PDF versturen naar fax?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
PDF versturen naar fax?
Ik zou een pdf moeten versturen naar een faxnummer. Iemand tips hoe dat te doen zonder fax?
Eenvoudig, en -uiteraard- gratis?
Eenvoudig, en -uiteraard- gratis?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Jr. Member
Re: PDF versturen naar fax?
je gaat naar 'printen' en wijzigt de printer naar 'fax-ontvanger'
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hellofax (met beperkingen) maar voor 1 keer te gebruiken ideaal
https://blog.saro.nl/tag/gratis-online-fax-versturen/
https://blog.saro.nl/tag/gratis-online-fax-versturen/
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
kzou ook eens proberen met hellofax
Na het versturen eventueel de ontvanger bellen om te checken dat het wel is toegekomen
Na het versturen eventueel de ontvanger bellen om te checken dat het wel is toegekomen

-
- VIP member
- Contacteer:
nog iemand die Hallofax kan adviseren. werkt makkelijk en snel,
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
ik meen mij te herinneren dat je vroeger in outlook ook nog zo iets had waarbij je in het 'aan'-veldje gewoon kon noteren: fax: +0032 3 123 45 67 (fictief nummer)
Maar wij werkten toen wel met een 'faxserver'. Ik dacht zelfs dat die 'faxserve' heette.
Ik meen me ook te herinneren dat het op de fax er niet altijd uit kwam zoals origineel in de fax.
http://www.faxservers.nl/
De dag van vandaag 'fax' ik alleen nog op toilet, 'drukken op rol'.
Maar wij werkten toen wel met een 'faxserver'. Ik dacht zelfs dat die 'faxserve' heette.
Ik meen me ook te herinneren dat het op de fax er niet altijd uit kwam zoals origineel in de fax.

http://www.faxservers.nl/
De dag van vandaag 'fax' ik alleen nog op toilet, 'drukken op rol'.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
- Jr. Member
Om te faxen met je pc heb je een ingebouwde modem nodig, die dan ook nog eens verbonden moet zijn met een telefoonlijn.
OF
je kan gebruik maken van een faxserver van je werk of zo, en dan moet je eerst inloggen op die server. er zijn ook publieke faxservers.
nota : enkel mensen met een bot door hun neus gebruiken nog een fax
OF
je kan gebruik maken van een faxserver van je werk of zo, en dan moet je eerst inloggen op die server. er zijn ook publieke faxservers.
nota : enkel mensen met een bot door hun neus gebruiken nog een fax
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Of met een peniskoker.
Professioneel wordt er bij ons op het werk ook wel nog wat gefaxt hoor. Vooral Oost-Europese landen, Verre Oosten, ... Ik ken ook nog de tijd dat we een telex hadden.

Professioneel wordt er bij ons op het werk ook wel nog wat gefaxt hoor. Vooral Oost-Europese landen, Verre Oosten, ... Ik ken ook nog de tijd dat we een telex hadden.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
-
- VIP member
- Contacteer:
wij faxen ook nog heel wat af maar wel via een online provider, (kan je eigen telefoon nr porteren)
Mail2fax en fax2mail heet dat,
voipcenter.be
Mail2fax en fax2mail heet dat,
voipcenter.be
Via de interne modem met de standaard windows faxen en scannen app.
-
- Jr. Member
Is ook niet nodig, als er een ISDN lijn binnenkomt op een telefooncentrale die ook verbonden is met het bedrijfsnetwerk. Dan heb je in principe vanuit elke PC al een verbinding met een telefoonlijn.
Vroeger werden de printers ook soms apart aangesloten met een ISDN lijn (moeten ze dan gewoon correct patchen in het datalokaal) en dan kan je de scans die je maakt bij dat copy toestel rechtstreeks faxen.
Vroeger werden de printers ook soms apart aangesloten met een ISDN lijn (moeten ze dan gewoon correct patchen in het datalokaal) en dan kan je de scans die je maakt bij dat copy toestel rechtstreeks faxen.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
-
- Jr. Member
Een printer of een fax kan je nooit rechtstreeks op een isdn-lijn aansluiten. Als je een telefooncentrale hebt, voorzien van isdn-aansluitingen, én van analoge binnenaansluitingen, dan kan je die fax aan zo'n analoge binnenaansluiting aansluiten. Je kan dan met heel het bedrijf faxen via die ene fax. Een printer kan je niet op een telefooncentrale aansluiten.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Bedankt voor de tips, maar voorlopig nog niet geslaagd te versturen via Hellofax. Ik krijg steeds de melding dat de fax niet bereikbaar is. Maar aangezien het een Belgische overheidsinstelling betreft is de kans wel heel groot dat de koe daar gebonden staat.
't Zal uitprinten worden en daar gaan afgeven

't Zal uitprinten worden en daar gaan afgeven

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
-
- VIP member
- Contacteer:
Misschien too obvious maar er +32 voor gezet?