Poll: Wat doe jij met je intresten?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Poll: Wat doe jij met je intresten?
Een poll omdat ik volgend - voor mij vreemd artikel - zag staan...
Een op de vijf geeft intrest op spaarboekje meteen uit
Bron: De Tijd - Een op de vijf geeft intrest op spaarboekje meteen uit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat mij betreft: ik laat het staan.
Een op de vijf geeft intrest op spaarboekje meteen uit
Bron: De Tijd - Een op de vijf geeft intrest op spaarboekje meteen uit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat mij betreft: ik laat het staan.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: Poll: Wat doe jij met je intresten?
Laten staan of naar een andere rekening brengen.
Vaak gebruik ik de intresten om een ander financieel produkt mee aan te schaffen.
Uitgeven lijkt me het domste wat je kan doen, want zo verliest je kapitaal constant aan waarde. Tenzij je op pensioen bent en je je kapitaal gebruikt om een maandelijks extra inkomen te hebben uit de intresten.
Vaak gebruik ik de intresten om een ander financieel produkt mee aan te schaffen.
Uitgeven lijkt me het domste wat je kan doen, want zo verliest je kapitaal constant aan waarde. Tenzij je op pensioen bent en je je kapitaal gebruikt om een maandelijks extra inkomen te hebben uit de intresten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik denk tijdens het jaart bij mezelf. Ja, ik ga me dit kopen. Ik steek genoeg tijd in mn spaargeld. Daardoor heb ik een hogere intrest dan de gemiddelde vlaming...
Met andere woorden. Ik geef gewoon wat meer geld uit dan voor mijn bankshopper-periode. Ik zie dat als een "beloning" voor mn tijd die ik erin steek.
Met ander woorden, mn geld haalt een gemiddeld rendement van ongeveer 3%. de rest geef ik uit. (mn "kapitaal" is niet zo groot, ben nog student)
Met andere woorden. Ik geef gewoon wat meer geld uit dan voor mijn bankshopper-periode. Ik zie dat als een "beloning" voor mn tijd die ik erin steek.
Met ander woorden, mn geld haalt een gemiddeld rendement van ongeveer 3%. de rest geef ik uit. (mn "kapitaal" is niet zo groot, ben nog student)
Waiting for the financial meltdown...
Toen ik nog een dikbetaalde job had, liet ik mijn intresten staan.
Maar sinds ik noodgedwongen met een vervangingsinkomen moet zien rond te komen,
moet ik het wel uitgeven als ik nog van mijn leven wil profiteren.
Ik kan in het leven plezantere dingen bedenken dan alleen maar naar mijn intresten kijken.
Bijvoorbeeld ermee op reis gaan!
Maar sinds ik noodgedwongen met een vervangingsinkomen moet zien rond te komen,
moet ik het wel uitgeven als ik nog van mijn leven wil profiteren.
Ik kan in het leven plezantere dingen bedenken dan alleen maar naar mijn intresten kijken.
Bijvoorbeeld ermee op reis gaan!

Uitgeven. Wij vertrekken in april naar Florida . Dit is enkel geldig voor dit jaar, we hebben er bijna 5 jaar naar uitgekeken om eindelijk eens op verlof te gaan.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik stort gewoon bij tot het hoger gelegen 1.000-tal.
Ik weet het niet hoe het komt
maar ik voel me gewoon beter als er ronde bedragen staan op m'n spaarrekening.
Ik weet het niet hoe het komt

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ronde bedragen ook voor mij(weet ook niet hoe het komt).
Verder1 of 2 maal met vakantie nu het nog kan.
Verder1 of 2 maal met vakantie nu het nog kan.
Ik verander niets aan mijn levensstijl. Ik koop niet meer of niet minder.
Had ik nu die intresten wel of niet gehad, dan nog had ik die aankopen of die reis of wat dan ook toch gedaan.
Dus, moraliteit, zelfs als je de intresten opsoepeert, dan nog heb je profijt gedaan, want dan heb je het kapitaal waarop die intresten betrekking hebben minder of niet aangeraakt.
Je leeft maar één keer en het geld dient toch om te rollen.
Het is bovendien goed voor de economie, vooral nu tentijde van crisis.
Als niemand spendeerd, valt alles stil, met werkloosheid tot gevolg en dan zal je die intresten toch moeten consumeren.
Had ik nu die intresten wel of niet gehad, dan nog had ik die aankopen of die reis of wat dan ook toch gedaan.
Dus, moraliteit, zelfs als je de intresten opsoepeert, dan nog heb je profijt gedaan, want dan heb je het kapitaal waarop die intresten betrekking hebben minder of niet aangeraakt.
Je leeft maar één keer en het geld dient toch om te rollen.
Het is bovendien goed voor de economie, vooral nu tentijde van crisis.
Als niemand spendeerd, valt alles stil, met werkloosheid tot gevolg en dan zal je die intresten toch moeten consumeren.
Verder beleggen zodat ik op pensioenleeftijd toch een mooi appeltje vor de dorst heb. Het wordt echter steeds moeilijker door de algemene crisis en verandering in werk en gezinssituatie om nog wat extra opzij te leggen. Daarom probeer ik wat ik nu heb zo optimaal mogelijk te belggen.
op mijn spaarrekeningen aanvullen vanuit mijn zicht tot een makkelijk te onthouden getal (2 nullen vanachter)