Moderator rabobank
Moderator rabobank
Wellicht is dit al meermaals geschreven, maar graag wil ik het bij deze herhalen: ik vind dit rabobankforum een geweldige klantenservice van rabobank.be. Ook al ben ik het niet eens met het beleid dat men voert qua rentebepalingen, men moet toch nageven dat dit een pluim verdiend. De moderator van dienst is steeds snel, vriendelijk en duidelijk in zijn antwoorden.
Een dikke proficiat daarvoor!
Re: Moderator rabobank
En hij of zij werkt ook op zon- en feestdagen indien nodig. Dat hebben wij o.a.op 1 januari mogen ondervinden.Dinooke schreef: Wellicht is dit al meermaals geschreven, maar graag wil ik het bij deze herhalen: ik vind dit rabobankforum een geweldige klantenservice van rabobank.be. Ook al ben ik het niet eens met het beleid dat men voert qua rentebepalingen, men moet toch nageven dat dit een pluim verdiend. De moderator van dienst is steeds snel, vriendelijk en duidelijk in zijn antwoorden.
Die moderator gaat nog heel wat werk hebben, want onlangs kan men nu ook op de website van rabobank.be zijn/haar mening zetten over bankzaken.
Laatst gewijzigd door paul op 6 april 2009, 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dat is zeker waar, een dikke proficiat!
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Daar kan ik mij enkel maar bij aansluiten Campzie.Campzie schreef: Dat is zeker waar, een dikke proficiat!
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Inderdaad 
....en dan zoveel kritiek hier moeten slikken! Toch bleef hij/zij altijd héél correct.
Het is jammer dat hun rente-tarieven momenteel niet meer bij de hoogste zijn, want het is en blijft de meest correcte en klantvriendelijke bank , plus zijn de verrichtingen snel verwerkt.
Ook van mij een 'dank u' aan de moderator!
Het is jammer dat hun rente-tarieven momenteel niet meer bij de hoogste zijn, want het is en blijft de meest correcte en klantvriendelijke bank , plus zijn de verrichtingen snel verwerkt.
Ook van mij een 'dank u' aan de moderator!
Moderator Rabobank
De moderator van Rabobank is al twee weken niet meer op dit forum komen kijken. Dat zijn we niet gewoon van hem. Heeft hij last van een dipje of een griepje? Staat hij op de latten of op straat? Of is er iets anders aan de hand? Als hij volgende week niet opnieuw verschijnt ga ik hem als vermist opgeven.
Misschien door een headhunterbureau benaderd geworden om moderator of zo bij een concurrende bank te worden : bv NIBC of Belfiasco ?
Moderator Rabobank
Op een dag vind je de job van je leven, en dan ben je weg natuurlijk.
bij rabobank.be werkt anders heel charmant volk, wie wil daar nu weg bij rabobank
Moderator Rabobank
Als een ander charmant iemand de taak overneemt is het ook goed voor mij. Kunnen we ergens stemmen wie van het schoon volk van Rabobank we als moderator willen hebben?
-
anonymous
Het is inderdaad wat eigenaardig. Is reeds 17dagen geleden dat de moderator nog online was. Ik vrees dat Rabobank dezelfde toer opgaat als de andere...
Jammer
Jammer
- Rabobank.be
- Woordvoerder

- Contacteer:
Dat is inderdaad een dipje geweest. Onbewust, door veel werk (veel nieuwe klanten enzo, u kent dat wel
) maar daarom niet goed te praten.
Onze excuses! We proberen een tandje bij te steken!
Onze excuses! We proberen een tandje bij te steken!