Nieuwe klant na 3 weken nog geen nieuws
- Higherdemon
- Jr. Member

- Contacteer:
Nieuwe klant na 3 weken nog geen nieuws
Hallo,
Ik heb op 06/01 mijn aanvraag gestuurd om bij Rabobank klant te worden. Ik heb tot op heden nog niets ontvangen.
Bij het sturen van mails heb ik éénmaal een antwoord gehad op 16/01 dat alles goed ontvangen is maar is sindsdien terug stil.
Ik wilde graag een spaarrekening open hebben voor het einde van januari om nog de getrouwheidspremie te hebben.
Ik heb mijn vertrouwen al verloren vooraleer ik klant ben. Het kan toch geen maand duren om klant te worden?
Ik heb op 06/01 mijn aanvraag gestuurd om bij Rabobank klant te worden. Ik heb tot op heden nog niets ontvangen.
Bij het sturen van mails heb ik éénmaal een antwoord gehad op 16/01 dat alles goed ontvangen is maar is sindsdien terug stil.
Ik wilde graag een spaarrekening open hebben voor het einde van januari om nog de getrouwheidspremie te hebben.
Ik heb mijn vertrouwen al verloren vooraleer ik klant ben. Het kan toch geen maand duren om klant te worden?
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: Nieuwe klant na 3 weken nog geen nieuws
Stond in de krant dat ze overstelpt werden met aanvragen van nieuwe klanten en dat iedereen overuren draaide. Er werden zelfs 17 interimkrachten aangeworven. 3 weken is wel heel lang, mijn vriendin heeft de papieren deze week gekregen, na een weekje.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Rabobank.be
- Woordvoerder

- Contacteer:
Het is zeker en vast niet normaal dat u, drie weken na het indienen van uw aanvraag, van ons nog niets ontvangen heeft. Normaalgezien zou u binnen de week uw Digipass, rekeningnummers, PINcode en gebruiksgegevens moeten hebben ontvangen.
Aangezien dat schijnbaar niet zo is, zullen we onderzoeken wat er juist aan de hand is met uw aanvraag. Daarvoor hebben we wel uw persoonsgegevens nodig, zodat we uw aanvraag kunnen opzoeken.
U kan hiervoor eventueel telefonisch contact (via 03/289.28.88) opnemen met onze Klantendienst die de status van uw aanvraag kan nakijken.
Indien u ons eventueel een berichtje stuurt via de pm van Spaargids met uw naam en woonplaats, dan kan ik ervoor zorgen dat we uw aanvraag alvast met spoed nakijken.
Aangezien dat schijnbaar niet zo is, zullen we onderzoeken wat er juist aan de hand is met uw aanvraag. Daarvoor hebben we wel uw persoonsgegevens nodig, zodat we uw aanvraag kunnen opzoeken.
U kan hiervoor eventueel telefonisch contact (via 03/289.28.88) opnemen met onze Klantendienst die de status van uw aanvraag kan nakijken.
Indien u ons eventueel een berichtje stuurt via de pm van Spaargids met uw naam en woonplaats, dan kan ik ervoor zorgen dat we uw aanvraag alvast met spoed nakijken.
Beste,
ik begrijp zeer zeker dat er momenteel heel wat aanvragen zijn geweest en dat het een stuk drukker is dan verwacht. Maar ik heb mijn aanvraag opgestuurd rond 17/01, met het idee dat ik ook nog in januari zou kunnen instappen.
Nu heb ik vandaag mijn digipass aangekregen en er zouden nog enkele dagen overgaan vooraleer ik mijn pincode toegestuurd krijg. Als ik dan even reken dat ik nog een storting moet overmaken, dan is de kans zeer groot dat het geld nog niet effectief in januari op de spaarrekening staat voor de getrouwheidspremie.
Is er misschien een bepaalde regeling die jullie treffen zodat, indien mensen net te laat zijn, dat zij toch nog kunnen genieten van de getrouwheidspremie?
ik begrijp zeer zeker dat er momenteel heel wat aanvragen zijn geweest en dat het een stuk drukker is dan verwacht. Maar ik heb mijn aanvraag opgestuurd rond 17/01, met het idee dat ik ook nog in januari zou kunnen instappen.
Nu heb ik vandaag mijn digipass aangekregen en er zouden nog enkele dagen overgaan vooraleer ik mijn pincode toegestuurd krijg. Als ik dan even reken dat ik nog een storting moet overmaken, dan is de kans zeer groot dat het geld nog niet effectief in januari op de spaarrekening staat voor de getrouwheidspremie.
Is er misschien een bepaalde regeling die jullie treffen zodat, indien mensen net te laat zijn, dat zij toch nog kunnen genieten van de getrouwheidspremie?
Heb je je rekeningnummers al ontvangen? Dan kun je nu al een storting doen vanuit je andere bank.
Je moet trouwens eerst een storting doen alvorens je met je digipass kunt inloggen.
Je moet trouwens eerst een storting doen alvorens je met je digipass kunt inloggen.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Bij mij loopt de wachttijd ongeveer ook even lang op.
Maar ik had blijkbaar wel een verkeerd huisnummer ingetikt.
Kreeg hiervoor telefoon van RABO, ik dacht maandag....maar nog niets ontvangen.
Is de bedoeling om hiermee een pensioen fonds te openen.
Je kunt dit maar via een een spaarrekening.
Het zal allemaal nipt worden; maar de fout zit hier wel bij mij.
Ik heb gisteren reeds gemaild (en ook doorgeven dat het automatisch sparen voor pensioenfonds (van mijn vrouw) nog op de oude bedragen per maand stond wat ondertussen wel is geregeld)
Geduld is een mooie zaak.
Maar ik had blijkbaar wel een verkeerd huisnummer ingetikt.
Kreeg hiervoor telefoon van RABO, ik dacht maandag....maar nog niets ontvangen.
Is de bedoeling om hiermee een pensioen fonds te openen.
Je kunt dit maar via een een spaarrekening.
Het zal allemaal nipt worden; maar de fout zit hier wel bij mij.
Ik heb gisteren reeds gemaild (en ook doorgeven dat het automatisch sparen voor pensioenfonds (van mijn vrouw) nog op de oude bedragen per maand stond wat ondertussen wel is geregeld)
Geduld is een mooie zaak.
- Rabobank.be
- Woordvoerder

- Contacteer:
Uiteraard doen wij ons uiterste best om ervoor te zorgen dat we tijdig rekeningen in orde maken om bepaalde 'deadlines' te halen: stortingen die tegen ten laatste 31 januari op de rekeningen moeten zijn toegekomen voor de 11-maanden regel, actie pensioensparen, enz...
Mochten er door bepaalde omstandigheden toch vertragingen zijn opgetreden waardoor u niet tijdig de nodige acties kon ondernemen om van bepaalde voordelen te kunnen genieten, dan trachten wij hier zo soepel mogelijk mee om te gaan. Het is echter moeilijk om vaste regels te bepalen voor elke individuele situatie, maar u kan altijd contact opnemen met ons om uw situatie te bekijken. Wij trachten hier dan een zo goed mogelijke oplossing voor te voorzien.
Mochten er door bepaalde omstandigheden toch vertragingen zijn opgetreden waardoor u niet tijdig de nodige acties kon ondernemen om van bepaalde voordelen te kunnen genieten, dan trachten wij hier zo soepel mogelijk mee om te gaan. Het is echter moeilijk om vaste regels te bepalen voor elke individuele situatie, maar u kan altijd contact opnemen met ons om uw situatie te bekijken. Wij trachten hier dan een zo goed mogelijke oplossing voor te voorzien.
- Higherdemon
- Jr. Member

- Contacteer:
Mijn rekening is sinds gisteren geopend. Wel te laat voor de 11maanden regeling.
Ik zal mijn centen nog niet direct overzetten naar Rabobank.
De website vind ik overigens wel mooi. Simpel en zakelijk.
Als je nu nog zou storten op een plus spaarrekening dan zie je de getrouwheidspremie pas op 31/12/2013? Gelden van feb 2011 krijgen dan de getrouwheidspremie in feb 2012 of is dit jaar per jaar?
Ik zal mijn centen nog niet direct overzetten naar Rabobank.
De website vind ik overigens wel mooi. Simpel en zakelijk.
Als je nu nog zou storten op een plus spaarrekening dan zie je de getrouwheidspremie pas op 31/12/2013? Gelden van feb 2011 krijgen dan de getrouwheidspremie in feb 2012 of is dit jaar per jaar?
Geld op een spaarrekening gestort na 31 januari verwerft de getrouwheidspremie 12 maanden later maar de uitbetaling van die getrouwheidspremie gebeurt pas op 1 januari van het jaar daarop.