Pensioensparen kiezen
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Pensioensparen kiezen
Ik had graag aan pensioensparen gedaan.
Na wat opzoekwerk kwam ik uit bij volgende 2 pensioenspaarfondsen:
-Argenta pensioenspaarfond
-Metropolitan Rentastro Growth
Welk van de 2 fondsen te kiezen? Andere opties? Eventueel een keuze maken voor een pensioenspaarverzekering?
Ik ben 25 jaar en bezig aan mijn eerste job.
Heb een eigen huis en een vriendin die bij ergo zit.
Ik ben een leek wat betreft pensioensparen/beleggen en alles er rond.
Zijn er andere opties voor pensioensparen waar er positieve ervaringen mee zijn?
Na wat opzoekwerk kwam ik uit bij volgende 2 pensioenspaarfondsen:
-Argenta pensioenspaarfond
-Metropolitan Rentastro Growth
Welk van de 2 fondsen te kiezen? Andere opties? Eventueel een keuze maken voor een pensioenspaarverzekering?
Ik ben 25 jaar en bezig aan mijn eerste job.
Heb een eigen huis en een vriendin die bij ergo zit.
Ik ben een leek wat betreft pensioensparen/beleggen en alles er rond.
Zijn er andere opties voor pensioensparen waar er positieve ervaringen mee zijn?
Re: Pensioensparen kiezen
Op 25 jarige leeftijd zou ik niet storten in een verzekering.
Het lijkt mij zeer aan te raden zeer dynamisch te gaan sparen.
Overstap naar een verzekering of een defensief fonds is voor na je vijftigste.
Als ik beide fondsen vergelijk, toont Argenta op lange termijn toch de beste prestaties.
Rekent Metro ook geen instapkosten aan?
Het lijkt mij zeer aan te raden zeer dynamisch te gaan sparen.
Overstap naar een verzekering of een defensief fonds is voor na je vijftigste.
Als ik beide fondsen vergelijk, toont Argenta op lange termijn toch de beste prestaties.
Rekent Metro ook geen instapkosten aan?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Pensioensparen kiezen