InMotion BV obligatie
TIP
InMotion BV obligatie
Heeft iemand ervaring met de obligatie waarvoor hier op spaargids regelmatig met een banner reclame wordt gemaakt ?
InMotion BV obligatie
Lijkt mij te mooi om waar te zijn . 9.6% op jaarbasis met looptijd van 3 jaar. Kan echter maar weinig informatie terug vinden over dit bedrijf en zijn finaciele status.
Hoe gaat het in zijn werk indien je een obligatie van een Nederlands bedrijf koopt dat niet beursgenoteerd is ? Kan je de obligatie toch op een effectenrekening plaatsen of krijg je ze fysiek in handen en wat met de verschuldigde belasting ?
Kan iemand mij hier wat mee helpen ?
InMotion BV obligatie
Lijkt mij te mooi om waar te zijn . 9.6% op jaarbasis met looptijd van 3 jaar. Kan echter maar weinig informatie terug vinden over dit bedrijf en zijn finaciele status.
Hoe gaat het in zijn werk indien je een obligatie van een Nederlands bedrijf koopt dat niet beursgenoteerd is ? Kan je de obligatie toch op een effectenrekening plaatsen of krijg je ze fysiek in handen en wat met de verschuldigde belasting ?
Kan iemand mij hier wat mee helpen ?
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Re: InMotion BV obligatie
Die banners worden geplaatst door Google ads, en zijn eigenlijk voor iedereen anders meen ik. Die zijn grotendeels afhankelijk van je surfgedrag.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hoe meer rente,hoe meer risico.
Als er iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo !
Het rendement van obligaties is altijd omgekeerd evenredig met het risico. De geboden rente op deze obligaties is hoger dan die op Spaanse en Italiaanse staatsobligaties. Het risico is dus navanant.
Wie meer dan 5000 euro investeert, krijgt een gratis iPad. Pakweg dus een extra 10% het eerste jaar voor wie 5000 euro inlegt. Is dat nog serieus te noemen?
Het product is bovendien zodanig geconstrueerd dat het niet onder het toezicht valt van de Nederlandse toezichthouder. Op spaargids hebben we nog zo'n producten zien opduiken. Met een jaar later het bericht dat de investeerders hun geld kwijt zijn.
Wie meer dan 5000 euro investeert, krijgt een gratis iPad. Pakweg dus een extra 10% het eerste jaar voor wie 5000 euro inlegt. Is dat nog serieus te noemen?
Het product is bovendien zodanig geconstrueerd dat het niet onder het toezicht valt van de Nederlandse toezichthouder. Op spaargids hebben we nog zo'n producten zien opduiken. Met een jaar later het bericht dat de investeerders hun geld kwijt zijn.