water in de mond. Lekker!
Wij eten wekelijks min. 3 keer spruiten. Het is iets dat zowel bij vlees als vis past, hetzij met natuuraardappelen, puree of stamppot.
Mijn absolute topper is stamppot van spruiten met spekjes en worst. Ik krijg al het water in de mond. Lekker!
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Wij zitten ook aan 400 Gr. Per persoon. Opvallend vak in combinatie met spek. 5 sneden per persoon. Bij ons is er geen discriminatie op sexe.
Over mijn cholesterol ga ik wel geen details geven.
Over mijn cholesterol ga ik wel geen details geven.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Even aan Patrick gedacht bij het bekijken van Kassa op Ned 1.
De beoordeling van een ontbijt in de diverse winkels genre Bakker Bart, Hema, Ikea, ... (link "Kassa")
Hema komt er met z'n euro-ontbijt (=1 €) niet slecht uit. Het is ten slotte maar één euro.
De beoordeling van een ontbijt in de diverse winkels genre Bakker Bart, Hema, Ikea, ... (link "Kassa")
Hema komt er met z'n euro-ontbijt (=1 €) niet slecht uit. Het is ten slotte maar één euro.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Dat kwam ook ter sprake, bij sommige ontbijten kreeg je piepkleine eieren en piepkleine broodjes, zelfs kleiner dan op de affiches. 
Spruitekop schreef:Even aan Patrick gedacht bij het bekijken van Kassa op Ned 1.
Ik ga regelmatig ontbijten bij Hema in Gent op de Korenmarkt, voor amper 1 € krijg je, tot 10 uur s'morgens
- 1 koffie
- 1 grote croissant met jam
- 1 groot stuk Frans brood met spek en ei
Van 16 uur tot 18 uur voor 1 € bij Hema
- 1 koffie
- 1 groot stuk taart.
Ik ben er vandaag met mij vrouw, en drie kleinkinderen gaan ontbijten, we betaalden 5 € samen, en content dat ze waren, s" avonds taart gaan eten met Oma en Opa, je moest hun glunderende gezichten gezien hebben.
Een dag plezier voor 10 €.
Yaris schreef:Omelet van eieren van de Albert Heijn in Stabroek?patrick1 schreef:1 groot stuk Frans brood met spek en ei
Niet iedereen weet dat een hoop jongeren daar met eieren aan het gooien geweest zijn.
Nu hebben die pipos ( jongeren ) nadien klacht ingediend tegen de baas van dat spel wegen DISCIRMINATIE bij het antidiscriminatiecentrum omdat de baas bepaalde restricties heeft gemaakt nu die LEEFTIJDSGEBONDEN zijn.