Recordbank webspaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Recordbank webspaarrekening
Ik heb ook bevestiging per email (vraag gesteld via contact-formulier website record) voor de platinum-rekening dat "vers geld" enkel vereist is bij initiele inleg. Record definieert geen datum vanaf wanneer geld "vers" is. Als je 10 jaar geleden daar geld hebt weggehaald en nu terug zet op een webspaar kunnen ze in theorie zeggen dat het niet vers is >> pervers ?Yaris schreef:Ik zie geen andere rentetarieven staan voor de Webspaarrekening dus ik veronderstel dat je het jaar daarna ook nog een hoge rente krijgt. Indien ze binnen een jaar een lagere interest geven op bestaand spaartegoed dan op nieuw spaartegoed dan geven ze nu misleidende informatie.
"Vers geld" voorwaarde mag niet meer vanaf 1 jan13.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Re: Recordbank webspaarrekening
Als ik mij niet vergis wordt de informatica/website voor NIBCD (in belgie)verzorgd door ING Belgie. Dit zal wellicht de reden zijn dat dit zo snel ging.Levine schreef:Geluk? Normaal gezien zeggen ze bij NIBCD altijd dat een overschrijving gemiddeld 24u duurt, dus jij zal aan de extreme ondergrens van die 24u zitten helop schreef:Juist geld overgeschreven van record transaktierekening naar nibc !
30 minuten later staat mijn geld al bij NIBC.
Zo rap heb ik het nog nooit gezien.
Ben amper thuis met mijn fiets en het geld staat al netjes op mijn rekening.
Hoe is dat mogelijkWees blij! Of misschien is de transactierekening bij Record gewoon zo goed getraind, van zo vaak geld naar buiten te moeten sluizen
Ondertussen zijn er aanpassingen geweest bij record voor de rente; webspaarrekening staat nog steeds op 1,50+1