Zichtrekening afsluiten en vakantiegeld?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Dag iedereen,
alvast een merci voor de mods van dit forum/ deze site... echt mooi gemaakt, en superhandig ..
Maar ik zit met een probleem
Wat gebeurd er met mijn vakantiegeld als ik mijn zichtrekening afsluit ? Word er dan terug een cheque gestuurd ?
Ik heb weinig zin om formulieren in te vullen, en een nieuwe zichtrekening te openen , omdat ik samen met mijn vrouw nu een rekening heb, en die oude (dexia) rekening niet meer nodig heb, maar er word enkel nog mijn vakantiegeld op gestort.
Iemand ervaring?
alvast bedankt!
alvast een merci voor de mods van dit forum/ deze site... echt mooi gemaakt, en superhandig ..
Maar ik zit met een probleem

Wat gebeurd er met mijn vakantiegeld als ik mijn zichtrekening afsluit ? Word er dan terug een cheque gestuurd ?
Ik heb weinig zin om formulieren in te vullen, en een nieuwe zichtrekening te openen , omdat ik samen met mijn vrouw nu een rekening heb, en die oude (dexia) rekening niet meer nodig heb, maar er word enkel nog mijn vakantiegeld op gestort.
Iemand ervaring?
alvast bedankt!
Je kan vragen aan je werkgever of hij het vakantiegeld op een andere rekening gaat storten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Zichtrekening afsluiten en vakantiegeld?
Mijn vakantiegeld word niet gestort door mijn werkgever, maar door het horeca fonds
Re: Zichtrekening afsluiten en vakantiegeld?
ook die mensen zullen wel een telefoon of (email)adres hebben waarop je kan laten weten dat je een ander rekeningnummer hebt zeker. Al denk ik wel dat dat een getekend document zal moeten zijn dat je per post zal moeten opsturen. Maar je kan toch al eens beginnen met te vragen hé