30 dagen bedenktijd TAK 21
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Re: 30 dagen bedenktijd TAK 21
hallo
op een tak 21 en 23 is er dertig dagen bedenktijd
het was een contractvoorstel ,maar toch een tak 21 , zal er niet op ingaan.
heb alles in de vuilbak gesmeten en zal miin centjes op mijn veilige spaarrekening laten staan.
op een tak 21 en 23 is er dertig dagen bedenktijd
het was een contractvoorstel ,maar toch een tak 21 , zal er niet op ingaan.
heb alles in de vuilbak gesmeten en zal miin centjes op mijn veilige spaarrekening laten staan.
Re: 30 dagen bedenktijd TAK 21
Nu denk ik niet dat er veel verschil in veiligheid is tussen een spaarboekje en een Tak21.
Heb je je geld echt niet nodig binnen dit en een paar jaar dan is tak21 een valabel alternatief. Ik vrees echter dat je met geen van beide de inflatie zult kunnen bijbenen. Als je alles goed bekijkt, dan is dat spaarboekje echt niet zo'n veilige belegging: je verliest met zo'n ding bijna 2% per jaar aan koopkracht. Na één maand zie je niks, na drie maanden ook niks, maar na een paar jaar ga je zeker schrikken.
Tak23 is een heel ander verhaal.
Heb je je geld echt niet nodig binnen dit en een paar jaar dan is tak21 een valabel alternatief. Ik vrees echter dat je met geen van beide de inflatie zult kunnen bijbenen. Als je alles goed bekijkt, dan is dat spaarboekje echt niet zo'n veilige belegging: je verliest met zo'n ding bijna 2% per jaar aan koopkracht. Na één maand zie je niks, na drie maanden ook niks, maar na een paar jaar ga je zeker schrikken.
Tak23 is een heel ander verhaal.