Pensioensparen: Rabo Balanced
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
-
- Newbie
- Contacteer:
Pensioensparen: Rabo Balanced
Hallo iedereen,
Wij wonen reeds een jaar samen en moeten nu nog aan pensioensparen beginnen (leek ons verstandiger het spaargeld te gebruiken voor onze lening).
Wij zijn 28 en 25, en hopen jaarlijks het fiscaal interessante maximumbedrag te kunnen sparen.
Na wat rondzoeken in de toch wel wat complexe materie lijkt me de "Balanced" van Rabobank mij wel iets.
Een goed evenwicht tussen aandelen en veilige beleggingen.
Iemand andere suggesties die het bekijken waard zijn?
Het overzicht op spaargids lijkt mij ene beetje te sumier op op basis daarvan te beslissen, dit in tegenstelling tot de rente van de spaarboekjes.
Bedankt
Wij wonen reeds een jaar samen en moeten nu nog aan pensioensparen beginnen (leek ons verstandiger het spaargeld te gebruiken voor onze lening).
Wij zijn 28 en 25, en hopen jaarlijks het fiscaal interessante maximumbedrag te kunnen sparen.
Na wat rondzoeken in de toch wel wat complexe materie lijkt me de "Balanced" van Rabobank mij wel iets.
Een goed evenwicht tussen aandelen en veilige beleggingen.
Iemand andere suggesties die het bekijken waard zijn?
Het overzicht op spaargids lijkt mij ene beetje te sumier op op basis daarvan te beslissen, dit in tegenstelling tot de rente van de spaarboekjes.
Bedankt
Re: Pensioensparen: Rabo Balanced
Misschien moet je hier eens kijken : http://www.mijnkapitaal.be/andere-beleg ... en-2014-1/
Tot en met dit jaar heb ik altijd een pensioenspaarverzekering gehad, en ga vanaf volgend jaar de overstap maken naar fondsen. Zelf ben ik ook nog aan het twijfelen tussen Rabo en Metropolitan.
Tot en met dit jaar heb ik altijd een pensioenspaarverzekering gehad, en ga vanaf volgend jaar de overstap maken naar fondsen. Zelf ben ik ook nog aan het twijfelen tussen Rabo en Metropolitan.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.