Autoverzekering argenta
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
Autoverzekering argenta
Vorige week had ik een offerte gevraagd voor een verzekering voor mijn auto, prijs was 20% goedkoper dan AG dus ben ik onmiddellijk ingegaan, maar ze moesten een goedkeuring krijgen van hun hoofdkantoor.
Na een week heb ik nog geen enkel nieuws, duurt het zo lang dat ze een goedkeuring krijgen of niet?
Alvast bedankt.
Na een week heb ik nog geen enkel nieuws, duurt het zo lang dat ze een goedkeuring krijgen of niet?
Alvast bedankt.
Re: Autoverzekering argenta
Argenta en verzekeringen........
Na een week nog geen offerte... tja...wat na een schadegeval...
Bij een makelaar hebt ge een offerte na enkele minuten.
Na een week nog geen offerte... tja...wat na een schadegeval...
Bij een makelaar hebt ge een offerte na enkele minuten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Denk dat je te snel gelezen hebt.
Had de offerte direct in mijn handen en was ook onmiddellijk akkoord, alleen moest de hoofdkantoor een goedkeuring geven omwille dat mijn wagen was aangepast..
Had de offerte direct in mijn handen en was ook onmiddellijk akkoord, alleen moest de hoofdkantoor een goedkeuring geven omwille dat mijn wagen was aangepast..
Sorry wat de offerte betreft, heb ik verkeerd gelezen.
Mijn vader is bij Argenta met bankzaken en verzekeringen(kantoorhouder is een goede vriend), vandaar dat ik weet dat ze
niet snel zijn in afhandelen.
Ben al jaren bij een makelaar, dag na de aanvraag is de goedkeuring er.
Mijn vader is bij Argenta met bankzaken en verzekeringen(kantoorhouder is een goede vriend), vandaar dat ik weet dat ze
niet snel zijn in afhandelen.
Ben al jaren bij een makelaar, dag na de aanvraag is de goedkeuring er.