Patronale Life Starfix Tak 21
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Patronale Life Starfix Tak 21
beste,
Na wat zoek en trekwerk ben ik tot het volgende besluit gekomen:
Voor mij is de meeste interresante Tak 21 momenteel de Patronale Life Starfix met een gegarandeerde netto rente van 2,4%+eventuele winstdeling.
Instapkosten 0% maar wel beurstaks van 2%(dit is bij allemaal dus)
Delen jullie mijn mening?
groeten
Voor mij is de meeste interresante Tak 21 momenteel de Patronale Life Starfix met een gegarandeerde netto rente van 2,4%+eventuele winstdeling.
groeten
Re: Patronale Life Starfix Tak 21
Inderdaad verlaagde instapkosten en 2,40 nog geldig tot eind februari. Ik ga bijstorten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Voorwaarde om momenteel geen instapkosten te betalen is een minimumbedrag van 10.000 € per (eerste of bijkomende) storting. Ik heb deze sedert begin 2012 en toen ook ingetekend tijdens een actie zonder instapkost en aan gegarandeerd rendement van 3, 45%. Ik denk niet bij te storten: 2, 40% gegarandeerd rendement vind ik iets te weinig om, in mijn geval, mijn geld nog minstens 6 jaar vast te zetten en anderzijds is er nog de verhoogde taks van 2%, waardoor ik sedert deze taksverhoging TAK21 niet meer zo interessant vind, in combinatie met de lage gegarandeerde rendementen...
Beste,jokkie schreef:beste,
groeten
Kan jij zeggen welke tak 21 beter doet?
Beurstaks van 2 procent moeten we bij elke tak 21 betalen
Momenteel het beste van de markt. Niet aan twijfelen. enkel 35 euro per storting.
Voor alle duidelijkheid: ik zeg dus niet dat de Patronale Starfix op dit ogenblik, en zeker met de lopende actie, geen van de beste voorwaarden op dit moment biedt, alleen heb ik willen meegeven dat voor mij persoonlijk de rendementen op TAK21 (rekening houden met gegarandeerd rendement, instapkosten en verhoogde taks van 2%) te laag zijn om mijn geld voor meerdere jaren vast te klikken...jokkie schreef:Beste,jokkie schreef:beste,
groeten
Kan jij zeggen welke tak 21 beter doet?
Beurstaks van 2 procent moeten we bij elke tak 21 betalen
Indien je toch in een TAK21 zou willen investeren, dan is Afer Europe zeker ook een goede optie en het bekijken waard, vooral mocht je lid zijn van TestAankoop want dan betaal je slechts 0, 50 ipv 2, 00 % instapkost. Afer haalde over 2013 en netto-rendement van 3, 36%...
Lukske, de 35 € vaste kost bij de Starfix valt nu ook weg bij de huidige actie... Zie maar onder de rubriek op deze site...
Inderdaad, niet gezien.
'k zal misschien ook wat bijstorten; er zijn wel heel weinig kosten deze keer buiten de 2% voor DiRupo maar dat is voor de goede zaak.
Als ik kon, zou ik ook een keer bij Afer iets doen maar ik ben geen lid van testaankoop. 2% is teveel.
'k zal misschien ook wat bijstorten; er zijn wel heel weinig kosten deze keer buiten de 2% voor DiRupo maar dat is voor de goede zaak.
Als ik kon, zou ik ook een keer bij Afer iets doen maar ik ben geen lid van testaankoop. 2% is teveel.
Beste,
Ik heb dat ook gelezen van Afer MAAR de 2% beurstaks dient ook betaald te worden... je hebt GEEN 2,4% gewaarborgd rendement maar wel 1,2% gewaarborgd rendement bij AFER. En wel 0,5% instapkosten (indien je lid bent bij TA) en anders 2% instapkosten tov Patronale 0% momenteel
Momenteel is er bij ALLIANZ een actie met terugbetaling beurstaks van 2% op Dynamic Life Invest. Dan overweeg ik dat meer dan AFER in combinatie met Patronale.
Of wat denken jullie ervan?
thx
Ik heb dat ook gelezen van Afer MAAR de 2% beurstaks dient ook betaald te worden... je hebt GEEN 2,4% gewaarborgd rendement maar wel 1,2% gewaarborgd rendement bij AFER. En wel 0,5% instapkosten (indien je lid bent bij TA) en anders 2% instapkosten tov Patronale 0% momenteel
Momenteel is er bij ALLIANZ een actie met terugbetaling beurstaks van 2% op Dynamic Life Invest. Dan overweeg ik dat meer dan AFER in combinatie met Patronale.
Of wat denken jullie ervan?
thx
niemand? 

Zojuist nog bijgestort op patronale life secure
35 euro vaste kost is wel misleidend.
Dit komt overeen met een instapkost van 0.70 % voor een bedrag van 5000 euro en 0.35% voor een bedrag van 10000 euro.
Volgens mij zijn er mogelijkheden om lagere instapkosten te hebben vb instapkost 0%
Dit komt overeen met een instapkost van 0.70 % voor een bedrag van 5000 euro en 0.35% voor een bedrag van 10000 euro.
Volgens mij zijn er mogelijkheden om lagere instapkosten te hebben vb instapkost 0%
Met de huidige actie dien je de administratieve vaste kost van 35 € ook niet te betalen, er rest enkel de 2% taks voor de staat.
Ben je daar zeker van?
Nog tot en met 28 februari 2014 (12u) kan u intekenen op de tak 21 spaarverzekering Patronale Starfix (gewaarborgde rente van 2,40%) aan 0,00% instapkosten voor stortingen vanaf 10000 euro (u betaalt enkel nog de verplichte eenmalige kost van 35 euro per premiestorting en de wettelijke premietaks van 2,00%). Vanaf 1 maart 2014 verlaagt de gewaarborgde rentevoet van Starfix immers naar 2,25%.
Ik lees nergens dat de eenmalige kost van 35 euro zou wegvallen tenzij ik ergens iets over het hoofd heb gezien.
Nog tot en met 28 februari 2014 (12u) kan u intekenen op de tak 21 spaarverzekering Patronale Starfix (gewaarborgde rente van 2,40%) aan 0,00% instapkosten voor stortingen vanaf 10000 euro (u betaalt enkel nog de verplichte eenmalige kost van 35 euro per premiestorting en de wettelijke premietaks van 2,00%). Vanaf 1 maart 2014 verlaagt de gewaarborgde rentevoet van Starfix immers naar 2,25%.
Ik lees nergens dat de eenmalige kost van 35 euro zou wegvallen tenzij ik ergens iets over het hoofd heb gezien.
beste jpv1,
dit is niet de tekst die op onze site staat
bij makelaar futuria valt de 35 euro administratiekosten weg
Kristof
dit is niet de tekst die op onze site staat
bij makelaar futuria valt de 35 euro administratiekosten weg
Kristof
Kristof
dit is voor mij toch niet echt duidelijk.
Als ik op de link in spaargids druk voor aanvraag offerte krijg ik onderstaande
Staat er ergens expliciet dat deze kost wegvalt?
Gratis offerte voor Patronale Life Secure 21
Maximum instapkosten
5,00 %
Instapkosten via Spaargids.be (*)
35 euro per storting voor niet-gedomicilieerde stortingen
4 euro per storting voor vaste gedomicilieerde stortingen
(*) ook voor latere bijstortingen
dit is voor mij toch niet echt duidelijk.
Als ik op de link in spaargids druk voor aanvraag offerte krijg ik onderstaande
Staat er ergens expliciet dat deze kost wegvalt?
Gratis offerte voor Patronale Life Secure 21
Maximum instapkosten
5,00 %
Instapkosten via Spaargids.be (*)
35 euro per storting voor niet-gedomicilieerde stortingen
4 euro per storting voor vaste gedomicilieerde stortingen
(*) ook voor latere bijstortingen