Zichtrekeningvergelijker
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Zichtrekeningvergelijker
Misschien zou het handig zijn om bij de zichtrekeningvergelijker (toch bij de uitgebreide optie) ook toe te voegen of de bank de mogelijkheid biedt om cash geld op de rekening te zetten. Dit is bij vele internetbanken bv niet mogelijk en bij Argenta alleen tijdens de kantooruren. Een zelfstandige die cash geld binnenkrijgt kan dus bij die banken niet direct terecht. Misschien een nuttige uitbreiding voor de vergelijker?
Re: Zichtrekeningvergelijker
Naast zelfstandigen zijn er ook jobs waar (gedeeltelijk) cash uitbetaald wordt.
Plus mensen die dikwijls spullen verkopen op de 2dehands markt, hun wagen elke vier jaar lang de straat te koop aanbieden, ...
Kortom niet iedereen gaat enkel geld afhalen, dus ik vind het een logische opwaardering.
Eventueel ook nog een uitbreiding met het aantal per provincie?
Plus mensen die dikwijls spullen verkopen op de 2dehands markt, hun wagen elke vier jaar lang de straat te koop aanbieden, ...
Kortom niet iedereen gaat enkel geld afhalen, dus ik vind het een logische opwaardering.
Eventueel ook nog een uitbreiding met het aantal per provincie?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Nog een toffe uitbreiding zou zijn om aan te geven of de bank een mobiele applicatie heeft (en eventueel voor welke OS'en).
Lijkt mij wel een goed idee om te weten te komen bij welke banken je cash geld kan storten aan bv. automaten. Het idee om toe te voegen of een bank een app aanbiedt, lijkt mij wat te ver gaan. Hoeveel mensen gebruiken deze apps? Dat lijkt mij (voorlopig) nog een absolute minderheid.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Zijn er eigenlijk online banken waar je geld kan storten in de automaat van een andere bank?
@vaganza
meegaan met de tijd kan geen kwaad in verband met apps.
wat heden niet is , kan morgen al een grootte meerwaarde zijn.
beter iets teveel info , dan geen info ?
meegaan met de tijd kan geen kwaad in verband met apps.
wat heden niet is , kan morgen al een grootte meerwaarde zijn.
beter iets teveel info , dan geen info ?
Estate Guru believer.
Inderdaad, maar wij willen de vragenlijst ook niet nodeloos lang maken. Een langere vragenlijst schrikt nu éénmaal vele mensen af.
Hoeft niet noodzakelijk in de vragenlijst te komen. Kan ook als een extra item in de resultatenlijst verschijnen...
Dát zou inderdaad pas een handig iets zijn. Momenteel kan ik immers nergens nog stortingen doen en soms is dat wel eens onhandig. Maar ik denk niet dat er banken zijn waar dit mogelijk is. Mocht het toch zo zijn ben ik er zeer benieuwd naarVaganzza schreef:Zijn er eigenlijk online banken waar je geld kan storten in de automaat van een andere bank?
Bij mijn weten niet. Zelfs de automaten van ING niet gebruikt worden om rechtstreeks cash te storten op een Record bank rekening.Vaganzza schreef:Zijn er eigenlijk online banken waar je geld kan storten in de automaat van een andere bank?
@ stier,
men is bezig over cash.
maar dacht gelezen te hebben dat cash betalen gaat stoppen voor bedragen hoger dan X €.
met € uit de zwarte kous betalen gaat gedaan zijn.
is dat niet een van de nieuwe anti fraude regels ?
men is bezig over cash.
maar dacht gelezen te hebben dat cash betalen gaat stoppen voor bedragen hoger dan X €.
met € uit de zwarte kous betalen gaat gedaan zijn.
is dat niet een van de nieuwe anti fraude regels ?
Estate Guru believer.
@platin
Als je geld cash stort op een rekening is dat uiteraard geen betaling. De antiwitwasmaatregelen zijn al een tijdje in voege. Verdachte transacties moeten gemeld worden aan de Cel voor Financiële Informatieverwerking. Deze voegt centraliseert de meldingen en bekijkt welke dossiers doorgegeven worden aan de autoriteiten.
http://www.ctif-cfi.be/website/index.ph ... 12&lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook geld dat je stort in cash automaten wordt gemeld. Ik denk dat de vuistregel is dat cash transacties van meer dan 10.000 € binnen één jaar gemeld worden. Als je grote storting aan het loket doet en je je hebt een bewijs bij van een bank waar je het geld hebt afgehaald dan denk ik dat dit minder snel gemeld zal worden.
Als je geld cash stort op een rekening is dat uiteraard geen betaling. De antiwitwasmaatregelen zijn al een tijdje in voege. Verdachte transacties moeten gemeld worden aan de Cel voor Financiële Informatieverwerking. Deze voegt centraliseert de meldingen en bekijkt welke dossiers doorgegeven worden aan de autoriteiten.
http://www.ctif-cfi.be/website/index.ph ... 12&lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook geld dat je stort in cash automaten wordt gemeld. Ik denk dat de vuistregel is dat cash transacties van meer dan 10.000 € binnen één jaar gemeld worden. Als je grote storting aan het loket doet en je je hebt een bewijs bij van een bank waar je het geld hebt afgehaald dan denk ik dat dit minder snel gemeld zal worden.
met 10000 € de straat op , als ge kunt overschrijven van de ene naar de andereStier schreef:@plati
Als je grote storting aan het loket doet en je je hebt een bewijs bij van een bank waar je het geld hebt afgehaald dan denk ik dat dit minder snel gemeld zal worden.

rare wereld tegenwoordig.
Estate Guru believer.
anonymous schreef:Nog een toffe uitbreiding zou zijn om aan te geven of de bank een mobiele applicatie heeft (en eventueel voor welke OS'en).
http://makr.roularta.be/PDFPage?page=12 ... oepCode=DA" onclick="window.open(this.href);return false;Vaganzza schreef:Het idee om toe te voegen of een bank een app aanbiedt, lijkt mij wat te ver gaan. Hoeveel mensen gebruiken deze apps? Dat lijkt mij (voorlopig) nog een absolute minderheid.
http://makr.roularta.be/PDFPage?page=13 ... oepCode=DA" onclick="window.open(this.href);return false;
Absolute minderheid?
KBC geeft aan dat hun mobiele apps 72.000 keer zijn gedownload, ING 60.000, Dexia 30.000.
Een (zeer beperkte) lijst met vergelijkende items tussen de verschillende apps, staat op de pagina in de 2de link enkele lijnen hierboven.