Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
  • Bank Awards 2025
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Peiling: Kerncentrales openhouden?

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
2124 berichten
  • Pagina 141 van 142
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • Volgende

Zal Vivaldi deze idiote beslissing terugdraaien?

Nope. Groen krijgt zijn zin. CO₂ speelt geen rol.
49
27%
Yep. Het gezond verstand zegeviert.
27
15%
Bwa, enkel Doel 4 en Tihange 3 blijven open.
47
26%
We breiden onze kerncentralepark verder uit.
59
32%

Totaal aantal stemmen: 182
Je stem is verwerkt.

chesini
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

Re: Peiling: Kerncentrales openhouden?

• Citeer

Bericht door chesini » Gisteren 15:27

VincentVega schreef: ↑Gisteren 15:07
chesini schreef: ↑Gisteren 14:31
Dat is wel goed voor een challenge. Gebruik uw creative brain om een afspraak bij JLB van 30 minuten te bekomen. Creative en brain is in uw geval natuurlijk al een contradictie in terminus. Dat belooft niet veel goeds. Maar los daarvan, ga je de weddingschap aan of niet? Je gaat wel naar Brussel moeten komen hoor. Maar nu staan er para's. Dus feel safe.
Het probleem is dat jij een teveel aan verbeelding hebt ::) ::) ::)

Jij bent nog wereldvreemder dan ik al dacht :D
* een half uur met GL Bouchez regelen door zijn secretaresse een doosje pralines te geven (je hebt teveel naar films gekeken :D)
* een onafhankelijke "Superinterventiemacht" samengesteld uit soldaten en materiaal afkomstig van alle landen uit de wereld en onder bevel van een onpartijdige (??) 4*-generaal die overal op de wereld slechterikken een pak slaag komt geven (alsof grootmachten hun soldaten en materiaal zouden afstaan aan zo'n vehikel :D).
* eisen gaan stellen aan BDW en andere ministers (alsof die er van wakker liggen wat ik of jij denken of eisen :D)

... enfin, de "normale" mensen op dit forum kunnen er eens goed om lachen ;D LOL ;D
Wereldvreemd? Dat moet jij wel zeggen. Je zit hier bvb SMR's te verdedigen en je heb er niet eens 1 spec-sheet over gelezen. Dat is in mijn gedachtengoed idiotie ten top. Daar heb ik geen compassie mee zie je. Zulke mensen daar heb ik 0,0 respect voor.

1) Mbt een afspraak met GLB. Durf je de challenge niet aangaan, groot lawaai?

2) Had de superinterventiemacht maar bestaan nu 2026. Jij vindt het beter dat de gekken/slechterikken/grootmachten/psychopaten planet earth verder om zeep helpen? Ben jij een van dat allooi? De aasgier van de vernieling. Bravo. Mooie persoonlijkheid ben jij. Jij hebt het goed voor met planet earth. Ga ik aan jou een mandaat geven om iets te beheren of te managen? Nooit van mijn leven.

3) Eisen stellen aan politici is nochtans de kern van democratie. Maar dat is in uw beperkt brein nog steeds niet doorgedrongen. Maar je moet zelfs geen eisen stellen. Begin al maar eens aan te kaarten wat er niet goed loopt. Maar dat heb jij als notoire verdediger van de democratie waarschijnlijk zelf nog nooit gedaan. Hier op de SG komen debiteren maar nooit hun propere handen vuil maken.

Jij denkt dat jij normaal bent. Dan wil ik hier wel eens een poll houden over uw normaliteit. Je zal zwaar verschieten van de uitkomst.
Laatst gewijzigd door chesini op 9 april 2026, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Trivium
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Trivium
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Trivium » Gisteren 15:57

VincentVega schreef: ↑Gisteren 15:07 ... enfin, de "normale" mensen op dit forum kunnen er eens goed om lachen ;D LOL ;D
+1 ;)

chesini
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » Gisteren 15:58

Trivium schreef: ↑Gisteren 15:57
VincentVega schreef: ↑Gisteren 15:07 ... enfin, de "normale" mensen op dit forum kunnen er eens goed om lachen ;D LOL ;D
+1 ;)
-20. Oei nu hebben we een negatieve uitkomst -19. Paniek in het rechtse kamp. Dat hebben we nog nooit gezien, negatieve getallen. Help. Help. Help.

Trivium
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Trivium
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Trivium » Gisteren 16:03

chesini schreef: ↑Gisteren 15:03 Dus uw lijst kan mij eerlijk gezegd gestolen worden. Met zo een kwaliteit op 500 fysieke CD's heb ik echt geen nood meer aan extra pulp. Het is zoals mijn eisen aan politici: je moet van goede inhoud zijn of je komt niet in aanmerking. Ik heb nu eenmaal geen ongelimiteerde budgetten om naast the best of the best ook nog pulp-CD's aan te kopen. Ik moet streng zijn.
Maar jongen toch. CD's zijn zo passé. Het is nu Spotify. Voor 12 euro per maand heb je zoveel muziek als je wil. En je hoeft geen kast te kopen of stof af te doen. En als je toch wil fysiek verzamelen koop je vinyl.
Trouwens, goeie muziek beleef je live en niet op een CD.
I'll return the favor, jouw lijst kan me ook gestolen worden.

chesini
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » Gisteren 16:17

Trivium schreef: ↑Gisteren 16:03
chesini schreef: ↑Gisteren 15:03 Dus uw lijst kan mij eerlijk gezegd gestolen worden. Met zo een kwaliteit op 500 fysieke CD's heb ik echt geen nood meer aan extra pulp. Het is zoals mijn eisen aan politici: je moet van goede inhoud zijn of je komt niet in aanmerking. Ik heb nu eenmaal geen ongelimiteerde budgetten om naast the best of the best ook nog pulp-CD's aan te kopen. Ik moet streng zijn.
Maar jongen toch. CD's zijn zo passé. Het is nu Spotify. Voor 12 euro per maand heb je zoveel muziek als je wil. En je hoeft geen kast te kopen of stof af te doen. En als je toch wil fysiek verzamelen koop je vinyl.
Trouwens, goeie muziek beleef je live en niet op een CD.
I'll return the favor, jouw lijst kan me ook gestolen worden.
Passé? Dat denk jij. Spotify is hot. Youtube is hot. Metal is hot. Vinyl is weer hot. Swift is hot. Bazart is hot. Vandaag is het allemaal hot en morgen weer niet meer. Ik weet wat ik koop. Eer ik een CD koop moet ik nadenken of die CD en die artiest wel zijn geld waard is en er binnen 20 jaar nog naar geluisterd wordt.

VincentVega
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door VincentVega » Gisteren 16:55

chesini schreef: ↑Gisteren 15:58
Trivium schreef: ↑Gisteren 15:57

+1 ;)
-20. Oei nu hebben we een negatieve uitkomst -19. Paniek in het rechtse kamp. Dat hebben we nog nooit gezien, negatieve getallen. Help. Help. Help.
Links en negatieve getallen ... een natuurlijke en vanzelfsprekende combinatie :D
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen

chesini
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » Gisteren 17:26

VincentVega schreef: ↑Gisteren 16:55
chesini schreef: ↑Gisteren 15:58
Links en negatieve getallen ... een natuurlijke en vanzelfsprekende combinatie :D
Weet dat er evenveel negatieve getallen zijn als positieve. Dat is statistisch en correlatief veel veel significanter dan de link tussen links en negatieve getallen.

Wat jij een natuurlijke en vanzelfsprekende combinatie noemt, weet dat dit aangeeft hoe ziek uw brein wel is. Doe aub een reset voor het te laat is.

En, ik heb geen onozele emoticons nodig om te zeggen wat ik te zeggen heb. Geen lagen vernis over de painting.

VincentVega
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door VincentVega » Gisteren 18:54

chesini schreef: ↑Gisteren 17:26
VincentVega schreef: ↑Gisteren 16:55

Weet dat er evenveel negatieve getallen zijn als positieve. Dat is statistisch en correlatief veel veel significanter dan de link tussen links en negatieve getallen.

Wat jij een natuurlijke en vanzelfsprekende combinatie noemt, weet dat dit aangeeft hoe ziek uw brein wel is. Doe aub een reset voor het te laat is.

En, ik heb geen onozele emoticons nodig om te zeggen wat ik te zeggen heb. Geen lagen vernis over de painting.
“Onnozele” moet met 2x “-n” worden geschreven :D LOL :D

Voortdurend schrijffouten maken kan wijzen op een gebrekkige opvoeding en/of op onvoldoende opleiding. Doe er a.u.b. iets aan. Het is nooit te laat om bijvoorbeeld via avondonderwijs voor volwassenen beter te leren schrijven. ;D

Capiche? O0

KV
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer KV
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KV » Gisteren 20:19

chesini schreef: ↑Gisteren 15:27
VincentVega schreef: ↑Gisteren 15:07

Het probleem is dat jij een teveel aan verbeelding hebt ::) ::) ::)

Jij bent nog wereldvreemder dan ik al dacht :D
* een half uur met GL Bouchez regelen door zijn secretaresse een doosje pralines te geven (je hebt teveel naar films gekeken :D)
* een onafhankelijke "Superinterventiemacht" samengesteld uit soldaten en materiaal afkomstig van alle landen uit de wereld en onder bevel van een onpartijdige (??) 4*-generaal die overal op de wereld slechterikken een pak slaag komt geven (alsof grootmachten hun soldaten en materiaal zouden afstaan aan zo'n vehikel :D).
* eisen gaan stellen aan BDW en andere ministers (alsof die er van wakker liggen wat ik of jij denken of eisen :D)

... enfin, de "normale" mensen op dit forum kunnen er eens goed om lachen ;D LOL ;D

Jij denkt dat jij normaal bent. Dan wil ik hier wel eens een poll houden over uw normaliteit.
Dat zou het nog wel eens zijn :

Een poll rond de figuur Joske Vega van de Spaargids

:D ;D :D

VincentVega
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door VincentVega » Gisteren 20:43

KV schreef: ↑Gisteren 20:19
chesini schreef: ↑Gisteren 15:27

Jij denkt dat jij normaal bent. Dan wil ik hier wel eens een poll houden over uw normaliteit.
Dat zou het nog wel eens zijn :

Een poll rond de figuur Joske Vega van de Spaargids

:D ;D :D
Of eentje over Joske van de PVDA , alias KV O0 O0 O0

IMG_1733.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

chesini
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » Gisteren 22:05

VincentVega schreef: ↑Gisteren 18:54
chesini schreef: ↑Gisteren 17:26

Voortdurend schrijffouten maken kan wijzen op een gebrekkige opvoeding en/of op onvoldoende opleiding. Doe er a.u.b. iets aan. Het is nooit te laat om bijvoorbeeld via avondonderwijs voor volwassenen beter te leren schrijven. ;D

Capiche? O0
Stop met de onnozele online spelchecker uit te hangen. Ga bij uw teergeliefde Zuhal duurbetaalde taalconsultant spelen. Dan doe je iets nuttigs.

Op mijn leeftijd heb ik het gehad met taalkennis. Geen tijd meer in stoppen. Taalkennis is voor pubers. Humaniora weet je. Dat soort niveau. Waar jij blijven hangen bent. Gesnapt?

En mijn opleiding beste, daar kan jij alleen maar van dromen. Zelfs met 20jaar volwassenonderwijs kom jij er nog niet aan toe. Want uw brein is nu eenmaal te beperkt. Wat er boven niet is kan je niet bijmaken. Cfr de meeste NVA-ministers. Zelfde defect. Hopeloos.

Denk jij nu echt van jezelf dat je slim bent omdat je het Groene Boekje van buiten kent? Probeer uw baas eens opslag te vragen op basis van die unieke vermolmde kennis. Good luck.

VincentVega
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door VincentVega » Gisteren 22:31

chesini schreef: ↑Gisteren 22:05

Capiche? O0
Stop met de onnozele online spelchecker uit te hangen. Ga bij uw teergeliefde Zuhal duurbetaalde taalconsultant spelen. Dan doe je iets nuttigs.

Op mijn leeftijd heb ik het gehad met taalkennis. Geen tijd meer in stoppen. Taalkennis is voor pubers. Humaniora weet je. Dat soort niveau. Waar jij blijven hangen bent. Gesnapt?

En mijn opleiding beste, daar kan jij alleen maar van dromen. Zelfs met 20jaar volwassenonderwijs kom jij er nog niet aan toe. Want uw brein is nu eenmaal te beperkt. Wat er boven niet is kan je niet bijmaken. Cfr de meeste NVA-ministers. Zelfde defect. Hopeloos.

Denk jij nu echt van jezelf dat je slim bent omdat je het Groene Boekje van buiten kent? Probeer uw baas eens opslag te vragen op basis van die unieke vermolmde kennis. Good luck.
Een gebrekkige taalkennis - zoals overduidelijk bij jou het geval is - zorgt er voor dat de boodschap van je bericht wordt teniet gedaan door de taalfouten die je maakt.

Maar je kan er niets aan doen: het heeft allemaal te maken met (een gebrek aan) opvoeding en opleiding. En blijkbaar heb je geen van beide voldoende gekregen. Maar het is nog niet te laat. Speciaal voor onderontwikkelde mensen zoals jij is avondonderwijs voor volwassenen uitgevonden. Je kan nog steeds instappen na de paasvakantie. Capiche?

Veel succes ! O0 O0 O0

chesini
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » Gisteren 22:40

VincentVega schreef: ↑Gisteren 22:31

Een gebrekkige taalkennis - zoals overduidelijk bij jou het geval is - zorgt er voor dat de boodschap van je bericht wordt teniet gedaan door de taalfouten die je maakt.

Maar je kan er niets aan doen: het heeft allemaal te maken met (een gebrek aan) opvoeding en opleiding. En blijkbaar heb je geen van beide voldoende gekregen. Maar het is nog niet te laat. Speciaal voor onderontwikkelde mensen zoals jij is avondonderwijs voor volwassenen uitgevonden. Je kan nog steeds instappen na de paasvakantie. Capiche?

Veel succes ! O0 O0 O0
Er is op de SG ook maar 1 persoon die freakt op nietszeggende betekenisloze zelfs niet vermeldenswaardige zogenaamd vermeende taalfouten. In mijn ogen is dat een psychopatisch gedrag.

Flip jij op je werk ook zo op het geschrift ipv op de inhoud? Amai, uw collega's lusten u waarschijnlijk rauw.

VincentVega
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door VincentVega » Gisteren 22:51

chesini schreef: ↑Gisteren 22:40
VincentVega schreef: ↑Gisteren 22:31

Veel succes ! O0 O0 O0
Er is op de SG ook maar 1 persoon die freakt op nietszeggende betekenisloze zelfs niet vermeldenswaardige zogenaamd vermeende taalfouten. In mijn ogen is dat een psychopatisch gedrag.

Flip jij op je werk ook zo op het geschrift ipv op de inhoud? Amai, uw collega's lusten u waarschijnlijk rauw.
Oei, als iemand kwaad wordt en “u”begint te gebruiken, dan pas wordt het gevaarlijk. :D LOL :D
Hoe leuk het ook is om met jou te discussiëren, ik word moe van jouw gewauwel. Slaapwel :-*

IMG_1498.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

JOKER247
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer JOKER247
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JOKER247 » Gisteren 22:55

Capiche? O0

Nu maak je me echt nieuwsgierig Chesini.
Wat voor opleiding heb jij gehad, waar een ander alleen maar van kan dromen?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

2124 berichten
  • Pagina 141 van 142
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy