Peiling: Kerncentrales openhouden?
Re: Peiling: Kerncentrales openhouden?
Dit kan allemaal zonder ook maar één keer de feiten te analyseren...VincentVega schreef: ↑17 juli 2025, 21:42 Dat moet zowat de 100e keer zijn da5 dezelfde foto’s gepost worden. Slaapverwekkend ….![]()
![]()
![]()
IMG_1498.jpeg
De "Guy" van de "Burgermanifesten"? Hoe zit het daarmee eigenlijk? Hoeveel manifesten heeft hij verwezenlijkt? Waar vertoeft ie trouwens: meer in het EU-Parlement of op zijn wijngoed, misschien op de Maidan?chesini schreef: ↑18 juli 2025, 12:58Zonder zeveren, ik heb nog een lidkaart van Open VLD op zolder liggen (in de gouden jaren van Guy weet je). Ik ga die eens zoeken. Ah ja, ik heb die feitelijk nooit opgezegd, misschien ben ik nog steeds lid. Maar ja, wat is links en wat is rechts nu weer ? Want die politieke aflijning wordt wel heel mistig. Vandaag ben je links, morgen ben je plots rechts.VincentVega schreef: ↑17 juli 2025, 17:38
The Daily Shit, bedoel jeLOL
![]()
Je moet dringend andere vrienden zoeken en niet altijd binnen hetzelfde groepen linkse navelstaarders blijven![]()
Dezelfde Guy die al onze centrales verpatst heeft aan Frankrijk. Die is het.Sammy2 schreef: ↑21 juli 2025, 20:14De "Guy" van de "Burgermanifesten"? Hoe zit het daarmee eigenlijk? Hoeveel manifesten heeft hij verwezenlijkt? Waar vertoeft ie trouwens: meer in het EU-Parlement of op zijn wijngoed, misschien op de Maidan?chesini schreef: ↑18 juli 2025, 12:58
Zonder zeveren, ik heb nog een lidkaart van Open VLD op zolder liggen (in de gouden jaren van Guy weet je). Ik ga die eens zoeken. Ah ja, ik heb die feitelijk nooit opgezegd, misschien ben ik nog steeds lid. Maar ja, wat is links en wat is rechts nu weer ? Want die politieke aflijning wordt wel heel mistig. Vandaag ben je links, morgen ben je plots rechts.