20% korting bij Mc Donald's
20% korting bij Mc Donald's
Mc Donald's biedt een Business kaart aan.Een electronische voordeelkaart.Zo krijg je het hele jaar door een korting van 20% op bijna al hun producten.Daarnaast kan je genieten van tijdelijke promoties.
Hoe aanvragen?
Het bedrijf waar je werkt moet een aanvraag indienen bij Mc Donald's.Alle werknemers die dat wensen krijgen een formulier waarin staat waar en hoe ze zich moeten aanmelden.Je krijgt een bevestigingsmail.Print deze af en breng hem mee naar de Mc Donald's van jou voorkeur.Je kaart wordt onmiddellijk aangemaakt en je geniet dezelfde dag nog van de korting en promoties.
Hoe aanvragen?
Het bedrijf waar je werkt moet een aanvraag indienen bij Mc Donald's.Alle werknemers die dat wensen krijgen een formulier waarin staat waar en hoe ze zich moeten aanmelden.Je krijgt een bevestigingsmail.Print deze af en breng hem mee naar de Mc Donald's van jou voorkeur.Je kaart wordt onmiddellijk aangemaakt en je geniet dezelfde dag nog van de korting en promoties.
Re: 20% korting bij Mc Donald's
Een stimulus dus om ongezond te eten. Ik zou liever korting krijgen op Macs van Apple dan op Big Macs.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Straling van electronische apparatuur is ook ongezond.
Ik wou het maar even laten weten aan mijn vrienden en niet-vrienden van Spaargids.
Ik hou persoonlijk ook niet van zulk "voedsel".Het is al meer dan 8 jaar geleden dat ik nog bij Mc Donald's ben geweest.

Ik wou het maar even laten weten aan mijn vrienden en niet-vrienden van Spaargids.
Ik hou persoonlijk ook niet van zulk "voedsel".Het is al meer dan 8 jaar geleden dat ik nog bij Mc Donald's ben geweest.
Lang geleden ging ik wel eens een hamburger eten in de Quick. Dat waren toen nog simpele hamburgers met één laagje gehakt. Nu schijnen ze enkel nog van die torens te verkopen met vijf lagen en nog veel vettigheid erbij die je onmogelijk in je mond kunt krijgen.

Bwèk.

Bwèk.

Tja... Waar ik werk is dit jaar zo'n gezondheidsprogramma van start gegaan, waarbij dagelijks een "gezonde, calorie-arme maaltijd" wordt aangeboden. Ik vermoed dat dat eerder een kwestie van fiscale optimalisatie vanwege het buitenlands moederhuis is dan iets anders, maar ala. Zo'n maaltijd bevat een 300 - 400 kcal. Mijn collega's productie-arbeiders, die "zware tot zeer zware lichamelijke arbeid" verrichten (240 -300 kcal/h) voelen zich niet aangesproken
.
Daarnaast hebben ze ook, in het kader van "meer lichaamsbeweging" een paar pingpongtafels op de parking gezet.
Perdone: bovengenoemde arbeiders in 3 ploegen werken 7, 75h. Ze hebben een kwartiertje schaftijd, net genoeg om een boterham op te schrokken en een sigaret te roken.
Het management is vol lof, want de doelstelling van volledige participatie aan het gezondheidsprogramma van de groep is daarmee zowat gehaald. Allicht zijn de bonussen voor de manaaaaagers binnen bereik
. De onderklasse, dus diegenen die effectief voor de meerwaarde zorgen, schudden het hoofd bij zo'n kras staaltje wereldvreemd bullshit-magement.

Daarnaast hebben ze ook, in het kader van "meer lichaamsbeweging" een paar pingpongtafels op de parking gezet.
Perdone: bovengenoemde arbeiders in 3 ploegen werken 7, 75h. Ze hebben een kwartiertje schaftijd, net genoeg om een boterham op te schrokken en een sigaret te roken.
Het management is vol lof, want de doelstelling van volledige participatie aan het gezondheidsprogramma van de groep is daarmee zowat gehaald. Allicht zijn de bonussen voor de manaaaaagers binnen bereik

Om het ongezonde plaatje wat completer te maken.
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... lgie.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... lgie.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Deze kun je ook nog altijd krijgen hoor. Maar mensen als ik hebben daar niet genoeg mee en kopen van die 5 torige hamburgers ;-)Yaris schreef:Lang geleden ging ik wel eens een hamburger eten in de Quick. Dat waren toen nog simpele hamburgers met één laagje gehakt. Nu schijnen ze enkel nog van die torens te verkopen met vijf lagen en nog veel vettigheid erbij die je onmogelijk in je mond kunt krijgen.
Bij mijn werk is het de vrijdag "Quick Day" Als we dit lezen zouden we er beter MCDonalds day van maken. eens navragen zie;-)
En Quick Day wil niet zeggen dat we elke week met zijn allen naar de quick gaan (dat zou iets té zijn), maar toch één à 2 keer in de maand.We gaan wel elke week gaan eten, maar meestal willen de vrouwen iets gezonders zoals een exki of zo, of een lunchke in een brasserie in de buurt.