Poll: GSM operatoren (vanaf 13/12/2012)
Re: Poll: GSM operatoren (vanaf 13/12/2012)
Er moest staan voor 1GB meer voor 5€ minder. Ken het gevoel, heb net dezelfde stap gezet 

vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Poll: GSM operatoren (vanaf 13/12/2012)
Uiteraard
sorry
"€5" volgens de BIN normen he Vaganzza

"€5" volgens de BIN normen he Vaganzza
Mobile Vikings is overgenomen door Medialaan 

72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
VTM kleurt je dag
Die mobile vikings hebben waarschijnlijk een pak geld geroken. Zo snel gaat dat met die alternatieve boys die de markt eens op hun kop gaan zetten en de grote spelers een lesje zullen leren. En die jonge gastjes die dat een toffe operator vonden gaan daar in mee en daar staan ze nu bij VTM.

Die mobile vikings hebben waarschijnlijk een pak geld geroken. Zo snel gaat dat met die alternatieve boys die de markt eens op hun kop gaan zetten en de grote spelers een lesje zullen leren. En die jonge gastjes die dat een toffe operator vonden gaan daar in mee en daar staan ze nu bij VTM.

Ja seg, hoe erg. 99% van de startups zal ofwel falen ofwel opgeslokt worden door een grote speler.Lukske schreef:VTM kleurt je dag![]()
Alsof ik van vandaag op morgen niet kan veranderen van provider.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Vind het ook spijtig. Al jaren klant van MV. Nadruk zal meer op winstgevendheid komen te liggen.
Ik wil het wel een kans geven, maar bij het minste dat me niet zint ben ik weg! Keuze genoeg 
Het huidige Mobile Vikings is nog steeds het beste en goedkoopste in België. De service die zij bieden is to-the-point en je bent DIRECT geholpen.

Het huidige Mobile Vikings is nog steeds het beste en goedkoopste in België. De service die zij bieden is to-the-point en je bent DIRECT geholpen.
Ik vind Mobistar 'Internet On Mobile' het beste product op de markt. No-Nonsense. Beste netwerk (momenteel). Zeker beter dan Base. (en ik zeg dit niet alleen, ook op andere fora en BIPT).
Ik ga jullie maar met de neus op de feiten drukken, want hier genoeg -gepensioneerde?- 'would be' kenners/betweters, die weer het omgekeerde gaan beweren.
https://corporate.mobistar.be/nl/news-m ... mregulator
http://www.bipt.be/nl/consumenten/inter ... ngskaarten
De nieuwe kaarten die het BIPT vandaag publiceerde, tonen de superioriteit van de dekking buitenshuis van het 4G-netwerk van Mobistar aan. De omvang van het netwerk onderscheidt zich duidelijk van de concurrentie.
Mobistar IOM:
Als ik herlaad dag voor vervaldatum, cumuleert hij sms'en en data.
100% ca$hback (via google play store, bustickets, sony playstation store,...) NIET mogelijk via MV!
75% ca$hback via beltegoed. (niet mogelijk via MV!)
50% ca$back via betaallijn
die zever van vikingpunten te verdienen door aankopen te doen bij: flyer.be, luminus, hellofresh,... I don't give a f***
Vikingtalk? kan ook goedkoper zelf via voiptiger of andere dit doen....
Ik ga jullie maar met de neus op de feiten drukken, want hier genoeg -gepensioneerde?- 'would be' kenners/betweters, die weer het omgekeerde gaan beweren.

De nieuwe kaarten die het BIPT vandaag publiceerde, tonen de superioriteit van de dekking buitenshuis van het 4G-netwerk van Mobistar aan. De omvang van het netwerk onderscheidt zich duidelijk van de concurrentie.
Mobistar IOM:
Als ik herlaad dag voor vervaldatum, cumuleert hij sms'en en data.

100% ca$hback (via google play store, bustickets, sony playstation store,...) NIET mogelijk via MV!

75% ca$hback via beltegoed. (niet mogelijk via MV!)

die zever van vikingpunten te verdienen door aankopen te doen bij: flyer.be, luminus, hellofresh,... I don't give a f***

Er zijn zoveel gebruikersprofielen dan er gebruikers zijn - dat is een zekerheid in de telecom.Kevva schreef:Ik wil het wel een kans geven, maar bij het minste dat me niet zint ben ik weg! Keuze genoeg
Voor mij is MV totaal niet de goedkoopste en hun insteek vind ik niet te pruimen.
Hun gezever met vikingpunten vind ik primitief (8ste eeuws ?) en weinig tot de verbeelding sprekend.
Punten verzamelen door bij uitverkoren bedrijven (door MV) te gaan winkelen : ergerlijk.
Toekennen van voordelen aan mensen die klanten willen ronselen in hun vriendenkring : afgezaagd ergerlijk.
VOIP telefonie extreem traag uit de grond stampen en dan nog steeds doen of je het warme water hebt uitgevonden : volksverlakkerij en rekenend op uiterst geringe productkennis van de klant.
Als je bekijkt wat MV echt was / is , net als zovele anderen, dan is het niet echt een revolutionaire 'operator' maar wel een groothandelaar die minuten / bandbreedte afkoopt (in dit geval bij Base) en die dan weer zelf doorverkoopt.Lucske schreef: Zo snel gaat dat met die alternatieve boys die de markt eens op hun kop gaan zetten en de grote spelers een lesje zullen leren.
Zeer afhankelijk van de bestaande operatoren en nog altijd niet wereldschokkend goedkoop, geen eigen netwerk of zendmasten, etc.
Wel een prima klantendienst. Dat alleen is al meer dan een +1 waard.
Edit : toevallig overlapt wat ik vertel het bovenstaande van Satsurfer. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Mobistar : heeft ook in mijn zeer directe omgeving de beste ontvangst. Goed aanbod voor prepaid mobiel internet.
Er is wel een verschil tussen de pure ontvangst van het netwerksignaal en de effectieve snelheid die je kan halen in het doorsturen van content (zeg ik als would-be nagenoeg gepensioneerde beterweter).
Proximus volgt als tweede .. Base is derde.
Ondanks die minst goede ontvangst van het 4G netwerk (ik moet er voor naar de zolder) is uit en test hier gebleken (App van Test aankoop) dat ik op het Base netwerk de beste snelheid haal voor het streamen van data / video en het refreshen en laden van websites. Dat is getest in de voormiddag (enkel mijn connectie) - netwerk Base waarschijnlijk weinig belast en ik heb geen mogelijkheid meer om een vergelijkende test te doen op dezelfde plaats en tijdstip met de andere operatoren.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 21 november 2015, 10:55, 2 keer totaal gewijzigd.
ze hebben wel aantal jaar geleden een zeer scherp aanbod op de markt gebracht!
Nu zijn ze niet echt meer creatief. Bellen naar viking-naar viking toestanden e.d. I don't care. Goe voor jong gasten die vrienden willen aanbrengen, maar ik hou me daar niet mee bezig.
Nu zijn ze niet echt meer creatief. Bellen naar viking-naar viking toestanden e.d. I don't care. Goe voor jong gasten die vrienden willen aanbrengen, maar ik hou me daar niet mee bezig.
Stel dat je geen uur verder kan zonder de stem van je vrouw even te horen.. Dan zou die MV naar MV misschien ook wel leuk kunnen zijn. Ik ben al wat jaren getrouwd en geniet meer van rust dan van communicatie. Met gratis minuten op het eigen netwerk ben ik zelf ook niets.
Mijn profiel is 150 min bellen per maand, 800 sms maximum per maand en 250 MB data per maand. (Base met aankoopkorting voor online bestelling abonnement : 12 euro)
Mijn echtgenote 5 minuten bellen, <100 sms en 1 GB data per maand. (Jim Mobile rond de 10 euro per maand)
Voor geen van beide profielen zijn we bij MV goedkoper af.
Mijn profiel is 150 min bellen per maand, 800 sms maximum per maand en 250 MB data per maand. (Base met aankoopkorting voor online bestelling abonnement : 12 euro)
Mijn echtgenote 5 minuten bellen, <100 sms en 1 GB data per maand. (Jim Mobile rond de 10 euro per maand)
Voor geen van beide profielen zijn we bij MV goedkoper af.
satsurfer schreef:Ik vind Mobistar 'Internet On Mobile' het beste product op de markt. No-Nonsense. Beste netwerk (momenteel). Zeker beter dan Base. (en ik zeg dit niet alleen, ook op andere fora en BIPT).
Ik ga jullie maar met de neus op de feiten drukken, want hier genoeg -gepensioneerde?- 'would be' kenners/betweters, die weer het omgekeerde gaan beweren.![]()
Mobistar IOM:
Als ik herlaad dag voor vervaldatum, cumuleert hij sms'en en data.![]()
100% ca$hback (via google play store, bustickets, sony playstation store,...) NIET mogelijk via MV!![]()
75% ca$hback via beltegoed. (niet mogelijk via MV!)![]()
die zever van vikingpunten te verdienen door aankopen te doen bij: flyer.be, luminus, hellofresh,... I don't give a f***![]()
Wat bedoel je met die 100% cashback? Ik heb hier wel wat busticketjes van De Lijn. Kan ik die terugbetaald krijgen? Of is het enkel sms?
Waarom moet jij me helemaal quoten?
Zo kan het bijvoorbeeld ook!
Blijft het forum overzichtelijk!
Ja, ge moet uw busticketjes inscannen en doormailen naar Mobi*. Idem ziektebriefjes voor Mutualiteit, Kinepolistickets, treinticketten. Alles aanvaarden ze daar zonder probleem, en storten ze als belkrediet.

Dus SMS Busticket gaat van uw belkrediet af, snappie?
Was jij degene niet die mijn CNG map van België maar onvolledig vond?
Ge hoort de klok luiden, maar weet de klepel niet/nooit hangen. (in elk onderwerp)

Zo kan het bijvoorbeeld ook!

En nu quote ik U niet (daar jij de bovenstaande post bent)satsurfer schreef:100% ca$hback (via google play store, bustickets, sony playstation store,...) NIET mogelijk via MV!
Ja, ge moet uw busticketjes inscannen en doormailen naar Mobi*. Idem ziektebriefjes voor Mutualiteit, Kinepolistickets, treinticketten. Alles aanvaarden ze daar zonder probleem, en storten ze als belkrediet.

Dus SMS Busticket gaat van uw belkrediet af, snappie?

Was jij degene niet die mijn CNG map van België maar onvolledig vond?

Ge hoort de klok luiden, maar weet de klepel niet/nooit hangen. (in elk onderwerp)

@Kevva : Met de cashback bedoelt sat dat je je belwaarde kan recupereren door een bepaalde procedure te volgen die hier al eerder op dit forum werd beschreven. Je koopt een herlading, je gebruikt de bonus die erbij hoort (bv internet / gratis sms) maar nadien zit je met je belwaarde die je niet gebruikt. Die kan je dus weer omzetten in geld, zij het met enig verlies.
Over De Lijn : niet elke operator werkt samen met 'De Lijn' voor het SMS ticket. Als je bv scarlet hebt, kan je er geen gebruik van maken en kan je dus niet online een ticket kopen. Geen idee over MV. Mobistar zal wel geen probleem zijn.
Ik dacht dat 'ik' soms al eens vlijmscherp in mijn pen kroop ... maar hier moet ik toch mijn meerdere erkennen.
Of het dan nog een scherpe pen is of eerder een botte bijl is een ander verhaal.
Over De Lijn : niet elke operator werkt samen met 'De Lijn' voor het SMS ticket. Als je bv scarlet hebt, kan je er geen gebruik van maken en kan je dus niet online een ticket kopen. Geen idee over MV. Mobistar zal wel geen probleem zijn.
Ik dacht dat 'ik' soms al eens vlijmscherp in mijn pen kroop ... maar hier moet ik toch mijn meerdere erkennen.
Of het dan nog een scherpe pen is of eerder een botte bijl is een ander verhaal.