Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Poll: Terug in goud, minnig, ... fondsen beleggen?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
17 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen

Is het nu de moment om terug in goud, minnig en andere aanverwante fondsen te beleggen?

ja, het is nu de moment, dit is een keerpunt
11
31%
nee, nog lang niet
6
17%
nog even wachten, we zitten bijna op de bodem
18
51%

Totaal aantal stemmen: 35
Je stem is verwerkt.

Jhn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Jhn
Verstuur privébericht

Poll: Terug in goud, minnig, ... fondsen beleggen?

• Citeer

Bericht door Jhn » 19 april 2013, 14:21

Terug in goud, minnig, ... fondsen beleggen?

davido72
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer davido72
Verstuur privébericht

Re: Poll: Terug in goud, minnig, ... fondsen beleggen?

• Citeer

Bericht door davido72 » 19 april 2013, 14:45

ik heb gisteren goud gekocht voor 30000€
goeie poll jhn

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Jhn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Jhn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jhn » 19 april 2013, 15:02

dit is ineens serieus ingezet!

MadameSoleil
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer MadameSoleil
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door MadameSoleil » 19 april 2013, 15:07

Ben beginnende belegger, dus heb hier nog geen uitgesproken mening over, maar ben wel zeer benieuwd naar de resultaten van de poll en de eventuele bijhorende commentaren. Ik denk persoonlijk dat het laagste punt nog niet helemaal bereikt is, ga dus nog wel even wachten voor ik mijn eerste stap richting goud zet.

jupi
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer jupi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jupi » 19 april 2013, 15:26

Zelf denk ik ook dat het nog (veel) te vroeg is om terug op de trein te springen.

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 19 april 2013, 16:30

Een onduidelijke poll imo.

wat bedoelt men met "goud"?
Fysiek: ja! <=> Papiergoud: Neen !

Minning: ja mits zeer goede spreiding in mijnen (financiële situatie van de mijnen) en landen (nationalisaties) imo echter max. 10% van de portefeuille. (DRS)

fondsen: Neen (idem als papiergoud)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!

Jhn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Jhn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jhn » 20 april 2013, 11:05

klopt het is een beetje ruim gesteld, maar dat hoeft geen probleem te zijn.

ik zelf hou 2 gekelderde fondsen in de gaten:
- BlackRock Global Funds - World Gold A2 (EUR)
- BlackRock Global Funds - World Mining A2 (EUR)

streep
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer streep
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door streep » 20 april 2013, 15:47

Ik vraag het me ook af...en ik ben er nog niet uit...

Langs de ene kant zitten we nu op het laagste punt van de afgelopen 2 jaar, maar we zitten nog steeds op het allerhoogste punt van de afgelopen 40 jaar. What goes up - must go down; ik weet niet hoelang goud zijn stijging van >2003 gaat behouden. Zeker sinds het begin van de crisis (sep '08) is goud fel gestegen, met enkel een noemenswaardige drop de laatste dagen. Potentieel omdat landen hun goudvoorraad verkopen...
Hoeveel en hoelang kan de waarde van het goud nog verder stijgen vraag ik me dan af.

Voor diegenen die denken dat het goud nog sterk gaat verder stijgen de komende jaren, wat is je logica?
Voor zij die denken dat het nu alleen maar naar beneden gaat, waarom?

Persoonlijk denk ik dat er een reeele kans is dat meer mens hun spaar-tegoed beginnen om te zetten in fysiek goud, maar of dat genoeg teweeg brengt om de koers veilig te stellen de komende jaren? En of dat opweegt tegen mogelijke plannen van Cyprus/Portugal/Italie/... om goudvoorraden te verkopen?
Misschien is dit inderdaad een keerpunt, die misschien terug 20 jaar duurt zoals in 1980-2000?
Laatst gewijzigd door streep op 21 april 2013, 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 21 april 2013, 00:47

Jhn schreef:klopt het is een beetje ruim gesteld, maar dat hoeft geen probleem te zijn.

ik zelf hou 2 gekelderde fondsen in de gaten:
Hou je het in de gaten of volg je gewoon de koersen na resultaten?
Ik merk bvb. dat "BlackRock Global Funds - World Mining A2 (EUR)" bvb. voor 9.73% geïnvesteerd heeft in Rio Tinto. :-\
Je bent dus op de hoogte van de "tegenslag" voor de komende jaren voor Rio Tinto?

Ik heb de indruk dat veel beleggers hier gewoon kijken naar de resultaten (totaal gebrainwashed door iemand die hier vroeger op het forum rondzwalpte met z'n evaluaties op basis van z'n resultaten uit het verleden en nu z'n eigen site heeft), je moet de sectoren/bedrijven volgen waarin je investeert, eens ze de resultaten bekend gemaakt hebben ben je "langs achter in de p..s genaaid" zoals Herman Brusselmans het zou zeggen)
Jammer, sommigen zouden dan nog beter eens "De Beursbijbel" lezen van Geert Bakelandts, kort: wat je zelf doet doe je meestal beter. ;) (en kan je beter opvolgen)
streep schreef:Hoeveel en hoelang kan de waarde van het goud nog verder stijgen vraag ik me dan af.
Voor diegenen die denken dat het goud nog sterk gaat verder stijgen de komende jaren, wat is je logica?

Persoonlijk denk ik dat er een reeele kans is dat meer mens hun spaar-tegoed beginnen om te zetten in physiek goud, maar of dat genoeg teweeg brengt om de koers veilig te stellen de komende jaren? En of dat opweegt tegen mogelijke plannen van Cyprus/Portugal/Italie/... om goudvoorraden te verkopen?
Hoever het kan stijgen? Sommige insiders beweren dat het al zeker naar $3.500/Oz zal gaan (fysiek), anderen (FaFoA-aanhangers) beweren dat we boven de $50.000/Oz gaan, die gaan immers uit van een gold-backed dollar, een terugkeer naar de goudstandaard zeg maar.
Waar de prijs van fysiek goud naartoe gaat... in ieder geval FORS omhoog.
De vraag naar fysiek goud is al ruim 'n decennium fors hoger dan de jaarlijkse productie, soms zelfs 'n veelvoud. De prijs is kunstmatig laag gehouden door de goudbanken (bullionbanks) door goud te leasen van de centrale banken (aan 1% per jaar), het goud te laten hersmelten en met het ten gelde gemaakte kapitaal US-treasury bonds te kopen (op bvb. 30j) aan 5%. Dus 4% in the pocket. ;)
Handig toch als je zo'n hoge bonussen moet betalen in de bankwereld?

Ps: Ook het Belgische goud -want het ligt daar toch maar stof te vergaren- wordt onder druk van Europa in het leasingcircuit gestopt, en de federale regering denkt dat ze hier goed aan verdienen, dat ze hun goud van de Nationale Bank niet meer gaan terugzien hebben ze nog niet door. Venezuela heeft z'n goud al terug gevraagd, in Duitsland is het aan het doordringen, die hebben al een deel van hun goud terug gevraagd, ze gaan er 7 (ZEVEN!) jaar moeten op wachten. Het kan toch niet moeilijk zijn om 300 ton van de VS naar Duitsland te verschepen, ... het moet er wel liggen uiteraard. En dat is net het probleem: het zit in het leasing-circuit.
Hierdoor zijn ook tal van andere landen tot dit inzicht gekomen: Zwitserland, Oostenrijk, Nederland,... België slaapt door, belangrijker zaken weet je wel. ;) (Begrotingstekorten, 6de staatshervoming, ursurperende bevoegdheden, ...)

Nu is het geleasde goud in het oosten of in particuliere handen. Welk goud gaat nu nog het jaarlijkse tekort aanvullen? Welk goud kan de prijs nog drukken? Met het goud van de Club Méd-landen kunnen ze het misschien nog 'n jaartje laag houden. (Italië: 2.451,8 ton, Portugal: 382,6 ton, Spanje: 425 ton, Griekenland: 108,1 ton, Cyprus: 13.9 ton= 3.381,4 ton) Maar deze willen het kost wat het koste behouden, ze hebben 'n pak schulden maar ze zijn niet dom. En bovendien hebben deze zelf al deel genomen aan het leasing-circuit, dus: van die 3.381,4 ton zal er maar 'n fractie meer liggen, ALS die d'er nog ligt. ???
Ter info: alleen China importeert per maand zo'n 100 ton fysiek goud, van wat ze zelf mijnen (China=grootste producent ter wereld!) gaat geen gram buiten de landsgrenzen.

Vergeet ook niet dat er 2 goudprijzen zijn: de fysieke prijs die bepaald wordt door de comex-prijs (fysiekprijs= comex-prijs+premie) en de papierprijs(=comex). Deze 2 prijzen gaan uit elkaar lopen (gebeurt nu al in het Midden-Oosten!) en we zien hier ook oplopende prijzen.
Die comex, de CME (=beleggen in papiergoud, wat fondsen en trackers doen) loopt leeg, ze verkopen daar al hun fysiek goud en het is de vraag wat je bestelling dan nog waard is als er geen fysieke uitlevering meer mogelijk is. Een analist vergeleek het met een bestelling doen van een Mercedes waar je dan mee gaat handelen maar waarvan je weet dat deze nooit geleverd kan worden.
Waar het papiergoud naartoe gaat? : fors omlaag.

Vandaar dus m'n insteek dat de poll verwarrend is, we spreken over 2 verschillende zaken.
Ps: Cyprus WIL niet verkopen (je zou gek moeten zijn!) maar zou van de Trojka MOETEN verkopen om de 10 miljard € te krijgen, de 10 ton goud zou aan de huidige prijzen amper 350 miljoen € opbrengen, slechts 3% van het nodige bedrag.
Geen enkele Centrale Bank wil z'n goud verkopen, nee: wie waardeloze dollars in z'n bezit heeft door een handelsoverschot (oa China) koopt daarmee aan de huidige prijzen (<$2.000) gewoon fysiek goud.

Mogelijk ga je voor de waarde van je goud in 2 verschillende richtingen moeten kijken, wie papiergoud in portefeuille heeft zal naar het Westen (VS) moeten kijken (Comex, als die dan nog bestaat), wie fysiek goud in handen heeft zal richting het oosten moeten kijken waar de prijs zal bepaald worden. De prijzen van het papiergoud in het Westen zullen echter verbleken met de prijzen die bepaald worden voor fysiek goud (in het oosten).

Vandaar m'n opmerking over de poll.

Trouwens: als ik beide fondsen bekijk (BlackRock Global Funds - World Gold A2 (EUR) en BlackRock Global Funds - World Mining A2 (EUR)) investeren ze beiden enkel in goudmijnaandelen en bezitten ze GEEN fysiek goud)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.

christofgh
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer christofgh
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door christofgh » 21 april 2013, 08:23

Spruit, 1 gouden raad. De bomen groeien nooit tot in de hemel, en als je iets hebt die de hemel nadert verkoop je best die handel.

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 21 april 2013, 12:58

Yip, en bloemen verwelken en scheepjes vergaan. Wil het dan zeggen dat een boot onveilig is?
Wat ik wil aantonen is dat de goudprijs helemaal nog niet hoog staat, het is als 'n struik die 20 meter hoog kan worden maar elk jaar werd gesnoeid tot op 70 cm omdat het voor de omgeving beter was. ;)

Sword
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Sword
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Sword » 23 april 2013, 18:18

Spruitekop schreef:Yip, en bloemen verwelken en scheepjes vergaan. Wil het dan zeggen dat een boot onveilig is?
Wat ik wil aantonen is dat de goudprijs helemaal nog niet hoog staat, het is als 'n struik die 20 meter hoog kan worden maar elk jaar werd gesnoeid tot op 70 cm omdat het voor de omgeving beter was. ;)

Spruitekop, I like your confidence ..

Heb uiteindelijk de beslissing genomen wat in goud te investeren - wat raad je aan om mee te beginnen voor een kapitaal van 50. 000 euro dat ligt te rotten aan de kant

En als je bvb een kapitaal ter beschikking hebt van 20.000 euro. (alleen fysiek goud)

Baren, munten, halve kilo's , kilo's, etc ... hoe zou jij het aanpakken?

ps: beschouw 20.000 euro als een bedrag waar ik de komende 15 to 20 jaar niet naar zal omkijken - 50.000 waarvan ik de helft over 10 jaar wellicht zal willen omwisselen..

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 23 april 2013, 22:47

Sword schreef:Heb uiteindelijk de beslissing genomen wat in goud te investeren - wat raad je aan om mee te beginnen voor een kapitaal van 50. 000 euro dat ligt te rotten aan de kant

En als je bvb een kapitaal ter beschikking hebt van 20.000 euro. (alleen fysiek goud)

Baren, munten, halve kilo's , kilo's, etc ... hoe zou jij het aanpakken?

ps: beschouw 20.000 euro als een bedrag waar ik de komende 15 to 20 jaar niet naar zal omkijken - 50.000 waarvan ik de helft over 10 jaar wellicht zal willen omwisselen..
Heb je het hier over 20.000 voor 15-20j én 50.000 waarvan je 25.000 gaat inwisselen?

Het is moeilijk iemand raad te geven als je niet weet wat die wil doen of hoe z'n gezinssituatie eruit ziet. (niet dat ik die wens te kennen) weet je: als je 2 kinderen hebt zou ik bvb. er zeker rekening mee houden dat je het bvb. kan delen door 2 en/of 3. (nalatenschap) Op die manier kan je steeds iets delen, hetzij dan onder de kinderen en/of echtgeno(o)t(e).

Persoonlijk zou ik kiezen voor max. 30-35% baren (maar niet te groot zodat je nog kan spreiden, genre 100g-50g) het resterende bedrag (70 tot 65%) zou ik nog eens opdelen in munten: de helft in Krugers (1 Oz) en Maple's (1 Oz) de andere helft zou ik opvullen met bvb. Napoleons. En vergelijk de aanbieders, momenteel zit er al een verschil van 21€ op 'n Kruger of Maple! Ik zou zeker niet opvullen met 1/10de OZ-munten zoals 1/10de Krugers en 1/10de Maple Leafs, die hebben momenteel -mogelijk door een hoge vraag- al een véél te hoge premie, dan ben je nog beter af met 5g bars van 'n erkende smelter zoals Umicore.
Dat gedeelte baren neem ik hier enkel op de premies te drukken. Er is dus zeker niets mis met voor de volle 100% voor munten te gaan, zeker niet. Maar ik zou me hierbij toch niet laten gaan in Panda's of dergelijke. Amerikaanse munten (Buffalos, Eagles, ...) zijn ook goed maar momenteel te duur in premie.

Het is leuk te lezen dat je een uitstapmoment hebt, maar als je 'n uitstapmoment hebt zou ik d'er geen tijdspanne op kleven maar daarmee de goudkoers volgen. Eens goud echt parabolisch gaat zou ik proberen van met 1/3de van m'n goudbezit iets tastbaars te kopen op het hoogtepunt (gemakkelijk gezegd natuurlijk want waar is het hoogtepunt (?)... , vandaar een gespreide verkoop). Op dat moment ga je je inleg eigenlijk uit goud halen en doe je eigenlijk verder met je winst. ;)

Ps: verwacht van "baren" niet te veel hé. Een 100g-bar ziet er ongeveer uit als 'n dikke maar 3/4 bankkaart. We zijn hierbij in de war gebracht door de Hollywood-films waar ze met goudblokken gooien van de een naar de andere hand. De namaak-blokken uit 'n "Lethal weapon" wegen in werkelijkheid 400 Oz (12.5kg) daar gooi je zomaar niet mee. Goud heeft een héél hoog soortelijk gewicht, bij een eerste aankoop ben je altijd stomverbaasd dat het volume zo laag is.

karine
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer karine
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door karine » 28 april 2013, 16:22

Wat is eigenlijk het verschil tussen deze twee ?

nicknamesucks
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer nicknamesucks
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door nicknamesucks » 28 april 2013, 16:34

De eerste is vooral gefocussed op goudmijnen. De 2e ook op andere ertsen.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

17 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy