Pensioensparen bij Ethias
Pensioensparen bij Ethias
Ik heb al een aantal jaren een pesionspaarrekening van First bij Ethias. Elk jaar gaat daar +-850€ naartoe (wett. plafond). Met de huidige situatie: Is het nog verstandig hierin bij te storten? Of mss wel inneens alles opnemen... en ermee stoppen?
Re: Pensioensparen bij Ethias
Wat denk je dat Ethias gaat antwoorden? Nee, we raden af om onze producten nog te kopen?
Over First van Ethias zijn al veel draadjes gestart. Kijk eens naar:
Ethias First gewaarborgd
Garantie op Ethias First
Wat nu met First van Ethias?
Ethias First: bijstorten of niet?
Over First van Ethias zijn al veel draadjes gestart. Kijk eens naar:
Ethias First gewaarborgd
Garantie op Ethias First
Wat nu met First van Ethias?
Ethias First: bijstorten of niet?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Berichten: 487
- Lid geworden op: 21 mar 2009
- Contacteer:
Re: Pensioensparen bij Ethias
Waarom opnemen als je het niet echt nodig hebt ? Wordt fiscaal afgestraft
Re: Pensioensparen bij Ethias
Als ik het nooit meer terugzie, is dat dan geen afstraffing?freetotax2005 schreef:Waarom opnemen als je het niet echt nodig hebt ? Wordt fiscaal afgestraft
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Berichten: 487
- Lid geworden op: 21 mar 2009
- Contacteer:
Re: Pensioensparen bij Ethias
Waarom zou je het nooit meer terugzien ? Alles is toch veilig ? 
