AXA Assistance
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
AXA Assistance
Zijn er mensen die ervaringen hebben met AXA assistance (wegenhulp, hulp aan personen,...) ?
Ik heb dit bij mijn verzekeringen bijgenomen, maar heb er (gelukkig) nog nooit een beroep moeten op doen.
Zijn er hier 'ervaringsdeskundigen'?
Ik heb dit bij mijn verzekeringen bijgenomen, maar heb er (gelukkig) nog nooit een beroep moeten op doen.
Re: AXA Assistance
Het enige dat ik weet dat het IPA is dat de dienstverlening doet (inter partner assistance). Ik denk dat in België dit wel in orde zal zijn maar daarbuiten durf ik dit niet zeggen.Bart schreef:Zijn er mensen die ervaringen hebben met AXA assistance (wegenhulp, hulp aan personen,...) ?
Ook de reisbijstand voor een reis buiten Europa zal niet fameus zijn. Hoe groter de maatschappij, hoe beter voor zo'n verzekering. Mondial en Europ assistance zijn daar beter geschikt voor.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb ze een aantal jaar geleden helaas nodig gehad na een armbreuk in het buitenland. De communicatie met het call-center was niet zo geweldig (aanvankelijk wat tegenstrijdige informatie of vrouw en kinderen nu mee konden gerepatrieerd worden of niet). Maar alles bij elkaar genomen is het tamelijk vlot verlopen.
Ik ben uiteindelijk een tweetal jaar geleden wel overgestapt naar Touring. Als je het totaalplaatje bekijkt is hun dekking toch wel vollediger.
Ik ben uiteindelijk een tweetal jaar geleden wel overgestapt naar Touring. Als je het totaalplaatje bekijkt is hun dekking toch wel vollediger.
- OpelZafira
- Full Member

- Contacteer:
Sinds vandaag ervaringsdeskundige. Platte batterij - callcenter gebeld en 2 uur later terug op weg met een nieuwe batterij die wegenwachter bijhad.
- OpelZafira
- Full Member

- Contacteer:
Welke nummer heb jij dan gebeld? Toen ik belde (midden in de "sneeuwspits") nam men praktisch onmiddellijk op. Na vijf minuten heeft men mij terug gebeld, om te zeggen dat de takeldienst die mij kwam helpen de juiste batterij bij had. Hier niets dan lof.
Ik vermoed dat jij het dan meer hebt over de opvolging (bureaumannen die er enkel tijdens de kantooruren zijn) en niet over de permanentiedienst. Ik maak me geen illusie dat ook daar de bureaucratie toeslaat en zorgt voor een administratieve mallemolen zoals vermoedelijk bij elke administratie.
Ik vermoed dat jij het dan meer hebt over de opvolging (bureaumannen die er enkel tijdens de kantooruren zijn) en niet over de permanentiedienst. Ik maak me geen illusie dat ook daar de bureaucratie toeslaat en zorgt voor een administratieve mallemolen zoals vermoedelijk bij elke administratie.