Poll: GSM operatoren (vanaf 13/12/2012)
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Poll: GSM operatoren (vanaf 13/12/2012)
Ik ben overgestapt naar mobile vikings maar heb geregeld geen connectie, komen geen mails binnen of hangouts. iemand nog dit probleem en waar zou ergens het probleem kunnen liggen
Ze hebben een snelle helpdesk, via facebook of twitter.
Stel uw probleem direct aan hun voor.
Stel uw probleem direct aan hun voor.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
ik heb goeie 2 jaar (of is het al 3 jaar) proximus generation connect. Bij probleem bel ik naar gratis 0800 nr. en wordt ook direct geholpen. Eva (van belgacom) beantwoordde 1 X een vraag via FB. heel snelle oplossing. heel tevreden in combinatie met beltegoed.nl
betere kwaliteit tegen bodemprijs kan ik niet vinden.

Ik gebruik nu ook al een paar maand http://www.thoorn.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; voor terugbetaling.
Meestal recup ik €4,04 of €5,05 van de maandelijkse €15 storting.
Dus zit ik rond de €10,5 per maand.
Meestal recup ik €4,04 of €5,05 van de maandelijkse €15 storting.
Dus zit ik rond de €10,5 per maand.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
-
- Hero Member
- Contacteer:
Satsurfer, wat Koop je dan op die beltegoed site? Een nieuwe herlaadbeurt?
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
Ik recupereer ongeveer de helft van maandelijkse €15 bij Mobile Vikings. Voor bellen gebruik ik de app Triiing van Telenet (freephone, dus gratis bellen in daluren).
@bartgo...ik bel nooit (soms via 4g/wifi), dus belkrediet stapelt zich op. met beltegoed.nl kan ik meer dan helft recupereren, dan kom ik rond 8 EUR/maand ipv 20 EUR 
sent from my xperia z, using tapatalk 4

sent from my xperia z, using tapatalk 4
Ik heb ook de connect, die ik gebruik in combinatie met thoorn.nl.satsurfer schreef:ik heb goeie 2 jaar (of is het al 3 jaar) proximus generation connect. Bij probleem bel ik naar gratis 0800 nr. en wordt ook direct geholpen. Eva (van belgacom) beantwoordde 1 X een vraag via FB. heel snelle oplossing. heel tevreden in combinatie met beltegoed.nl![]()
Ik durf ook al eens een paar dagen overslagen na einde van de 31 dagen. Zo probeer ik mijn periode mooi te laten aflopen als ik op (verre) reis vertrek.
Goedkoper kan je inderdaad niet vinden.

ik gebruik telenet; 100% gratis zolang je minder belt dan de waarde van een postzegel/maand. Ideaal voor mij.
Geen kanker in mijn hoofd voor mij met die ondingen.
Geen kanker in mijn hoofd voor mij met die ondingen.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Was Mobistar dolfijn 15€ en na nog geen 2 maand buiten gegooid!
Wat een dramatisch netwerk is me dat...
Ben nu Base Check 12€ en het netwerk is beduidend beter en 3€/maand goedkoper.
Wat een dramatisch netwerk is me dat...
Ben nu Base Check 12€ en het netwerk is beduidend beter en 3€/maand goedkoper.

Ik heb Mobile Vikings, kost me 15 euro per maand.
Wat krijg ik?
Data: 2 GB
sms: 2000 sms'en naar alle netwerken
Bellen: € 15 = ± 100 min. bellen aan € 0.15/min.
Vikingvoordeel: elke dag 300 sms'en en 60 belminuten naar Belgische Vikings
Voordelen?
- Je bent niet verplicht om maandelijks te betalen, stel dat je op een bepaald moment teveel beltegoed hebt kun je zeggen 'Ik ga 2 maanden niet herladen'
- Je kan betalen met kredietkaart, Paypal, SMS, bancontact, ... (ik betaal met VISA en 1 sec. later heb ik terug beltegoed).
- Zeer snelle klantenservice via mail of sociale media (meestal krijg je binnen de 3uur een antwoord).
- Zeer goeie prijs
Nadelen?
- Geen winkel waar je zomaar even binnenloopt (maar dit hoeft geen probleem te zijn aangezien ik nog nooit een operatorwinkel ben binnengestapt).
- Geen 4G-dekking bij Apple iPhone. (maar dat ligt aan Apple)
- Als je 6 maanden geen herlading doet vervalt je contract, het zou beter zijn mochten ze dit optrekken naar 1 jaar.
Opmerking:
Als ik praat over Mobile Vikings tegen mensen zeggen ze altijd van 'Het netwerk is slecht' of 'Mobiel internet is zeer traag'.
Dat moet ik ontkennen! Mijn bereik is bij Mobile Vikings VEEEEELL beter dan toen ik bij Proximus was.
3G werkt vlot en overal!!! Dus de opmerkingen van geen 3G-dekkingen herken ik niet! In gebouwen met dikke betonmuren durft het wel eens wegvallen, maar uiteindelijk heb je dat probleem bij Proximus en Mobistar ook!
Wat krijg ik?
Data: 2 GB
sms: 2000 sms'en naar alle netwerken
Bellen: € 15 = ± 100 min. bellen aan € 0.15/min.
Vikingvoordeel: elke dag 300 sms'en en 60 belminuten naar Belgische Vikings
Voordelen?
- Je bent niet verplicht om maandelijks te betalen, stel dat je op een bepaald moment teveel beltegoed hebt kun je zeggen 'Ik ga 2 maanden niet herladen'
- Je kan betalen met kredietkaart, Paypal, SMS, bancontact, ... (ik betaal met VISA en 1 sec. later heb ik terug beltegoed).
- Zeer snelle klantenservice via mail of sociale media (meestal krijg je binnen de 3uur een antwoord).
- Zeer goeie prijs
Nadelen?
- Geen winkel waar je zomaar even binnenloopt (maar dit hoeft geen probleem te zijn aangezien ik nog nooit een operatorwinkel ben binnengestapt).
- Geen 4G-dekking bij Apple iPhone. (maar dat ligt aan Apple)
- Als je 6 maanden geen herlading doet vervalt je contract, het zou beter zijn mochten ze dit optrekken naar 1 jaar.
Opmerking:
Als ik praat over Mobile Vikings tegen mensen zeggen ze altijd van 'Het netwerk is slecht' of 'Mobiel internet is zeer traag'.
Dat moet ik ontkennen! Mijn bereik is bij Mobile Vikings VEEEEELL beter dan toen ik bij Proximus was.
3G werkt vlot en overal!!! Dus de opmerkingen van geen 3G-dekkingen herken ik niet! In gebouwen met dikke betonmuren durft het wel eens wegvallen, maar uiteindelijk heb je dat probleem bij Proximus en Mobistar ook!
1. Base en dus ook MV bieden 4G aan iphone sinds begin deze maand
2. het hangt heel vaak af van waar je bent als je over bereik spreekt. Dat is niet voor het hele land op elke locatie zo maar samen te vatten. Wel is zeker dat Base enorm veel verbeterd is qua netwerkbereik tov enkele jaren geleden, maar globaal genomen ligt Proximus nog wel voor.
2. het hangt heel vaak af van waar je bent als je over bereik spreekt. Dat is niet voor het hele land op elke locatie zo maar samen te vatten. Wel is zeker dat Base enorm veel verbeterd is qua netwerkbereik tov enkele jaren geleden, maar globaal genomen ligt Proximus nog wel voor.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Bij MV is het voordeliger gewoon maandelijks te herladen en eventueel belkrediet te cashen wanneer je te veel hebt.
Dat belkrediet cashen kan ook met proximus gc, zelfs pay&go kaarten kopen, nog hoger rendement
Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
Hoe cashen jullie terug?