Na opening rekening: wat nu?
Na opening rekening: wat nu?
Ik heb hier een heel aantal topics doorgelezen, maar ik kan er niet goed aan uit.
Ik heb mijn rekening dinsdag aangevraagd. Gisteren heb ik het éénmalige paswoord via sms ontvangen. Heb goed kunnen inloggen (paswoord veranderd e.d.) en heb ook direct een bedrag overschreven (van Keytrade). Die komt dus normaal vandaag toe.
Ik heb al wel gelezen dat er vele transacties manueel moeten gebeuren, maar is het nu zo dat wanneer je het bedrag op de rekening staat je zeker mag zijn dat alles geactiveerd is en dat ik dan een getrouwheidsrekening kan openen als bestaande klant? Of moet ik dan nog wachten op een andere bevestiging?
Ik heb mijn rekening dinsdag aangevraagd. Gisteren heb ik het éénmalige paswoord via sms ontvangen. Heb goed kunnen inloggen (paswoord veranderd e.d.) en heb ook direct een bedrag overschreven (van Keytrade). Die komt dus normaal vandaag toe.
Ik heb al wel gelezen dat er vele transacties manueel moeten gebeuren, maar is het nu zo dat wanneer je het bedrag op de rekening staat je zeker mag zijn dat alles geactiveerd is en dat ik dan een getrouwheidsrekening kan openen als bestaande klant? Of moet ik dan nog wachten op een andere bevestiging?
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: Na opening rekening: wat nu?
Wanneer je het bedrag op de rekening ziet staan dan mag je zeker zijn dat alles in orde is en volledig in orde is. Normaal gezien zou je dan nog een mail moeten ontvangen maar het geld op de rekening zien staan is het belangrijkste.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.