Poll: GSM operatoren (2)
Re: Poll: GSM operatoren (2)
http://trends.knack.be/economie/nieuws/ ... -Trends-nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Davy V schreef:http://trends.knack.be/economie/nieuws/ ... -Trends-nl
En nog maken ze geen winst. Dat snap ik toch niet goed maar das misschien omdat ik totaal niet thuis ben in de markt van telecom.
geven geen geld aan reclame uit, maar klanten die klanten aanbrengen, krijgen gratis maand (15 €). Je hebt er bij die bijna 1 jaar gratis surfen. Heb enkele maanden bij MV gezeten....maar base heeft bijna overal EDGE (traag)....nu 6 maand prox generation connect (op 75% v vlaandern HSPDA).....amai, wat een verschil!
Ik ben zelf Proximus Generation Connect, prijs/kwaliteitsgewijs is dit voor mijn verbruik het beste aanbod,
En hun Grace period zal er ook voor iets tussen zitten.satsurfer schreef:geven geen geld aan reclame uit, maar klanten die klanten aanbrengen, krijgen gratis maand (15 €). Je hebt er bij die bijna 1 jaar gratis surfen. Heb enkele maanden bij MV gezeten....maar base heeft bijna overal EDGE (traag)....nu 6 maand prox generation connect (op 75% v vlaandern HSPDA).....amai, wat een verschil!
Als je je een klanten een paar dagen na hun maand laat verder surfen, maakt je dat best sympathiek.
Maar als ze dat maandenlang(persoonlijk kon ik 3,5 verder surfen, nadat ik mijn mobiel data abonnement had "stopgezet" laten duren, dan weet je toch op voorhand dat er hier genoeg misbruik zal optreden.
Vroeger ben ik altijd Proximus Pay&Go klant geweest, vorig jaar ben ik overgestapt naar MobileVikings wegens aankoop van een smartphone, maar dat was het toch ook niet helemaal... Goede prijs & uitstekende service, en goedkoper voor internationale communicatie, maar het datanetwerk was toch niet snel genoeg naar mijn goesting...
Nu sinds een maand ben ik ook overgestapt op Pay&Go Generation Connect en ik moet zeggen, wat een upgrade! Zo maar efkes zeven keer sneller dan het Base netwerk, zowel downstream als upstream. Zeker een aanrader voor wie weinig belt en veel surft, enfin sowieso een aanrader voor wie veel data verbruikt anders betaal je je blauw...
Nog een kleine tip voor wie weinig belt: http://www.betaallijn.be/. Bel je 'teveel' aan belwaarde op aan een 0900 nr en krijg +- 59% ervan terugbetaald op je bankrekening - meestal voordeliger dan gewoon uw teveel aan belwaarde op te doen aan SMS'en en data buiten uw promo-bundel. Zo wordt in mijn geval mijn overstap van MV naar Proximus nog maar 2 euro duurder per maand i.p.v. 5 euro.
Nu sinds een maand ben ik ook overgestapt op Pay&Go Generation Connect en ik moet zeggen, wat een upgrade! Zo maar efkes zeven keer sneller dan het Base netwerk, zowel downstream als upstream. Zeker een aanrader voor wie weinig belt en veel surft, enfin sowieso een aanrader voor wie veel data verbruikt anders betaal je je blauw...

Nog een kleine tip voor wie weinig belt: http://www.betaallijn.be/. Bel je 'teveel' aan belwaarde op aan een 0900 nr en krijg +- 59% ervan terugbetaald op je bankrekening - meestal voordeliger dan gewoon uw teveel aan belwaarde op te doen aan SMS'en en data buiten uw promo-bundel. Zo wordt in mijn geval mijn overstap van MV naar Proximus nog maar 2 euro duurder per maand i.p.v. 5 euro.
Had vroeger Base maar nu al enkele jaren Carrefour en hebt me dat nog niet beklaagd. In april loopt er een actie dat je 500 carrefour punten (normaal 5 euro) kunt omwisselen voor 10 euro belwaarde. Had ook nog een ticket voor 500 punten bij aanschaf van een starter kit van 15 euro met 15 euro gratis belwaarde. Had zo'n kit nodig als nood GSM en kreeg dus voor 15 euro in feite een nieuwe chip en 25 euro belwaarde. Heb ook de belwaarde van mijn standaard pre paid GSM aangevuld zodat ik nu naar schatting zo'n 2 jaar kan bellen aan halve prijs bij Carrefour mobile. Een contente gebruiker.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---