Moneyou: geen toegang meer tot rekeningen
Moneyou: geen toegang meer tot rekeningen
Een goeie maand geleden opende ik een rekening bij Moneyou. Ik deed een storting, stuurde hen de gevraagde documenten op en binnen de week kreeg ik de bevestiging dat mijn rekening geactiveerd was.
Vandaag, iets meer dan een maand na de activatie van de account wou ik mijn saldo raadplegen.
Ik kan echter niet meer inloggen met de gebruikersnaam die ik heb gekregen en het paswoord dat ik heb opgegeven.
Waneer ik op "Wachtwoord vergeten?" klik en mijn gebruikersnaam en captcha invul, krijg ik de melding "Uw abonnement is geblokkeerd."
Zijn er hier nog andere Moneyou gebruikers? Kunnen jullie nog aan je rekening? Of hebben jullie hetzeflde probleem?
Hebben jullie je gebruikersnaam ooit gewijzigd? Of hebben jullie de standaard gebruikersnaam in de vorm 12345ABC?
Vandaag, iets meer dan een maand na de activatie van de account wou ik mijn saldo raadplegen.
Ik kan echter niet meer inloggen met de gebruikersnaam die ik heb gekregen en het paswoord dat ik heb opgegeven.
Waneer ik op "Wachtwoord vergeten?" klik en mijn gebruikersnaam en captcha invul, krijg ik de melding "Uw abonnement is geblokkeerd."
Zijn er hier nog andere Moneyou gebruikers? Kunnen jullie nog aan je rekening? Of hebben jullie hetzeflde probleem?
Hebben jullie je gebruikersnaam ooit gewijzigd? Of hebben jullie de standaard gebruikersnaam in de vorm 12345ABC?
Re: Moneyou: geen toegang meer tot rekeningen
Geen probleem hoor.
Gebruikersnaam wel nog niet gewijzigd... maar of dat er iets mee te maken heeft?!
Gebruikersnaam wel nog niet gewijzigd... maar of dat er iets mee te maken heeft?!
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
OK alvast bedankt voor je reactie. Ik heb mijn gebruikersnaam ook niet gewijzigd.
Ik ben er zeker van dat de gebruikte username & wachtwoord juist is. Toch geraak ik er niet in. Ook ben ik op de juiste -Belgische- website.
Het probleem lijkt dus niet bij mij te liggen.
Ik ben er zeker van dat de gebruikte username & wachtwoord juist is. Toch geraak ik er niet in. Ook ben ik op de juiste -Belgische- website.
Het probleem lijkt dus niet bij mij te liggen.
werkt nog prima bij mij. Paswoord én gebruikersnaam reeds vroeger gewijzigd, geen problemen gehad nadien om in te loggen.
Stel je vraag even aan de contactpersoon op spaargids van Moneyou. Die zal je vragen om de klantendienst te contacteren
Die werken vandaag trouwens :
Tel: 02-894 95 66
Ma tot vrij: 8:30 - 21:00 uur
Zat: 10:00 - 17:00 uur
Stel je vraag even aan de contactpersoon op spaargids van Moneyou. Die zal je vragen om de klantendienst te contacteren
Die werken vandaag trouwens :
Tel: 02-894 95 66
Ma tot vrij: 8:30 - 21:00 uur
Zat: 10:00 - 17:00 uur
Ik was er van uit gegaan dat de klantendienst niet open zou zijn.
Ik heb even gebeld en kon daarna een nieuw paswoord aanvragen.
Ik weet niet wat het probleem was, maar het is alvast vlot opgelost geweest, dankzij een klantendienst die zaterdag de hele dag beschikbaar is.
Ik heb even gebeld en kon daarna een nieuw paswoord aanvragen.
Ik weet niet wat het probleem was, maar het is alvast vlot opgelost geweest, dankzij een klantendienst die zaterdag de hele dag beschikbaar is.
Verplaatst naar "Vraag het aan MoneYou".
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!