Paul d'hoore
TIP
Paul d'hoore
Wat is jullie mening over de top 5 aandelen in 2016 volgens Paul d'hoore?
Zijnde bekaert, solvay, telenet, evs en delhaize
Re: Paul d'hoore
Ha Vita,
Een tijdje geleden dat we u hier nog van u gehoord hebben.
Mijn mening over de top 5 van aandelen van Paul D'Hoore?
1) Hij wordt wellicht betaald door VTM hiervoor
2) Onrechtstreeks is dit gratis reclame voor zijn eigen blaadje
3) Winnaar nummer 1 is dus Paul D'Hoore zelf.
Verder is de schoenpoetser deze keer een 16 jarige jongere die €2.000 heeft gespaard
Er wordt dus voortdurend gedaan of spaargeld hetzelfde is als geld om te beleggen.
Hij noemt zijn top 5 'de ideale portefeuille voor om het even welke leeftijd'. Dat zegt op zich al genoeg
(Hij dekt het wel altijd in met 'zou' en 'niet zonder risico')
Is dus zo goed als om het even welk advies van om het even wie.
Een tijdje geleden dat we u hier nog van u gehoord hebben.
Mijn mening over de top 5 van aandelen van Paul D'Hoore?
1) Hij wordt wellicht betaald door VTM hiervoor
2) Onrechtstreeks is dit gratis reclame voor zijn eigen blaadje
3) Winnaar nummer 1 is dus Paul D'Hoore zelf.
Verder is de schoenpoetser deze keer een 16 jarige jongere die €2.000 heeft gespaard
Er wordt dus voortdurend gedaan of spaargeld hetzelfde is als geld om te beleggen.
Hij noemt zijn top 5 'de ideale portefeuille voor om het even welke leeftijd'. Dat zegt op zich al genoeg
(Hij dekt het wel altijd in met 'zou' en 'niet zonder risico')
Is dus zo goed als om het even welk advies van om het even wie.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Eén tip, hecht niet zoveel belang aan die geldbarometer van VTM en Paul D'Hoore.
Hij stelt bv. voor om te investeren in goud en hefboomproducten terwijl goud al 5 jaar sterk aan het dalen is (dus sowieso verlies) en hefboomproducten zeker niets zijn voor de beginneling.
Ook zijn idee over obligaties kan ik niet volgen. Zodra de rente de hoogte in schiet (en jawel die komt er) dan dalen die obligaties in waarde.
Z'n aandelen die hij daar opnoemt, daar vind ik me niet meteen in.
Hij stelt bv. voor om te investeren in goud en hefboomproducten terwijl goud al 5 jaar sterk aan het dalen is (dus sowieso verlies) en hefboomproducten zeker niets zijn voor de beginneling.
Ook zijn idee over obligaties kan ik niet volgen. Zodra de rente de hoogte in schiet (en jawel die komt er) dan dalen die obligaties in waarde.
Wat dan?Poldermol schreef:Dan zie ik andere dingen op de goudmarkt dan u, Kevva
http://www.nasdaq.com/markets/gold.aspx?timeframe=5y" onclick="window.open(this.href);return false;
Eind 2011 stond de goudprijs hoger dan in 2010. 2012 idem. De 'sterke' daling is pas begonnen in 2013 dus een kleine 3 jaar geleden, en geen 5.
En in euro's staat de goudprijs nu een kleine 10% hoger dan 2 jaar terug. Dus als je 2 jaar geleden goud kocht, stond je nu op winst...
En in euro's staat de goudprijs nu een kleine 10% hoger dan 2 jaar terug. Dus als je 2 jaar geleden goud kocht, stond je nu op winst...

De Tijd, zaterdag 2 januari 2016, blz 21
Wat is eigenlijk de reden dat men het werkvolk terug naar de beurs wil leiden?
Het wordt als doodnormaal beschouwd dat je aandelen in je bezit hebt en zelfs abnormaal als je er geen hebt.
Wil men het gewone volk rijk maken zonder dat men daar iets moet voor doen?
En ik ben er zeker van dat er velen , door oa de lage rentestanden, weer in de trap zullen stappen. Als het volk meedoet betekent dat een enorme boost voor de nu al toch redelijk dure aandelen.
Dan is natuurlijk het moment aangekomen om de boel terug te doen crashen. Eerst duur verkopen en dan terug diezelfde aandelen terug opkopen voor een habbekrats. Vele VTM kijkers zullen echter niet kopen voor een habbekrats maar verkopen.
Wait en see.
Het wordt als doodnormaal beschouwd dat je aandelen in je bezit hebt en zelfs abnormaal als je er geen hebt.
Wil men het gewone volk rijk maken zonder dat men daar iets moet voor doen?
En ik ben er zeker van dat er velen , door oa de lage rentestanden, weer in de trap zullen stappen. Als het volk meedoet betekent dat een enorme boost voor de nu al toch redelijk dure aandelen.
Dan is natuurlijk het moment aangekomen om de boel terug te doen crashen. Eerst duur verkopen en dan terug diezelfde aandelen terug opkopen voor een habbekrats. Vele VTM kijkers zullen echter niet kopen voor een habbekrats maar verkopen.
Wait en see.
'k Zie vooral muziek in Solvay en EVS.Vita schreef:Wat is jullie mening over de top 5 aandelen in 2016 volgens Paul d'hoore?
Paul D'hoore die wil gewoon boekskes verkopen en kan je toch niet serieus nemen.
Hij zou beter een kookboek schrijven "Gescalpte berenpoot met gecrashte stierenkloten in een liquide junksaus".
Hij zou beter een kookboek schrijven "Gescalpte berenpoot met gecrashte stierenkloten in een liquide junksaus".
Die 5 favoriete aandelen kwamen niet van D'hoore maar van 6 banken. KBC, ING, Belgius, Bank Degroof-Petercam, Argenta en ABN Amro.NoHedge schreef:Paul D'hoore die wil gewoon boekskes verkopen en kan je toch niet serieus nemen.
Het Paul D'Hoore effect op de beurs vandaag? Zijn top favoriet Bekaert staat +3.10% onder zeer hoog volume.
Was niet Ageas zijn topfavoriet? -1,12%
Edit: Wellicht niet goed geluisterd en gezien door mij. Is dus wel degelijk Bekaert.
Edit: Wellicht niet goed geluisterd en gezien door mij. Is dus wel degelijk Bekaert.
Als de rente stijgt dan is het toch logisch dat de reeds in omloop zijnde obligaties op de secundaire markt in waarde zullen dalen !Kevva schreef:Eén tip, hecht niet zoveel belang aan die geldbarometer van VTM en Paul D'Hoore.
Bedankt om mijn snelle bevindingen te staven, BelcaBelca2 schreef:
De Tijd, zaterdag 2 januari 2016, blz 21