Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Photonike Capital

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
208 berichten
  • Pagina 2 van 14
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 14
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
nyotaimori
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer nyotaimori
Verstuur privébericht

Re: Photonike Capital

• Citeer

Bericht door nyotaimori » 16 februari 2021, 18:15

Als die boekwaarde van 6-7 € zo zeker is, waarom zijn er dan aandeelhouders (insiders die meer weten?) die hun aandelen blijkbaar voor een fractie van die waarde willen laten gaan ???

BenjaminBuffett
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer BenjaminBuffett
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door BenjaminBuffett » 16 februari 2021, 20:14

Het aandeel heeft 0,99 EUR gestaan, dus er zijn er misschien ondertussen die met winst kunnen verkopen.
Zoals wel vaker zijn er aandeelhouders die niet geïnformeerd zijn of snel tevreden zijn qua rendement.

Maar het koerspotentieel is letterlijk nog honderden procenten. De boekwaarde is in dit geval een betrouwbare waarderingstechniek en bedraagt rond de 7 EUR. Zeer conservatief kan uitgekomen worden op 4 EUR per aandeel als geen rekening gehouden wordt met de latente meerwaarde (bijna 50 MEUR) op obligatieportefeuille (ruim 90% van de activa).
Dat impliceert dan ook nog steeds dat een verdubbeling van de koers op termijn voor de hand ligt.

Een ander bedrijf Flowsparks, eveneens genoteerd op dubbele fixingmarkt, steeg op twee jaar tijd van 2,1 EUR naar 12,7 EUR en was jaren ondergewaardeerd. De koersevolutie van Photonike Capital kan perfect eenzelfde traject afleggen in de komende maanden/jaren.

Bertje007
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Bertje007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bertje007 » 16 februari 2021, 23:39

nyotaimori,

Het was duidelijk dat de koers zwaar gemanipuleerd was.
Toen corona uitbrak kreeg men de koers met weinig aandelen naar beneden. (waarschijnlijk bang voor de vertraging van alle vergunningen.)
24/03/2020 2.92 3.20 2.92 3.20 3,611 10,679 2.9572
23/03/2020 2.66 2.66 2.66 2.66 517 1,375 2.6600
20/03/2020 2.20 2.20 2.20 2.20 2,899 6,378 2.2000
19/03/2020 1.97 1.97 1.97 1.97 1,000 1,970 1.9700
12/03/2020 6.10 6.10 6.10 6.10 1,000 6,100 6.1000
11/03/2020 6.30 6.30 6.20 6.20 9,650 60,280 6.2466
10/03/2020 6.40 6.40 6.35 6.35 3,135 19,986 6.3752
09/03/2020 6.35 6.35 6.35 6.35 260 1,651 6.3500
04/03/2020 9.60 9.60 9.60 9.60 1,010 9,696 9.6000

ondertussen herstelden alle aandelen maar staat photonike nog altijd 80% lager.
In de volgende weken (maanden) zullen ze normaal hun vergunningen ontvangen en kunnen we terug naar de oude niveaus.

joey1994
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer joey1994
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door joey1994 » 17 februari 2021, 00:18

Zou ik hier 200 euro durven ingooien iemand?

Bertje007
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Bertje007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bertje007 » 17 februari 2021, 10:55

Het ziet er naar uit dat de 2 straks om 16.30 zal weggekocht zijn.
Hier is die marge van 10% wel een serieus nadeel.
De vraag is daarna? Dan staat er nog 1 verkooporder aan 3 euro.

BenjaminBuffett
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door BenjaminBuffett » 17 februari 2021, 11:16

Bij de aankoop voor een bedrag van 200 EUR heb je procentueel relatief veel makelaarskosten, maar die zijn verwaarloosbaar ten opzichte van het potentieel van dit aandeel. Je moet redeneren dat als je slechts 200 EUR investeert, dat je ook niet meer kunt tijdelijk "verliezen" dan 200 EUR. Maar je kan er wel een drievoud mee verdienen als het richting 7 EUR of hoger gaat en die kans is reëel. De crash van het aandeel is overwegend te wijten aan een combinatie van de coronacrash (die heel de markt deed corrigeren) en de zeer beperkte free float.

Maar het ziet ernaar uit dat de opmars is begonnen. Het volume van gisteren (ruim 10.000 stuks) ligt beduidend hoger dan het gemiddelde volume. We gaan alvast richting 2 EUR, reeds een verdubbeling ten opzichte van het dieptepunt. Er is echter nog een flinke weg af te leggen alvorens te komen tot een realistische koers voor dit bedrijf met overwegend activa waarvan de marktwaarde vaststaand is (> 100 MEUR).

Bertje007
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Bertje007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bertje007 » 17 februari 2021, 23:26

Vandaag zelfs ruim 30.000 stuks.

Veel kopers en weinig weerstand, vermoed dat we de 3 sneller zullen zien dan we gedacht hadden.

joey1994
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer joey1994
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door joey1994 » 18 februari 2021, 00:17

Bertje007 schreef: ↑17 februari 2021, 23:26 Vandaag zelfs ruim 30.000 stuks.

Veel kopers en weinig weerstand, vermoed dat we de 3 sneller zullen zien dan we gedacht hadden.
Heb voor 200 euro gekocht.
Een klein gokje waarom niet.
Bolero gaf me zelfs een waarschuwing dat het aandeel niet liquide is.

Nu hopen op 400 euries winst.

Bertje007
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Bertje007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bertje007 » 18 februari 2021, 08:49

De kleine free float speelt nu eens in ons voordeel.
Homepad SA 81,49 % (ingestapt aan 5.06 euro)
FFVentriglia Investment & Investement 4,78 %
IIC International Insurance 3,95 %
Claudio Marati 3,07 %
Fausto M. Ventriglia 0,67 %

We hebben nog heel wat marge, bedrijf nog maar 32 miljoen waard en dat met al minimum 115 miljoen staats obligaties http://www.photonike.com/doc/Rapport%20 ... l%20Sa.pdf (zie pg 4)
Dan spreken we nog niet over de andere investeringen.

Vendriko
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Vendriko
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Vendriko » 18 februari 2021, 20:06

Ook ingestapt aan 2 euro/share.

Het is misschien een vreemd bedrijf, maar value blijft value...

Fruzzel
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Fruzzel
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Fruzzel » 18 februari 2021, 22:27

Ik begrijp niet waarom er 2 posters zijn die alle moeite doen om iedereen te overtuigen om toch maar dit zeer schimmige bedrijf te kopen zoals el perro zeer mooi uiteenzette.

Iets doet me dan vermoeden dat beiden, of is het dezelfde poster, gewoon veel hoger hun aandelen gekocht hebben en nu proberen om de koers te manipuleren door anderen te overtuigen.

Nu ik kan fout zijn, en mijn excuses als dat zo zou zijn, maar als ik een dergelijk zo ondergewaardeerd bedrijf tegenkom dan pak ik al mijn spaargeld en stop het daarin en loop ik niet tegen iedereen te zeggen dat ze moeten kopen.

Bertje007
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Bertje007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bertje007 » 18 februari 2021, 23:50

Fruzzel,

Je moet de aanbeveling eerder zien als een tip om mee te liften met de grote.
Het is natuurlijk je recht om te denken dat die 7 euro niet echt zijn, maar dan gaan 2 audit bedrijven serieus in de problemen komen vermoed ik.
De huidige lage koers hebben ze inderdaad aan zichzelf te danken door hun gebrekkige communicatie, maar daar zou binnenkort verandering in moeten komen.
Our Advisory bank is Bank M and the marketing plan of presentation of the company to the investors will start in the next weeks.

el perro
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer el perro
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door el perro » 19 februari 2021, 00:59

Fruzzel schreef: ↑18 februari 2021, 22:27 Ik begrijp niet waarom er 2 posters zijn die alle moeite doen om iedereen te overtuigen om toch maar dit zeer schimmige bedrijf te kopen zoals el perro zeer mooi uiteenzette.

Iets doet me dan vermoeden dat beiden, of is het dezelfde poster, gewoon veel hoger hun aandelen gekocht hebben en nu proberen om de koers te manipuleren door anderen te overtuigen.
Niet alleen hier overigens, ook op beursig.com
soms letterlijk hetzelfde, bv dit bericht

Al heeft BenjaminBuffet zijn huiswerk toch wel goed gemaakt moet ik zeggen, heel wat informatie opgespit en pijnpunten aangehaald (ontbrekende intresten, oordeel met voorbehoud).
Trekt er alleen niet de gepaste conclusies uit, dat is vreemd.
Fruzzel schreef: ↑18 februari 2021, 22:27 Nu ik kan fout zijn, en mijn excuses als dat zo zou zijn, maar als ik een dergelijk zo ondergewaardeerd bedrijf tegenkom dan pak ik al mijn spaargeld en stop het daarin en loop ik niet tegen iedereen te zeggen dat ze moeten kopen.
Dat is een sterk argument.
Ik ben zelf al op sterk ondergewaardeerde, vergeten, zeer illiquide effecten gebotst.
Effecten waarbij de boekhouding steek houdt wel te verstaan.
Die koop ik dan op, naargelang er af en toe een klein pakket te koop komt, soms jaren aan een stuk.
Daar maak ik uiteraard geen reclame voor op fora, hoe minder gegadigden in de markt hoe beter,
Hoe lager de koers hoe beter voor mij.

BenjaminBuffett
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door BenjaminBuffett » 19 februari 2021, 09:33

Over andere bedrijven zijn er tientallen posters die direct/indirect anderen proberen te overtuigen om de aandelen van een bedrijf te kopen of niet te kopen. En dat valt dan misschien minder op omdat die bedrijven iedereen kent en massaal worden opgevolgd door analisten.

Photonike Capital daarentegen is een weinig verhandeld aandeel dat door praktisch niemand wordt opgevolgd omdat het relatief klein is en slechts noteert op een dubbele fixing markt.

Als waardebelegger kan je hier niet anders doen dan concluderen dat de boekwaarde minstens twee à drie keer hoger ligt dan de marktkapitalisatie van dit bedrijf. En nogmaals de boekwaarde is hier wel relevant aangezien Photonike Capital voor ruim 90% gefinancierd is met eigen middelen.

Het feit dat er een commissaris is aangesteld die in zijn verslag meldt dat hij de marktwaarde van de activa (in het bijzonder de twee staatsobligaties van ongeveer 100 MEUR) niet in vraag stelt, geeft enig vertrouwen over de reële waarde van het bedrijf. Zonder rekening te houden met de latente meerwaarden (> 40 MEUR) komen we uit op 4 EUR per aandeel.
https://live.euronext.com/en/product/eq ... se-3591473

Iedereen die zijn cijfermatig huiswerk maakt, kan tot dezelfde conclusie komen. Dat Photonike Capital schimmig overkomt, investeringen heeft in belastingparadijzen, een uitsluitend buitenlands bestuur heeft en aandeelhouders heeft waar nagenoeg niets kan over teruggevonden worden, zijn echter ook feiten en verklaren waarom het aandeel minder herstelde van de coronacrash.

Maar dat verklaart niet waarom het aandeel terugzakte tot 1 EUR. Want al die negatieve punten die waren er ook al toen het aandeel aan 10-13 EUR noteerde... Het loont de moeite om na te gaan waarom dit aandeel crashte van 13 EUR naar 1 EUR. En de conclusie is dat het overwegend te maken heeft met de combinatie (coronacrash en illiquide markt).

Niemand heeft gezegd dat dit een ethische of niet-speculatieve belegging zou zijn, integendeel. Zoals in mijn grote, samenvattende post, werd weergegeven, betreft dit een speculatieve belegging, maar wel eentje waar ik van geloof dat een kleine inbreng (een paar honderden euro's) een zeer mooi rendement kan opleveren (minstens 100%). Speculatieve posities zoals deze maken minder dan 1% uit van mijn portefeuille. De andere 99% zit in kwalitatieve bedrijven (zowel small caps als grote spelers).

Maar na al het analysewerk over Photonike Capital en de tijd die erin werd gestoken en de conclusie dat dit SPAC-achtig bedrijf zeer sterk ondergewaardeerd is, zou ik het mij serieus beklaagd hebben indien ik hier geen geld had ingestoken om dan misschien de koers meermaals te zien verdubbelen, hetgeen mij al meermaals is overkomen.

Wie Photonike Capital grondig analyseert, komt tot de vaststelling dat dit bedrijf een minimumwaarde heeft, met name de obligatieportefeuille met twee staatsobligaties (die serieus boven pari staan), exclusief de latente meerwaarden. En die ligt (4 EUR per aandeel is conservatief) ruim boven de huidige marktkapitalisatie van het bedrijf.

Men zou kunnen stellen dat het een soort SPAC is die de perceptie wekt te evolueren naar een verzekeringsholding.

Het is spijtig dat het management zo weinig communiceert. Langs de andere kant is minder dan 4% beursgenoteerd, dus de slechte communicatie verbaast mij niet echt. Maar de minste informatie zal ik hier blijven posten zodat die informatie toch gedeeld wordt.

Ik zit er trouwens in aan 1,21 EUR en mocht het aandeel onder 1 EUR komen, dan koop ik zonder twijfelen bij indien de conclusie nog steeds dezelfde blijft.
Laatst gewijzigd door BenjaminBuffett op 19 februari 2021, 09:59, 2 keer totaal gewijzigd.

Bertje007
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Bertje007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bertje007 » 19 februari 2021, 09:50

el perro,

Snap je redenering, maar dan moet je er vanuit gaan dat er een overname komt of het bedrijf een delisting doet en als je telkens lager koopt zal het ook een redelijke premie moeten zijn om je duurste dan te verantwoorden.

Ik ga hier voor dit aandeel momenteel uit van een faire prijs van 4 – 5 euro (rekening houdend met 30% – 40% holdingkorting op de 7 euro staatsobligaties en participaties). En verwacht dat dit zal stijgen wanneer de verzekeringsactiviteiten op dreef komen.

Dat bedrijven op de fixing markt veel volatieler zijn klopt. In 1 van de mails van het bedrijf stond zelfs het zinnetje: The investment in Illiquid stocks on illiquid markets have always risks... but no risk, no gain.

Op bepaald moment is je mandje vol geladen, bij beursig heb ik ook mijn aankopen in het begin geplaatst. (ook geen geheim).

En bij beursig heet ik Bertje en hier Bertje007 dus het is niet dat ik iets te verbergen heb.

Dat Benjamin en ik hier perse willen overtuigen vind ik wat overdreven, we geven de bekende gegevens mee en het boekje om het potentieel te tonen, maar dat we hier nu staan te roepen “kans van je leven” “koop koop koop”,… zou ik toch niet durven zeggen.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

208 berichten
  • Pagina 2 van 14
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 14
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy