Pin code geblokkeerd van visa
Pin code geblokkeerd van visa
Ik gebruik mn visa enkel voor online betalingen..
Met de spaar en pluk actie wou ik hem echter ook gebruiken om andere betalingen, waarvoor je dus de pin code nodig hebt... Echter van de code was ik niet echt zeker meer:p en de 3 pogingen zijn dus nu op...
Kan de bank de pincode resetten? Of ga k een heel nieuwe kaart moeten krijgen?
De laatste poging heb ik met digipas gedaan (zo is ze zeker niet ingeslikt
)... als je daar een visakaart insteekt kan je ook je pin proberen blijkbaar! Aangezien dat toestel dus los staat en met niets geconnecteerd staat wordt het aantal pogingen dus op de kaart zelf bijgehouden .. dus volgens mij kan ik nog steeds verrichtingen doen waarvoor de pin niet nodig is (cft internetbetalingen)
Met de spaar en pluk actie wou ik hem echter ook gebruiken om andere betalingen, waarvoor je dus de pin code nodig hebt... Echter van de code was ik niet echt zeker meer:p en de 3 pogingen zijn dus nu op...
Kan de bank de pincode resetten? Of ga k een heel nieuwe kaart moeten krijgen?
De laatste poging heb ik met digipas gedaan (zo is ze zeker niet ingeslikt
Laatst gewijzigd door Filip285 op 15 juni 2009, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Pin code geblokkeerd van visa
Bij sommige banken kan je bij het afhalen van uw kaart direct een eigen pin-code kiezen. Deze kunnen misschien wel een kaart resetten zodat je direct een andere kan placeren. Ik denk dat je bij de kleinere spelers uw kaart moet inleveren bij uw kantoor zodat je deze een week later terug kan afhalen, met een andere code bijgeleverd.
Zolang je uw kaart niet kan gebruiken, is het alleszins goedkoop leven.
Zolang je uw kaart niet kan gebruiken, is het alleszins goedkoop leven.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.