-50% nav brand Nieuwstraat?
-50% nav brand Nieuwstraat?
Eeder dit jaar was er commotie omdat C&A -50% gaf op alles wegens brandlucht (brand in kelderverdiepingen).
Nav de brand gisterenavond bij H&M (naast C&A) vraag ik me af of er opnieuw een dergelijke "stunt" aangekondigd is door C&A en/of omliggende winkels.
Toen was dit nieuws enkel via radio verspreid en niet in de krant. Heeft iemand het nieuws gehoord?
Nav de brand gisterenavond bij H&M (naast C&A) vraag ik me af of er opnieuw een dergelijke "stunt" aangekondigd is door C&A en/of omliggende winkels.
Toen was dit nieuws enkel via radio verspreid en niet in de krant. Heeft iemand het nieuws gehoord?
- WebsterMC
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: -50% nav brand Nieuwstraat?
die betrokken mensen moeten eerst terug in hun winikel geraken om de schade op te meten.
En het was hier een beetje erger dan de brand in de C&A. Toen was er vooral rook- en geurschade door een brand in de kelder.
Deze keer sloegen de vlammen uit het dak. Bij de H&M zal er al zeker geen korting zijn, ofwel moet je fan zijn van zwartgeblakerde kleren met gaten!
En het was hier een beetje erger dan de brand in de C&A. Toen was er vooral rook- en geurschade door een brand in de kelder.
Deze keer sloegen de vlammen uit het dak. Bij de H&M zal er al zeker geen korting zijn, ofwel moet je fan zijn van zwartgeblakerde kleren met gaten!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Akkoord Webster, als er nog iets in de H&M is is het allicht voor de vuilbak. Maar ik doelde eerder op de omliggende winkels (C&A is er één van), voor zover die buurwinkels ook niet teveel waterschade edm. opgelopen hebben uiteraard.
Toen C&A -50% gaf was er niets te zien aan de kledij, de brand was ergens in de kelders geweest. Als je in de winkel kwam rook je dat ook effectief. In die optiek kan het zijn dat ze nu ook schade hebben. Ik vrees wel voor meer (rook en water)schade dan toen.
Wel impressionante beelden op tv...
gelukkig geen gewonden!
Toen C&A -50% gaf was er niets te zien aan de kledij, de brand was ergens in de kelders geweest. Als je in de winkel kwam rook je dat ook effectief. In die optiek kan het zijn dat ze nu ook schade hebben. Ik vrees wel voor meer (rook en water)schade dan toen.
Wel impressionante beelden op tv...
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
Ben vandaag eens ff gepasseerd aan de HM en omstreken en was nog steeds afgesloten voor het publiek. Heb vooral de indruk dat het gebouw naast de HM het ergste geleden heeft 
Ik ben gisteren een kijkje gaan nemen. H&M dicht, je kon tot aan de deur. Voor de winkels ernaast (forever21 en Hema) staan hekkens tot over de helft van de straat. Boven deze 2 winkels is de werf goed te zien.
Bij de C&A hing geen brandlucht, maar je zag toch ook wel rookschade langs de buitenkant. Verder geen nieuws...
Bij de C&A hing geen brandlucht, maar je zag toch ook wel rookschade langs de buitenkant. Verder geen nieuws...
In een artikel in de krant staat dat niets beschadigd is van kledij in de winkels, dus zal er nergens korting te rapen vallen. het zijn de bovenliggende gedeelten van de winkels (waar 97 appartement gebouwd werden) die beschadigd zijn en zullen afgebroken moeten worden.
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 120810_061" onclick="window.open(this.href);return false;Door de bluswerken was op de bovenste verdieping van H&M water ingesijpeld. 'Dat water is weggehaald', zegt Nerinckx. 'Zoals eerder al gemeld, is er verder geen schade. Er hangt geen brandgeur in de kleren. De kleren zullen dus niet met korting verkocht worden.
Inderdaad, geen korting.
De H&M is trouwens al weer open, de Hema blijft gesloten voor onbepaalde duur.
Allicht klinkt H&M beter in de media, of weten meer mensen waar dat juist is.
De H&M is trouwens al weer open, de Hema blijft gesloten voor onbepaalde duur.
Allicht klinkt H&M beter in de media, of weten meer mensen waar dat juist is.
De verzekeraar zal hard vloeken.
Hun andere klanten zullen het wel voelen in de polis.
Hun andere klanten zullen het wel voelen in de polis.