Poldermol koopt, Poldermol verkoopt
Re: Poldermol koopt, Poldermol verkoopt
Gewoon een portfolio aanmaken. Is nog eens extra handig ook. 

Laatst gewijzigd door pukkie007 op 22 juni 2021, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Verbannen Gebruiker
Op tijd op escape duwen werkt ook. Voor de "betalend artikel" popup komt, en nadat het artikel geladen is.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
Tsja omdat ik javascript blokkeer wegens dikke brol en tracking, is die sitecontents beschikbaar. Daar kan ik niets aandoen he

-
- Verbannen Gebruiker
Bedankt voor de info.
Maar ik ben op dat gebied nog van de oude stempel en lees als ik er zin in heb de kranten liefst nog in papieren versie en na elkaar om de inhoud van de berichtgeving te vergelijken.
Maar dat gaat bij gebrek aan content precies altijd sneller en sneller. Maar dat kan ook aan mij liggen. Zeker bij De Morgen. Dat kan je nog nauwelijks een krant noemen. Maar dat komt door het steeds afnemend volume. Dat kan je mij al niet verwijten.
Aangezien Vaganza weer aan het wissen geweest is, post ik het hier opnieuw.
Indien Poldermol het hier idd voor bekeken hield, is dat een groot verlies voor dit forum. Goed bezig, Spaargids!
Ik ga me nu ook ff bedenken of het nog wel nut heeft om hier te blijven posten. Carpe, Mattia, Lop, Ardennois, Charles, ZAO, Dean, Dixit, en ik vergeet er allicht nog enkelen, liggen aan de goede kant van de weegschaal. Voldoende ?
Ik vul aan met: Vidar...
Indien Poldermol het hier idd voor bekeken hield, is dat een groot verlies voor dit forum. Goed bezig, Spaargids!

Ik ga me nu ook ff bedenken of het nog wel nut heeft om hier te blijven posten. Carpe, Mattia, Lop, Ardennois, Charles, ZAO, Dean, Dixit, en ik vergeet er allicht nog enkelen, liggen aan de goede kant van de weegschaal. Voldoende ?

Ik vul aan met: Vidar...
Laatst gewijzigd door pukkie007 op 22 juni 2021, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Poldermol zijn posts in het colruyt topic staan ook op "anonymous9"
I feel your pain Pukkie.
Met zelf te vertrekken of daarmee te dreigen geraken we geen stap vooruit. Laat ons het goede voorbeeld van wijlen Poldermol volgen door enkel positieve input bij te dragen (en al de rest te negeren).
Met zelf te vertrekken of daarmee te dreigen geraken we geen stap vooruit. Laat ons het goede voorbeeld van wijlen Poldermol volgen door enkel positieve input bij te dragen (en al de rest te negeren).
Zoals alle posts van Poldermol in dit topic.
Volgens CN heeft hij het forum verlaten.
ps. als ik javascript blokkeer in de chrome instellingen blijft seekingalpha laden zonder dat er content tevoorschijn komt. Slecht truukje dus. Net als de escape knop van RGis die je zoveel mag indrukken als je wilt, pop up blijft komen.CarpeNoctem schreef: ↑22 juni 2021, 12:53 Maar het ergste is dat er weer een zeer gewaardeerde medeposter de brui aan heeft gegeven. Poldermol heeft ons verlaten. Hij had meer financiële kennis in zijn kleine pink dan ik er ooit ga hebben. En hij was één van de weinige posters die uit het serieuzere deel wel eens mee kwam zwanzen in de kroeg.
Ik ga hem in elk geval ongelofelijk missen![]()
-
- Verbannen Gebruiker
Ah ja, dat is normaal. Als hij vraagt zijn avatar definitief te verwijderen wijzigt zijn avatar na ingrijpen van de mod overal in anonymousx
Halewyn heeft dat een tijd geleden nog omstandig uit de doeken gedaan. Maar die posts kan ik ook niet meer vinden (kan ook aan mij liggen, veel moeite heb ik er niet ingestoken).
Welke anonymous wie in het verleden was kan je, moest het al iemand interesseren, wel noch achterhalen aan de hand van quotes. Daar blijft de oorspronkelijke avatar wel behouden.
edit: haelewyn
Laatst gewijzigd door David_DeWa op 22 juni 2021, 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Zover ben ik wel David, bedankt. Tis dat hem gewoon echt weg is , wou ik zeggen. Tis geen glitch in een thread.
-
- Verbannen Gebruiker
Eigen keuzes kunnen we alleen maar respecteren.
In dit geval vind ik het ook een spijtige zaak. Maar ook weer op gewoon zijn eigen gekende wijze: gewoon doen en niet eerst wat loos dreigen om de aandacht te trekken en van de gelegenheid gebruik maken om de eigen club nog eens wat te benadrukken en eigenlijk verder gewoon niets doen.
Alleen maar meer respect voor Poldermol.
Poldermol heeft zelf gekozen om... Etc... Maar heeft (Cfr. JC) van zijn bestaan op deze planeet geen 'wijlen' gemaakt. Hij leeft nog, dus er is hoop.
Bedenken : sommige problemen lossen zichzelf op en dat is dan toch één ding wat nog altijd fijn is aan het leven zoals het is op deze planeet.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker
Da's een eufemisme. Ik val in herhaling maar Poldermol was één van de weinigen die ook wat mee kwam zwanzen met ons -de roeptoeters in de kroeg- terwijl hij dikwijls mijn mond deed openvallen met zijn kennis van de financiële wereld. Ik converseerde ook wel eens met hem via PM en het was een crème van een vent. Aan wie moet ik nu mijn butternuts wegschenken?

Tja, als iedere keer dat NTO hier de revue passeert een aantal waardevolle posters afhaken wordt het debat hier wel heel schraal.
Poldermol, Fakkel, FTP, TooTall, Visbak, Spruitekop, onze Dean en dan vergeet ik er wel nog een paar

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell