Poldermol koopt, Poldermol verkoopt
Re: Poldermol koopt, Poldermol verkoopt
Geprobeerd, maar die knop werkt niet.
Bedankt, beiden. Misschien is er een overload aan likes die ze niet kunnen handlen 

-
- VIP member
- Contacteer:
Vanmorgen stond hij al roodgloeiend op 8
(toen mocht ik nog wel klikken)

Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Met dank!
Hij doet het ook beter dan de vorige (513 page views). Nu op 1242 page views en 916 mobile views.
Hij doet het ook beter dan de vorige (513 page views). Nu op 1242 page views en 916 mobile views.
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Heb er ook eentje gezet....maar vergis je niet men kan zeer goed zien vanuit welke link je als supporter komt naar dit artikel. Je zou ons eigenlijk moeten wakkerschudden als eer een mails is van seeking en ons ertoe bewegen van daaruit te gaan lezen.
Ook kijkt men na of men effectief het artikel leest; op de tijd kan je dit proces nu zelf zien onderaan de pagina.
Ook kijkt men na of men effectief het artikel leest; op de tijd kan je dit proces nu zelf zien onderaan de pagina.
Hoe zet ik op iOS een like? Ik heb de Seeking Alpha app en ben ingelogd. Ik kan comments liken, maar zie bij uw artikel geen like knop
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik gebruik geen apps
maar toch hard bedankt voor de moeite! Ik laat iets weten als dit een impact heeft (want ik denk dat ze nog aan het foefelen zijn met hun algoritme. Voor oude artikels zat ik consistent op 1,1-1,3 (dus bovengemiddeld), recent op 0,6-0,8.
@JulusCesar, inderdaad, het volledig doorscrollen en tijd op de pagina telt ook mee. Maar de black box is uiteraard voor hoeveel elke parameter meetelt, vandaar even deze test met de 'like'.

@JulusCesar, inderdaad, het volledig doorscrollen en tijd op de pagina telt ook mee. Maar de black box is uiteraard voor hoeveel elke parameter meetelt, vandaar even deze test met de 'like'.
God nee, al van februari niet meer (eruit rond de 18 als ik het me goed herinner, jammer genoeg de verdere run naar 22 CAD niet meegemaakt, spijtig). Is het al zo lang geleden dat ik hier nog een update schreef? Zal er eens werk van moeten maken, excuus.
Wanneer de volgende Nest Egg updates?
Dividend seizoen komt eraan
Dividend seizoen komt eraan
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Ha, dat is toevallig
Zondag. Maar geen grote wijzigingen, eerder een algemene update. optie-expiraties, en Bpost erbij. En eens de draak steken met degene die me uitlachten toen ik Arcelor verkocht op 30+ vlak voordat het terugzakte naar 25
Hoofdartikel zal over OCI gaan. Geen dividendbetaler, maar dat zal wel nog komen.

Hoofdartikel zal over OCI gaan. Geen dividendbetaler, maar dat zal wel nog komen.
Gelukkig is er nog The Investment Doctor op Seeking Alpha waar we op een paar artikels per week bediend worden (met een "truukje" kan je ze gratis lezen).CarpeNoctem schreef: ↑22 juni 2021, 12:53 Maar het ergste is dat er weer een zeer gewaardeerde medeposter de brui aan heeft gegeven. Poldermol heeft ons verlaten. Hij had meer financiële kennis in zijn kleine pink dan ik er ooit ga hebben. En hij was één van de weinige posters die uit het serieuzere deel wel eens mee kwam zwanzen in de kroeg.
Ik ga hem in elk geval ongelofelijk missen![]()
Graag dat truukje dan 

oei poldermol ook weg... 
Waarom heeft die ons nu verlaten?

Waarom heeft die ons nu verlaten?
Laatst gewijzigd door Jamesken op 22 juni 2021, 14:56, 2 keer totaal gewijzigd.