Payconiq met een Keytrade-debetkaart
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Payconiq met een Keytrade-debetkaart
Toen ik mijn Keytrade-debetkaart aan de Payconiq-app wilde toevoegen, kreeg ik bij herhaalde pogingen de melding 'Verkeerde code. Probeer opnieuw', ondanks het volgen van de instructies voor authenticatie via de HardKey van Keytrade.
Daarop heb ik mijn probleem voorgelegd aan de klantendienst van Keytrade, die doodleuk andere instructies gaf dan diegene die in de app verschenen. En met de andere instructies lukte het wel om een werkende code te genereren, dus ik deel ze hier, voor wie er baat bij heeft.
Dit zijn de stappen op je HardKey om een werkende code te genereren voor authenticatie van een Keytrade-debetkaart in de Payconiq-app.
Daarop heb ik mijn probleem voorgelegd aan de klantendienst van Keytrade, die doodleuk andere instructies gaf dan diegene die in de app verschenen. En met de andere instructies lukte het wel om een werkende code te genereren, dus ik deel ze hier, voor wie er baat bij heeft.
Dit zijn de stappen op je HardKey om een werkende code te genereren voor authenticatie van een Keytrade-debetkaart in de Payconiq-app.
- Activeer de HardKey via de OK-knop.
- Ga naar 3. E-commerce (in tegenstelling tot 4. Handtekening zoals in de app verschijnt).
- Geef uw PIN-code in en bevestig met OK.
- Er verschijnt 'Bedrag?' met als waarde 0,00. Druk toch op de toets '0' (0,00 blijft zichtbaar) en vervolgens op 'OK'.
- Er verschijnt 'Referentie?'. Geef de cijfercode in die in de oorspronkelijke instructies vanuit de app staat. Bevestig met 'OK'.
- Geef de cijfercode die op de HardKey verschijnt, in in de app.
Re: Payconiq met een Keytrade-debetkaart
Bedankt voor de tip 

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
idem voorgehad. Ze hebben payconiq erover aangesproken maar die doen er weinig aan.
Ik had dit probleem ook en het werkte! Thx
Update:
Payconic laat weten dat zij het stappenplan in hun app niet kunnen/mogen wijzigen, gezien het rechtstreeks van de developers van Keytrade komt.
Payconic laat weten dat zij het stappenplan in hun app niet kunnen/mogen wijzigen, gezien het rechtstreeks van de developers van Keytrade komt.
blijkbaar moet je voor Payconiq een hard key hebben , en dat heb ik niet. ook goed dadde..
Ik heb een mail gehad dat het keytrade nu een andere manier van login gaat doen. Misschien dat het dan wel werkt. Via Argenta rekening nooit problemen met payconiq. Gewoon de pincode van kaart ingeven is voldoende. Bij grote bedragen is de hardkey wel nodig.
Ziet er echt uit, geen link ofzo om op te klikken maar wel uitleg hoe ik mij moet inloggen op pc.
Maar blijkbaar is het omdat ik nog z'n oude digipass heb. Deze moet vervangen worden door softkey met smartphone of wel een hardkey z'n nieuw toestelletje. Zelf te kiezen.
ah ok 
Dat stadium ben ik al even gepasseerd

Dat stadium ben ik al even gepasseerd