welke 2 kleinere banken met kantoren en internetbanking
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
welke 2 kleinere banken met kantoren en internetbanking
Werk momenteel met 2 grootbanken. Doch had er graag nog 2 kleinere banken bij genomen (met kantoren en internetbanking).
Ken iemand mij enkele tips geven qua gebruiksvriendelijkheid, vriendelijkheid algemeen, kennis, tarieven enz.
Ik kan alle banken terugvinden hier, weet ik ook wel, doch graag enkele persoonlijk meningen graag.
Ken iemand mij enkele tips geven qua gebruiksvriendelijkheid, vriendelijkheid algemeen, kennis, tarieven enz.
Ik kan alle banken terugvinden hier, weet ik ook wel, doch graag enkele persoonlijk meningen graag.
Re: welke 2 kleinere banken met kantoren en internetbanking
Als je kantoren wilt, vallen er veel uit de boot vrees ik...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
@ luc b
Als je al klant bent bij twee grootbanken heb je al een massa bankfilialen ter jouwer beschikking.
Wil je nog klant worden bij meerdere banken, spreiden is nooit slecht, hoef je toch geen extra bankfilialen meer ?
Zuivere internetbanken geven betere voorwaarden, ze slepen geen duur kantorennet + veel personeelskost mee.
Wil je toch absoluut bankfilialen hebben voor je vier banken, zijn er bijvoorbeeld
Recordbank
Landbouwkrediet
Als je al klant bent bij twee grootbanken heb je al een massa bankfilialen ter jouwer beschikking.
Wil je nog klant worden bij meerdere banken, spreiden is nooit slecht, hoef je toch geen extra bankfilialen meer ?
Zuivere internetbanken geven betere voorwaarden, ze slepen geen duur kantorennet + veel personeelskost mee.
Wil je toch absoluut bankfilialen hebben voor je vier banken, zijn er bijvoorbeeld
Recordbank
Landbouwkrediet
Argenta, alles gratis en ook nog lokale kantoren.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
In praktijk heb je aan die kantoren van Argenta niets. In een Argenta-kantoor waar je niet uw rekeningen hebt kunnen ze niets voor u doen. Ik wou gewoon wat cash storten op mijn rekening in mijn niet-thuis-kantoor. Dat kon niet.Vaganzza schreef:Argenta, alles gratis en ook nog lokale kantoren.
De rekeningen laten overdragen naar een ander kantoor kan wel. Maar dat is niet om een eenmalige transactie te doen natuurlijk.
@Giskart.
Dit is toch bij bijna elke bank zo.Destijds bij Fortis wilden ze mij ook niet verder helpen aangezien ik in een naburige gemeente klant was.
Ik moest maar een formulier tekenen om aan te tonen dat ik nu klant was bij hun.Kwestie om aan de hoofdzetel aan te tonen hoeveel klanten er bij hun zijn.Voor mij persoonlijk veranderde er niets.
Dit is toch bij bijna elke bank zo.Destijds bij Fortis wilden ze mij ook niet verder helpen aangezien ik in een naburige gemeente klant was.
Ik moest maar een formulier tekenen om aan te tonen dat ik nu klant was bij hun.Kwestie om aan de hoofdzetel aan te tonen hoeveel klanten er bij hun zijn.Voor mij persoonlijk veranderde er niets.
-
nestor1970
- Full Member

- Contacteer:
Argenta, Record Bank
@Davy V ; ik kan niet zeggen dat ik veel ervaring heb met klant zijn bij een bepaalde bank en dan iets gaan vragen in een ander kantoor van die bank. Die paar keren, De Post, Kredietbank, was dat geen probleem.
Maar bij Argenta was het niet van dat het niet graag doen maar dat ze verklaarden dat ze niets konden doen. Geld komen storten uw eigen rekening; eenvoudiger/fundamenteler kan het toch niet. Mijn punt is dat het van geen belang is bij Argenta dat er een netwerk van kantoren is omdat meer daar als klant toch niets aan heeft. Men is klant bij een specifiek Argenta-kantoor, niet bij "Argenta Bank".
Maar bij Argenta was het niet van dat het niet graag doen maar dat ze verklaarden dat ze niets konden doen. Geld komen storten uw eigen rekening; eenvoudiger/fundamenteler kan het toch niet. Mijn punt is dat het van geen belang is bij Argenta dat er een netwerk van kantoren is omdat meer daar als klant toch niets aan heeft. Men is klant bij een specifiek Argenta-kantoor, niet bij "Argenta Bank".
VDK Spaarbank, daar ben ik heel tevreden van. Heel klantvriendelijk en online heel goed. Ik zit bij VDK en KBC. Telkens als ik bij KBC aan 't loket ga, vallen ze me steeds lastig met beleggingen, spaarverzekering enz... Vaak ook telefonisch of met berichten via KBC-online. Terwijl ik dit 2 jaar geleden in volle crisistijd hen had duidelijk gemaakt dat ik daar totaal geen behoefte had aan dit soort van zaken en meteen ook de daad bij 't woord gevoegd en de helft mijn spaarcenten daar weg te halen als signaal dat ook zij verantwoordelijk zijn voor de crisis. Maar blijkbaar snappen ze 't nog niet, want vorige week trachtte mevrouw aan 't loket me opnieuw een spaarverzekering aan te smeren. 't Grappige van dit allemaal is dat op vrijdagavond 2 december er een feestje was in mijn KBC kantoor toen ik naar huis fietste van 't café. Buiten stonden er toch redelijk wat wagens geparkeerd, hoofdzakelijk Duitse merken en zeker niet de kleinste modellen
. Bleek dat dit dus feestje was omwille van het 7-jarige bestaan van dat kantoor waar ik ook al zolang klant ben en tevens al veel langer klant bij KBC. Ik vond 't wel schandalig dat ze de mensen kunnen lastigvallen met allerlei producten via telefoon of online. Maar als er een feestje is, is dit blijkbaar alleen voor de happy few en dat bevestigd ook opnieuw hoe een bank zijn cliënteel behandeld.
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Contacteer:
Europabank?
Mooie spaartarieven, niet opdringerig. Wel enkel kantoren in 't stedelijke, dus niet zo superuitgebreid qua kantoren.
Internetbankieren vrij basic, maar het werkt
Voordeel is ook dat je in elk kantoor ,waar ook, alle verrichtingen kan doen die je in je "eigen" kantoor ook kan.
Mooie spaartarieven, niet opdringerig. Wel enkel kantoren in 't stedelijke, dus niet zo superuitgebreid qua kantoren.
Internetbankieren vrij basic, maar het werkt
Voordeel is ook dat je in elk kantoor ,waar ook, alle verrichtingen kan doen die je in je "eigen" kantoor ook kan.