Arcopar-vennoot: rekening stopzetten?
TIP
Arcopar-vennoot: rekening stopzetten?
Goeiedag,
Ik wil graag mijn spaar- en zichtrekening stopzetten bij Belfius. Kan ik dit eigenlijk wel zolang de Arcopar kwestie niet is beslecht? Als er ooit wordt uitbetaald, naar welke rekening wordt dit dan gedaan? Heeft hier iemand advies over?
Alvast bedankt!
Ik wil graag mijn spaar- en zichtrekening stopzetten bij Belfius. Kan ik dit eigenlijk wel zolang de Arcopar kwestie niet is beslecht? Als er ooit wordt uitbetaald, naar welke rekening wordt dit dan gedaan? Heeft hier iemand advies over?
Alvast bedankt!
Re: Arcopar-vennoot: rekening stopzetten?
Al mijn rekeningen bij belfius zijn al stopgezet
Als ze 'ooit' zullen uitbetalen zal er wel gevraagd worden om een rekeningnummer.
Wat met de uitbetaling van de coöperatieve aandelen? De uitbetaling van de aandelen van Arcopar CVBA, Arcoplus CVBA en Arcofin CVBA gebeurt via Arco, niet via Belfius Bank. De terugbetaling van kapitaal gebeurt normaal gezien pas na de sluiting van de vereffening. Gezien de omvang van de operatie kan dat geruime tijd duren
https://www.belfius.be/info/NL/OverDexi ... index.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Als ze 'ooit' zullen uitbetalen zal er wel gevraagd worden om een rekeningnummer.
Wat met de uitbetaling van de coöperatieve aandelen? De uitbetaling van de aandelen van Arcopar CVBA, Arcoplus CVBA en Arcofin CVBA gebeurt via Arco, niet via Belfius Bank. De terugbetaling van kapitaal gebeurt normaal gezien pas na de sluiting van de vereffening. Gezien de omvang van de operatie kan dat geruime tijd duren
https://www.belfius.be/info/NL/OverDexi ... index.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Moet wel kunnen denk ik.
Ik heb nooit een rekening gehad bij Dexia.
Mijn arcopar aandelen heb ik immers aangekocht via DVV-Verzekeringen.
ALS er ooit wordt uitbetaald....kan ik nog altijd, in het slechtste geval,
voor 1 week een nieuwe Belfius rekening openen
Ik heb nooit een rekening gehad bij Dexia.
Mijn arcopar aandelen heb ik immers aangekocht via DVV-Verzekeringen.
ALS er ooit wordt uitbetaald....kan ik nog altijd, in het slechtste geval,
voor 1 week een nieuwe Belfius rekening openen

Mijn ouders hebben ook nog Arcopar deelbewijzen, maar al jaren geen enkele rekening (noch verzekering) meer bij het toenmalige BACOB (later Dexia, later Belfius), of DVV.
Bij eventuele uitbetaling zal je dan een rekeningnummer moeten opgeven waarop het bedrag gestort zal worden. Of je krijgt een bankcheque oid.
Bij eventuele uitbetaling zal je dan een rekeningnummer moeten opgeven waarop het bedrag gestort zal worden. Of je krijgt een bankcheque oid.
Gewoon alles stopzeggen bij belfius. Mijn vader had voor mij ook arcopar aandelen gekocht en ik heb ze een twee-tal jaar geleden gewoon laten uitbetalen op een argenta rekening (was geen belfius klant.
Geen reden om daar dus te blijven
Geen reden om daar dus te blijven