Centurion vastgoed
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Centurion vastgoed
Hoi,
Ik wou even vragen of er al iemand ervaring heeft met Centurion vastgoed? Ik heb info aangevraagd via internet, deze week in de bus gehad en al telefoon gehad van Centurion met de vraag wat ik er van vond. Ze beloven 7,8% interest per jaar, wordt maandelijks uitgekeerd en tot nu toe zijn al hun obligaties vervroegd terugbetaald. Als iemand hier ervaring mee heeft zowel positief als negatief dan had ik het graag vernomen.
Met vriendelijke groet,
chris
Ik wou even vragen of er al iemand ervaring heeft met Centurion vastgoed? Ik heb info aangevraagd via internet, deze week in de bus gehad en al telefoon gehad van Centurion met de vraag wat ik er van vond. Ze beloven 7,8% interest per jaar, wordt maandelijks uitgekeerd en tot nu toe zijn al hun obligaties vervroegd terugbetaald. Als iemand hier ervaring mee heeft zowel positief als negatief dan had ik het graag vernomen.
Met vriendelijke groet,
chris
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Re: Centurion vastgoed
Er stond in de laatste test aankoop invest plus een artikel over
-centurion vastgoed =hoge rendementen=hoog risico
Het bedrijf heeft geen vergunning en doet beleggingen in costa rica.....
Vorige obligaties werden vervroegd terug gekocht.
geen aanrader.
-centurion vastgoed =hoge rendementen=hoog risico
Het bedrijf heeft geen vergunning en doet beleggingen in costa rica.....
Vorige obligaties werden vervroegd terug gekocht.
geen aanrader.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ondertussen is men al aan oligatie IV en V toe. Lijkt wel een stevig project. Risico is relatief. De eerder negatieve commentaar op
http://www.telegraaf.nl/overgeld/expert ... ica__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
is te relativeren (grond is thans waarborg). Vroegtijdige terugbetaling blijft mogelijk, gewoon een nieuwe belegging zoeken, allicht een volgende obligatie van Centurion.
http://www.telegraaf.nl/overgeld/expert ... ica__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
is te relativeren (grond is thans waarborg). Vroegtijdige terugbetaling blijft mogelijk, gewoon een nieuwe belegging zoeken, allicht een volgende obligatie van Centurion.
Ik vind het altijd verdacht als een nieuwe member (vandaag geregistreerd) onmiddellijk in zijn eerste bericht zeer positief schrijft over een belegging.
Terwijl een 'ancien' als Jules Cesar het geen aanrader vindt.
Terwijl een 'ancien' als Jules Cesar het geen aanrader vindt.
er is een gouden belegginsregel
hoog rendement = hoger risico
er bestaan geen wonderen in de beleggingswerld,
ik schreef het gisteren nog op een ander forum, gratis kredietkaarten bestaat niet, iemand betaald altijd de rekening.
hoog rendement = hoger risico
er bestaan geen wonderen in de beleggingswerld,
ik schreef het gisteren nog op een ander forum, gratis kredietkaarten bestaat niet, iemand betaald altijd de rekening.