Portefeuille Degiro ---> Keytrade
Portefeuille Degiro ---> Keytrade
Keytrade betaalt tot 2500€ voor overname van je portefeuille, en dit jaarlijks.
Stel, ik koop alle fondsen en aandelen steevast bij Degiro aan superlage prijzen, en ik laat ze daarna overnemen door Keytrade.
Een zaakje?
Stel, ik koop alle fondsen en aandelen steevast bij Degiro aan superlage prijzen, en ik laat ze daarna overnemen door Keytrade.
Een zaakje?
- Gulden Draak
- Jr. Member

- Contacteer:
Re: Portefeuille Degiro ---> Keytrade
Ik ben er vrij zeker van dat ze dit maar eenmaal zullen doen. Dus als je van plan bent alles in 1 keer aan te schaffen via degiro en dit daarna door Keytrade te laten overnemen zal er geen probleem zijn, maar meerdere keren zal niet lukken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Gulden Draak
- Jr. Member

- Contacteer:
Ze bedoelen dan waarschijnlijk 'jaarlijks' indien je ook nog een portefeuille bij een andere broker zou hebben en deze ook zou willen overzetten.
Meestal staat er bij keytrade, dat ingeval ze misbruik vermoeden ze de tegemoetkoming kunnen weigeren
Een bank is geen liefdadigheidsinstelling, maar je kan het hen eens vragen via mail
Een bank is geen liefdadigheidsinstelling, maar je kan het hen eens vragen via mail
Een portefeuille kan maar 1 keer overgenomen worden en dus niet jaarlijks...Rossiane schreef:Keytrade betaalt tot 2500€ voor overname van je portefeuille, en dit jaarlijks.....
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Ben bijna zeker dat dit in de soep loopt...bij de giro hebben ze al moeite om van alle effecten de juiste koers weer te geven.
vele fondsen zijn ook van het goedkope Nederlandse type die geen goedkeuring hebben voor belgie.
Jouw historiek (voor zoverre correct weergeven bij de giro) gaat ook verloren. En hoe ga je dit doen met meerwaarde taks, RV op dividenden (deels in NL en deels in BE) , speculatie taks...
Tussen twee Belgische spelers is dit dikwijls al een moeizaam proces....
vele fondsen zijn ook van het goedkope Nederlandse type die geen goedkeuring hebben voor belgie.
Jouw historiek (voor zoverre correct weergeven bij de giro) gaat ook verloren. En hoe ga je dit doen met meerwaarde taks, RV op dividenden (deels in NL en deels in BE) , speculatie taks...
Tussen twee Belgische spelers is dit dikwijls al een moeizaam proces....