pensioenfonds vervroegd afhalen
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
pensioenfonds vervroegd afhalen
Wegens een administratieve vergissing betaalde ik jaren aan een stuk TWEE maal voor mijn pensioensparen. De stortingen gebeurden op twee verschillende rekeningen. Uiteraard kon ik slecht één maal per jaar van het belastingvoordeel genieten. Nu had ik graag de dubbel gestorte bedragen voor andere doeleinden gebruikt. Kan iemand mij inlichten hoeveel de hieraan verbonden kosten bedragen. Met vriendelijke dank
Re: pensioenfonds vervroegd afhalen
Normaal bedragen de kosten 33 %, vergelijkbaar met het belastingsvoordeel dat hje gehad hebt.
Alleen weet ik niet of dit ook geldt voor gelden die nooit fiscaal zijn ingebracht.
Alleen weet ik niet of dit ook geldt voor gelden die nooit fiscaal zijn ingebracht.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
vreemd zeer vreemd,
Wel een beetje slordig van jou dat je niet ziet dat er geld verdwijnt zonder dat je weet waar het naar toe gaat.
Ik zou eens contact opnemen met de fiscus.
Wel een beetje slordig van jou dat je niet ziet dat er geld verdwijnt zonder dat je weet waar het naar toe gaat.
Ik zou eens contact opnemen met de fiscus.
dacht dat als je een pensioensparen niet inbracht bij de belastingen dat je daar niet op moet betalen. bewijs bij de belastingsdienst halen dat je dat pensioensparen nooit hebt ingebracht.