Keytrade: overschrijving niet mogelijk!
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Keytrade: overschrijving niet mogelijk!
Ik wil een overschrijving maken via online banking van Keytrade maar ik wordt steevast omgeleid naar een scherm om een nieuwe Keytrade ID aan te vragen. Ook de reden waarom een nieuwe Keytrade ID dien ik te selecteren.
Ik log steeds in via de elektronische identiteitskaart en heb verder geen code of wachtwoord. Ik hoef dan ook niet persé een Keytrade ID te hebben.
Hoe bekom ik dit scherm:
1/ ik log in middels de EID
2/ ik klik bovenaan op 'bankieren'
3/ vervolgens selecteer ik in de linkerkolom 'overschrijvingen
4/ ik klik op de rekening waarvan ik een overschrijving wil maken
5/ ik klik op het tabblad 'Belgische & Europees'
Op dat moment wordt ik omgeleid naar de bewuste pagina om nieuwe Keytrade ID aan te vragen.
Ik heb dit reeds uitgeprobeerd met zowel Internet Explorer 9 als Mozilla Firefox 12 met allebei hetzelfde resultaat. Het besturingssysteem van de PC is Windows 7.
Contact met de helpdesk brengt weinig zoden aan de dijk. Het enige wat men kan doen voorlopig is een Keytrade ID opsturen. Volgens mij zal dit niet helpen want de pagina waarnaar ik omgeleid wordt, is geen pagina waar ik een ID of iets dergelijks moet ingeven, maar wel een pagina om een nieuwe Keytrade ID aan te vragen!
Heeft nog iemand dit probleem?
Ik log steeds in via de elektronische identiteitskaart en heb verder geen code of wachtwoord. Ik hoef dan ook niet persé een Keytrade ID te hebben.
Hoe bekom ik dit scherm:
1/ ik log in middels de EID
2/ ik klik bovenaan op 'bankieren'
3/ vervolgens selecteer ik in de linkerkolom 'overschrijvingen
4/ ik klik op de rekening waarvan ik een overschrijving wil maken
5/ ik klik op het tabblad 'Belgische & Europees'
Op dat moment wordt ik omgeleid naar de bewuste pagina om nieuwe Keytrade ID aan te vragen.
Ik heb dit reeds uitgeprobeerd met zowel Internet Explorer 9 als Mozilla Firefox 12 met allebei hetzelfde resultaat. Het besturingssysteem van de PC is Windows 7.
Contact met de helpdesk brengt weinig zoden aan de dijk. Het enige wat men kan doen voorlopig is een Keytrade ID opsturen. Volgens mij zal dit niet helpen want de pagina waarnaar ik omgeleid wordt, is geen pagina waar ik een ID of iets dergelijks moet ingeven, maar wel een pagina om een nieuwe Keytrade ID aan te vragen!
Heeft nog iemand dit probleem?
Re: Keytrade: overschrijving niet mogelijk!
Ik heb totaalgeen last, ik gebruik Chrome.
Maar of dat de reden is betwijfel ik toch hoor.
Maar of dat de reden is betwijfel ik toch hoor.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Is dit dan de eerste keer dat je een overschrijving doet bij keytrade? Of werkte dat vroeger wel met die elektronische identiteitskaart ?
Ik moet zeggen dat ik geen ervaring heb met een EID. Maar het lijkt me wel raar mocht het vroeger wel gewerkt hebben...
Ik moet zeggen dat ik geen ervaring heb met een EID. Maar het lijkt me wel raar mocht het vroeger wel gewerkt hebben...
Je moet eerst - minstens 1 keer - code en wachtwoorden gebruiken, daarna kan je je e-id gebruiken.Pruis schreef: ... Ik log steeds in via de elektronische identiteitskaart en heb verder geen code of wachtwoord. Ik hoef dan ook niet persé een Keytrade ID te hebben. ... Heeft nog iemand dit probleem?
Om een overschrijving,... te bevestigen heb je een bevestigingswachtwoord nodig, ook al gebruik je je e-id.
Geen enkele code of wachtwoord is dus onmogelijk.