Welkomstgeschenk
Welkomstgeschenk
Vorig jaar werd ik gelokt als potentiële nieuwe klant met een welkomstgeschenk van 30 euro.
Voorwaarden :
Openen voor 30 juni 2011 : OK
Storting van minstens 1000 euro : OK
Storting moet blijven staan tot minstens 30 december 2011 : OK
Storting van 30 euro gezien ? NEE
Dus mailtje sturen naar klantendienst op vrijdag 18 januari 2012 :
Een snel antwoord op maandag 23 januari 2012 "Mogen wij vragen ons uw rekeningnummer te geven, dan kunnen wij dit onderzoeken en indien nodig rechtzetten."
Informatie wordt verstuurd op dezelfde dag.
Een snel antwoord op dinsdag 24 januari 2012 "Wij laten dit controleren door de bevoegde dienst, en indien nodig rechtzetten. "
Sindsdien is het windstil bij Fortuneo. Geen zin om de 30 euro uit te keren?
Voorwaarden :
Openen voor 30 juni 2011 : OK
Storting van minstens 1000 euro : OK
Storting moet blijven staan tot minstens 30 december 2011 : OK
Storting van 30 euro gezien ? NEE
Dus mailtje sturen naar klantendienst op vrijdag 18 januari 2012 :
Een snel antwoord op maandag 23 januari 2012 "Mogen wij vragen ons uw rekeningnummer te geven, dan kunnen wij dit onderzoeken en indien nodig rechtzetten."
Informatie wordt verstuurd op dezelfde dag.
Een snel antwoord op dinsdag 24 januari 2012 "Wij laten dit controleren door de bevoegde dienst, en indien nodig rechtzetten. "
Sindsdien is het windstil bij Fortuneo. Geen zin om de 30 euro uit te keren?
Re: Welkomstgeschenk
Heb je ergens een bewijs van deze bonus en de voorwaarden? Indien zo ben je volledig in je recht en MOET Fortuneo je die 30 euro toekennen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Gelukkig neem ik altijd een kopie van het aanvraagforumulier "Een klein gebaar volstaat om te winnen met beleggen en sparen : Welkomstgeschenk 30 euro" , met een begeleidende brief van 31 mei 2011 waar alles nog eens op vermeld staat
.
Op 11 juni 2011 kreeg ik de toegangscodes. Op het einde van die brief => "Wij danken u voor het vertrouwen dat u in ons stelt".
Tja, dat zijn ze nu wel op een snel tempo aan het verliezen
Op 11 juni 2011 kreeg ik de toegangscodes. Op het einde van die brief => "Wij danken u voor het vertrouwen dat u in ons stelt".
Tja, dat zijn ze nu wel op een snel tempo aan het verliezen
Ik heb de indruk dat de mails die men stuurt naar de klantendienst wel steeds beantwoord worden maar niet altijd goed worden opgevolgd bij Fortuneo.
Ik ben steeds het best en het vlugst geholpen geweest bij een telefoontje naar een van hun lokale kantoren. Wat bij de hoofdzetel soms niet kon of omslachtig voor mij werd voorgeteld, werd bij een telefoontje naar een lokaal kantoor ( zie hun website ) onmiddellijk uitgevoerd.
Ik ben steeds het best en het vlugst geholpen geweest bij een telefoontje naar een van hun lokale kantoren. Wat bij de hoofdzetel soms niet kon of omslachtig voor mij werd voorgeteld, werd bij een telefoontje naar een lokaal kantoor ( zie hun website ) onmiddellijk uitgevoerd.
Peterschapsactie
Ik heb in het voorjaar mijn meerderjarige zoon aangebracht als nieuwe cliënt; om zeker te zijn had ik eerst de cliëntendienst gebeld om te vragen of dit ook onder de peterschapsactie viel. "Jazeker hoor!"
Daarop opende mijn zoon een rekening, aan alle andere voorwaarden qua minimumbedrag en timing werd voldaan.
Resultaat: géén € 50 op mijn rekening, géén € 50 op de rekening van mijn zoon!
Na drie klachten hierover via een online contactformulier, is de maat vol, vind ik. Hoe zet ik deze mensen aan het werk? En ik heb 100% recht op de incentive, goede afspraken maken goede vrienden...
Iemand een gelijkaardige ervaring?
Daarop opende mijn zoon een rekening, aan alle andere voorwaarden qua minimumbedrag en timing werd voldaan.
Resultaat: géén € 50 op mijn rekening, géén € 50 op de rekening van mijn zoon!
Na drie klachten hierover via een online contactformulier, is de maat vol, vind ik. Hoe zet ik deze mensen aan het werk? En ik heb 100% recht op de incentive, goede afspraken maken goede vrienden...
Iemand een gelijkaardige ervaring?
Gisterenavond een "herinnering" gestuurd naar de klantendienst, ook deze keer een zeer snel antwoord :
"Wij hebben ditmaal zelf de fiche ingevuld om een terugbetaling aan te vragen. Op deze manier zijn we zeker dat u deze de komende tijd (ten laatste volgende week) zult ontvangen.
Nomaals onze excuses voor de vertraging. "
De mensen die de mails als eerste beantwoorden zijn niet van slechte wil, maar er schort toch iets met de opvolging erna...
"Wij hebben ditmaal zelf de fiche ingevuld om een terugbetaling aan te vragen. Op deze manier zijn we zeker dat u deze de komende tijd (ten laatste volgende week) zult ontvangen.
Nomaals onze excuses voor de vertraging. "
De mensen die de mails als eerste beantwoorden zijn niet van slechte wil, maar er schort toch iets met de opvolging erna...
Dag 23 na de eerste melding : Nog steeds geen 30 euro gezien.
Na mijn getrouwheidspremie ziet deze bank mij NOOIT meer terug.
Ik geef ze nog tot volgende week, en dan wordt dit een klacht bij de economische inspectie.
Na mijn getrouwheidspremie ziet deze bank mij NOOIT meer terug.
Ik geef ze nog tot volgende week, en dan wordt dit een klacht bij de economische inspectie.
Goed idee, Gorge, ik was al van plan hetzelfde te doen.
Heb je al eens een mail gestuurd naar de bemiddelingsdienst van fortuneo ?Gorge schreef:Ik geef ze nog tot volgende week, en dan wordt dit een klacht bij de economische inspectie.
ombudsman@fortuneo.com
- Fortuneo Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Beste Gorge, Beste Hamman,
Mag ik jullie vragen jullie identiteitsgegevens door te sturen naar ombudsman@fortuneo.com met vermelding van de dertig-euro-actie en dit item op deze site.
Indien de stortingen ondertussen nog niet zijn gebeurd, zal spoedig het nodige worden gedaan.
Vriendelijke groeten
Fortuneo Bank
Mag ik jullie vragen jullie identiteitsgegevens door te sturen naar ombudsman@fortuneo.com met vermelding van de dertig-euro-actie en dit item op deze site.
Indien de stortingen ondertussen nog niet zijn gebeurd, zal spoedig het nodige worden gedaan.
Vriendelijke groeten
Fortuneo Bank
Bedankt Bart, bedankt Fortuneo Bank voor het e-mail adres van de ombudsman.
Ik heb dit inmiddels m'n klacht geforward naar dit adres.
Ik ben benieuwd. Hopelijk kan deze man / vrouw de situatie oplossen, zoniet wordt dit een officiële klacht.
Ik heb dit inmiddels m'n klacht geforward naar dit adres.
Ik ben benieuwd. Hopelijk kan deze man / vrouw de situatie oplossen, zoniet wordt dit een officiële klacht.
Hallo allemaal,
Toch even melden dat bij mij ondertussen alles correct is geboekt.
Bedankt, ombudsman van Fortuneo, voor de snelle doorbraak in dit dossier! Case closed dus.
Toch even melden dat bij mij ondertussen alles correct is geboekt.
Bedankt, ombudsman van Fortuneo, voor de snelle doorbraak in dit dossier! Case closed dus.
Idem bij mij - bedankt aan allen!