BNPPF Funding (LU) Step Up Callable Note 2020 (XS0777522938)
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
BNPPF Funding (LU) Step Up Callable Note 2020 (XS0777522938)
https://www.bnpparibasfortis.be/pics/be ... t_type=sta" onclick="window.open(this.href);return false;
Lijkt me interessant aangezien van bij begin aan 3,50 % bruto.
Wat denken jullie ervan?
Lijkt me interessant aangezien van bij begin aan 3,50 % bruto.
Wat denken jullie ervan?
Re: BNPPF Funding (LU) Step Up Callable Note 2020 (XS0777522
"Callable" betekent in bankentaal :
"Zolang wij er als bank dikke winst op maken laten wij het product lopen. Vanaf het moment dat het voor de klant dreigt interessant te worden zetten we het stop."
Af te raden, dus.
"Zolang wij er als bank dikke winst op maken laten wij het product lopen. Vanaf het moment dat het voor de klant dreigt interessant te worden zetten we het stop."
Af te raden, dus.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Enige nuancering aub.
Callable ten vroegste na 4 jaar; dus alleszins 3,50% gedurende die periode.
In die optiek graag andere meningen: zijn er betere alternatieven?
ps: Ik weet wat callable is.
Callable ten vroegste na 4 jaar; dus alleszins 3,50% gedurende die periode.
In die optiek graag andere meningen: zijn er betere alternatieven?
ps: Ik weet wat callable is.
-
anonymous
Hou rekening met de instapkosten!
Lees deze analyse maar eens na: http://www.mijnkapitaal.be/obligaties/a ... note-2020/" onclick="window.open(this.href);return false;
Reken ook eens netto uit (2,33%)
Vergelijk eens met spaarboekje of termijnrekening.
Lees deze analyse maar eens na: http://www.mijnkapitaal.be/obligaties/a ... note-2020/" onclick="window.open(this.href);return false;
Reken ook eens netto uit (2,33%)
Vergelijk eens met spaarboekje of termijnrekening.
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Contacteer:
Hoe exotischer de naam 
Bedankt @anonymous voor de informatie. Wel is de netto opbrengst m.i. niet volledig correct.
Of de naam exotisch is of niet doet er niet toe.
Ik heb tijdens de inschrijvingsperiode van vermelde note even de vgl gemaakt met andere mogelijkheden (andere termijnrekeningen, andere gelijkaardige notes of fondsen) en kwam tot de conclusie dat enkel de termijnrekening van NIBC voor de looptijd van 4 jaar betere nettovoorwaarden bood en voor dezelfde minimumwaarde ter inschrijving (en rekening houdende met instapkosten).
Dus behoudens NIBC termijnrekening, kwamen andere opties voor een looptijd van 4jr en minimumbedrag, niet in aanmerking tijdens de inschrijvingsperiode. Intussen is de inschrijvingsperiode voorbij.
Of de naam exotisch is of niet doet er niet toe.
Ik heb tijdens de inschrijvingsperiode van vermelde note even de vgl gemaakt met andere mogelijkheden (andere termijnrekeningen, andere gelijkaardige notes of fondsen) en kwam tot de conclusie dat enkel de termijnrekening van NIBC voor de looptijd van 4 jaar betere nettovoorwaarden bood en voor dezelfde minimumwaarde ter inschrijving (en rekening houdende met instapkosten).
Dus behoudens NIBC termijnrekening, kwamen andere opties voor een looptijd van 4jr en minimumbedrag, niet in aanmerking tijdens de inschrijvingsperiode. Intussen is de inschrijvingsperiode voorbij.