Poll: Bij welke bank(en) zet je nu meer geld? (01-09-2013)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Poll: Bij welke bank(en) zet je nu meer geld? (01-09-201
Ik denk dat we ons zullen moeten neerleggen bij de lage rentes en eraan gewoon worden. Zoals vroeger wordt het in ieder geval nooit meer.
Een inflatie van 1% vind ik niet slecht, integendeel. Wat baat het om bijvoorbeeld 5% rente te krijgen met een inflatie van 4%?
In plaats van te streven naar nominale kapitaalsaangroei moeten we ons in de toekomst richten op behoud van kapitaal en koopkracht.
Een inflatie van 1% vind ik niet slecht, integendeel. Wat baat het om bijvoorbeeld 5% rente te krijgen met een inflatie van 4%?
In plaats van te streven naar nominale kapitaalsaangroei moeten we ons in de toekomst richten op behoud van kapitaal en koopkracht.
In de toekomst als de crisis helemaal uitgedooft is,wat bepaalt dan de rente van de ECB?? Wordt dit beïnvloed door de inflatie in de eurozone??
Een rente van 2% bij de ECB lijkt me toch haalbaar binnen enkele jaren en is zeker niet overdreven. Andere meningen hierover?
Een rente van 2% bij de ECB lijkt me toch haalbaar binnen enkele jaren en is zeker niet overdreven. Andere meningen hierover?
Lijkt me weinig waarschijnlijkdries944 schreef:Een rente van 2% bij de ECB lijkt me toch haalbaar binnen enkele jaren en is zeker niet overdreven. Andere meningen hierover?
http://www.tijd.be/telex/algemeen_econo ... 41-272.art" onclick="window.open(this.href);return false;