rabo gift account op vergelijkingstabel
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
rabo gift account op vergelijkingstabel
Aan de Webmaster,
Per toeval merkte ik dat de Rabobank Gift Account in de vergelijkingstabel met een verkeerde rente staat weergegeven, namelijk : 0,60 + 1,50 = 2,10 %
Momenteel is de rente volgens Rabobank.be 0,65 + 1,50 = 2,15 %
Ook ben ik verwonderd deze terug te vinden in de tabel “Babyrekeningen”, terwijl dit eigenlijk een “Rekening met Derdenbeding” is. De Rabobank Gift Account is namelijk niet alleen bedoeld om te sparen voor minderjarigen, maar kan ook ten voordele van een meerderjarige geopend worden.
Eigenlijk worden hier “appelen met peren vergeleken“ :
een aantal baby- of jongeren-rekeningen hebben hogere rentes, maar bieden niet dezelfde voordelen, zoals “zelf de touwtjes in handen houden”.
Per toeval merkte ik dat de Rabobank Gift Account in de vergelijkingstabel met een verkeerde rente staat weergegeven, namelijk : 0,60 + 1,50 = 2,10 %
Ook ben ik verwonderd deze terug te vinden in de tabel “Babyrekeningen”, terwijl dit eigenlijk een “Rekening met Derdenbeding” is. De Rabobank Gift Account is namelijk niet alleen bedoeld om te sparen voor minderjarigen, maar kan ook ten voordele van een meerderjarige geopend worden.
Eigenlijk worden hier “appelen met peren vergeleken“ :
een aantal baby- of jongeren-rekeningen hebben hogere rentes, maar bieden niet dezelfde voordelen, zoals “zelf de touwtjes in handen houden”.
Re: rabo gift account op vergelijkingstabel
@Webmaster en/of Moderator(s),Nefertari schreef:Per toeval merkte ik dat de Rabobank Gift Account in de vergelijkingstabel met een verkeerde rente staat weergegeven, namelijk : 0,60 + 1,50 = 2,10 %
...
De rente van de rabo gift account staat nog steeds ongewijzigd in de vergelijkingstabel.
Ik neem aan dat de rente op de website van rabobank.be de juiste is.
Daar er geen reactie komt, vraag ik mij af of dit misschien beter elders gemeld wordt ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb het nog even apart aan de webmaster gemeld. Ik kan het zelf niet veranderen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
-
webmaster
tarief is gecorrigeerd, dank om te melden
de keuze om de gift bij de jeugrekeningen te zetten is er gekomen in overleg met rabobank
het klopt dat dit een beetje appelen met peren vergelijken is, maar het leek me beter dan het helemaal niet vermelden
de keuze om de gift bij de jeugrekeningen te zetten is er gekomen in overleg met rabobank
het klopt dat dit een beetje appelen met peren vergelijken is, maar het leek me beter dan het helemaal niet vermelden