zonneramen
zonneramen
in een bedrijf zag ik dat ze ipv zonnepanelen zonneramen gebruikten. de ramen werken zoals panelen. het is wel knap. weet er iemand hier iets over? is dit duurder? lijkt me wel een mooiere oplossing dan die dikke panelen die uw dak zwaar belasten.
Re: zonneramen
http://huis-en-tuin.infonu.nl/wonen/318 ... ramen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
zijn er installateurs in België?
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
Wel één probleem ... De totaaloplossing gaat wel een stuk duurder zijn ...
Estetisch is het natuurlijk een pak mooier. Er zijn wel installateurs in België, meen ergens zo een artikel gelezen te hebben ... Maar dacht dat de oriëntatie meer de bedrijfsmarkt was en niet de particuliere markt.
Estetisch is het natuurlijk een pak mooier. Er zijn wel installateurs in België, meen ergens zo een artikel gelezen te hebben ... Maar dacht dat de oriëntatie meer de bedrijfsmarkt was en niet de particuliere markt.
idd, is een pak mooier. en het zou meer opbrengen dan zonnepanelen. ik meende in het artikel te lezen, zie hierboven, dat het toch geen dure aanmaak is van die zonneramen. als je die mooi kan wegwerken in de huidige ramen.
-
minnemieke
- Newbie

- Contacteer:
Voor ik alles ga afzoeken naar zonneramen... is uw zoektocht al gelukt? Hebt u een leverancier en/of installateur gevonden die zonneramen kan installeren? Het lijkt ons een leuk idee voor een serredak.cartmen schreef:idd, is een pak mooier. en het zou meer opbrengen dan zonnepanelen. ik meende in het artikel te lezen, zie hierboven, dat het toch geen dure aanmaak is van die zonneramen. als je die mooi kan wegwerken in de huidige ramen.