Aberdeen Fund Management Ltd
TIP
Aberdeen Fund Management Ltd
In de laatste fondsen email vanwege Rabobank stond een lijstje van fondsbeheerders, die klanten van Rabobank graag toegevoegd zouden zien bij het aanbod aan fondsen. Een daarvan is Aberdeen.
Nu ben ik even gaan piepen in de Kernselectie van BinckBank, waarin 4 fondsen van Aberdeen vermeld staan. Voor alle vier staat bij de extra informatie dat er een minimaal instapbedrag van 1500 EUR of 1500 USD is ("volgens informatie in de prospectus"). Heeft iemand ervaring hiermee, ttz is dit inderdaad het geval, ofwel met alle fondsen van Aberdeen of met een gedeelte van het aanbod en zijn net die 4 daarbij?
Nu ben ik even gaan piepen in de Kernselectie van BinckBank, waarin 4 fondsen van Aberdeen vermeld staan. Voor alle vier staat bij de extra informatie dat er een minimaal instapbedrag van 1500 EUR of 1500 USD is ("volgens informatie in de prospectus"). Heeft iemand ervaring hiermee, ttz is dit inderdaad het geval, ofwel met alle fondsen van Aberdeen of met een gedeelte van het aanbod en zijn net die 4 daarbij?
-
nicknamesucks
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Aberdeen Fund Management Ltd
nee, volgens mij is er geen minimum instap.
Als ik van u was zou ik wel snel enkele stuks Aberdeen emerging markets kopen, aangezien er geruchten gaan dat dit fonds voor nieuwe instappers zou gesloten worden.
Als ik van u was zou ik wel snel enkele stuks Aberdeen emerging markets kopen, aangezien er geruchten gaan dat dit fonds voor nieuwe instappers zou gesloten worden.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedankt voor de hint.
Dit fonds staat (misschien niet toevallig) op m'n shortlist om aan te kopen.
Alleen nog a) klant worden bij Binckbank (aanvraag gaat maandag op de post) en b) centjes overpompen vanuit een spaarrekening (een getrouwheidsperiode die ten einde is gelopen deze week).
Dat de Grieken en de Spanjaarden de problemen nog efkes laten duren, dan kan ik er hopelijk nog wat minder voor moeten betalen ook.
Dit fonds staat (misschien niet toevallig) op m'n shortlist om aan te kopen.
Alleen nog a) klant worden bij Binckbank (aanvraag gaat maandag op de post) en b) centjes overpompen vanuit een spaarrekening (een getrouwheidsperiode die ten einde is gelopen deze week).
Dat de Grieken en de Spanjaarden de problemen nog efkes laten duren, dan kan ik er hopelijk nog wat minder voor moeten betalen ook.
Terloops ... wat is "snel" en heb je weet van een eventuele termijn binnen dewelke het gesloten zou kunnen worden?
Is de bron die jou vertelt dat het fonds gaat gesloten worden, voldoende betrouwbaar ? Soms wordt zoiets gezegd om de mensen onder druk te zeggen. Het gerucht van de "softclosure" van dit fonds loopt al een tijdje en toch blijft het fonds open...
Softclosure: de bestaande klanten kunnen nog bijkopen.
Hardclosure: geen aankopen meer toegelaten.
Een nog een verduidelijking: voor het fonds is jouw bank meestal de klant en niet jijzelf.
Softclosure: de bestaande klanten kunnen nog bijkopen.
Hardclosure: geen aankopen meer toegelaten.
Een nog een verduidelijking: voor het fonds is jouw bank meestal de klant en niet jijzelf.
-
nicknamesucks
- Hero Member

- Contacteer:
khad het op dit forum gelezen en ook op site van Binckbank.
Voor de zekerheid heb ik me een klein aantal aangeschaft en wacht nu af om bij te kopen.
Voor de zekerheid heb ik me een klein aantal aangeschaft en wacht nu af om bij te kopen.