Gebruikersnaam
Gebruikersnaam
Hallo,
Kan ik ergens mijn gebruikersnaam wijzigen?
En kan ik onmiddellijk ook een rekening PLUS sparen openen of moet ik wachten tot mijn FLEX geactiveerd is?
Mvg,
Bart
Kan ik ergens mijn gebruikersnaam wijzigen?
En kan ik onmiddellijk ook een rekening PLUS sparen openen of moet ik wachten tot mijn FLEX geactiveerd is?
Mvg,
Bart
Re: Gebruikersnaam
Bart van het moment dat je Flex geactiveerd is kan je deze 2 dingen doen in de beveiligde omgeving.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Inderdaad, wachten totdat de activatie rond is en dan is dit alles mogelijk.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Om de gebruikersnaam te wijzigen, kiest u in het linkermenu 'Mijn gegevens' en vervolgens 'Gebruikersnaam'.
Om een extra rekening te openen, hoeft u het aanvraagproces niet opnieuw uit te voeren. Hiervoor logt u in op uw Persoonlijke pagina bij MoneYou en kiest u in het linkermenu 'Spaarrekeningen' en 'Nieuwe rekening'.
Om een extra rekening te openen, hoeft u het aanvraagproces niet opnieuw uit te voeren. Hiervoor logt u in op uw Persoonlijke pagina bij MoneYou en kiest u in het linkermenu 'Spaarrekeningen' en 'Nieuwe rekening'.